Ihmiset hämmästelevät yksityiselämääni, olenko sitten oikeasti muka niin outo?
Ihan kuin elämässä olisi ihmisten mielestä jokin tietty kaava, jonka mukaan kaikkien kuuluisi elää. En pidä itseäni ja miestäni mitenkään kummallisena parina, mutta selän takana on mussutettu ja ihmetelty. Mies on minua järrrrkyttävät 15 vuotta vanhempi ja ulkomaalainen, täysin sujuvasti suomea puhuva ja yli 20 vuotta täällä asunut, tavallinen työssä käyvä kaveri. Olen kivannäköinen ja miesseuraa ei olisi vaikea löytää, mutta oma mieheni on minulle sitä mitä haluan. Miksi ihmiset puuttuvat toisten asioihin? Olen saannut kuulla, että saisin helposti paremmankin ja mitä oikein miehessä näen. Suhdettani siis ihmetellään.
Ilmeisesti miesmakuni on siis tällä hetkellä vääränlainen ja elän vääränlaista elämää, kun kuulemma sellainen oikeanlainenkin tapa olisi olemassa. Kellään samanlaisia kokemuksia? En minä vaan kehtaa kommentoida kavereiden miehiä ja suhteita, eihän se minulle kuulu!
Kommentit (44)
[quote author="Vierailija" time="19.01.2014 klo 21:50"]
Hohhoijaa ei sinun elämä ketään kiinnosta.
[/quote]Näköjään kiinnostaa aika montaakin tän ketjun perusteella ;)
Kuinka pitkään olet tuntenut miehen ja kauanko teillä on ollut suhde?
Et kai aloittaja ole näitä jotka kuvittelevat kaikkia kiinnostavan sinun elämäsi koska se on jotain aivan ainutlaatuista?
Ei ihmisiä oikeesti jaksa kiinnostaa, ja jos joku omaa elämäänsä tyrkyttää "kukaan ei ymmärrä kun olen niin outo" on helpompi myötäillä ja olla sen enempää välittämättä. Omassakin elämässä on jokaisella vaikka mitä, kaikki eivät vaan kerro asioitaan muille.
Jotkut ihmiset ovat ns. kaava-ihmisiä. Kaavaihmiset ovat suunnitelleet elämänsä kulun jo lapsena, ja aikuisena he sitten vain toteuttavan kaavan. Heille se puoliso ei ole sinänsä tärkeä, tärkeää on se, että puoliso täyttää tietyt kauan sitten listatut kriteerit. Naimisiin meno on päätetty ennalta, häät pidetään tiettynä vuotena.
Tällaisista ihmisistä on kamalaa jos joku esim. jonkun puoliso on "vääristä piireistä", tekee lapset "väärän ikäisenä", tai lapset eivät harrasta juuri oikeita harrastuksia tms. Keski-ikäisenä nämä kaavoihin kangistuneet ovat todella hirveää kuunneltavaa, elämää kun ei hirveästi voi suunnitella.