Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihmiset hämmästelevät yksityiselämääni, olenko sitten oikeasti muka niin outo?

Vierailija
19.01.2014 |

Ihan kuin elämässä olisi ihmisten mielestä jokin tietty kaava, jonka mukaan kaikkien kuuluisi elää. En pidä itseäni ja miestäni mitenkään kummallisena parina, mutta selän takana on mussutettu ja ihmetelty. Mies on minua järrrrkyttävät 15 vuotta vanhempi ja ulkomaalainen, täysin sujuvasti suomea puhuva ja yli 20 vuotta täällä asunut, tavallinen työssä käyvä kaveri. Olen kivannäköinen ja miesseuraa ei olisi vaikea löytää, mutta oma mieheni on minulle sitä mitä haluan. Miksi ihmiset puuttuvat toisten asioihin? Olen saannut kuulla, että saisin helposti paremmankin ja mitä oikein miehessä näen. Suhdettani siis ihmetellään.

Ilmeisesti miesmakuni on siis tällä hetkellä vääränlainen ja elän vääränlaista elämää, kun kuulemma sellainen oikeanlainenkin tapa olisi olemassa. Kellään samanlaisia kokemuksia? En minä vaan kehtaa kommentoida kavereiden miehiä ja suhteita, eihän se minulle kuulu!

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, en tiedä ketään joka tulisi päin naamaa arvostelemaan toisen suhteita, enkä itse menisi sanomaan mitään, jos ei ihan erikseen kysytä mielipidettä.

Vierailija
22/44 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2014 klo 21:19"]Siis miehellä on perhe kotimaassa ja sinut Suomessa? Kyllä minäkin kaverinasin vähän olisin ihmeissäni, että miksi suostut tuohon.

[/quote]

Perhe, eli veljet ja siskot tietysti. :)

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2014 klo 20:47"]

[quote author="Vierailija" time="19.01.2014 klo 20:18"]

Varsinkin jos muutenkin käyttäytyy kunnolla, ei pyri alistamaan sinua eikä  myöskään ole käännyttänyt sinua omaan uskontoonsa.

[/quote]

Hahahah :D Newsflash: maahanmuuttajia/ulkomaalaisia on muitakin kuin islaminuskoisia. Siinä sitä olisikin jos esim. ruotsalainen mies olisi käännyttämässä suomalaista "omaan uskoonsa".

[/quote]

No olisihan se tosi omituista jos suomalainenkin olisi. Vaikkapa helluntalainen, jehovantodistaja tai lestadiolainen, eihän sellaista voisi tapahtua, niinkö muka?

Vierailija
24/44 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntevatko kaverisi sitä miestä? Jokinhan siinä heitä häiritsee, kun eivät siitä pidä. Minä tunnen miehen joka 20 v suomessa oltuaan silti käyttäytyi yhtäkkiä huonosti, eikä loppupeleissä arvostanutkaan suomalaisia naisia.

Vierailija
25/44 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauanko aikaa suhteenne on kestänyt ja ovatko ystäväsi tutustuneet mieheen?

Vierailija
26/44 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

vain niillä asioilla on merkitystä mitkä ovat sinulle tärkeitä

Vierailija
27/44 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2014 klo 21:28"]

Tuntevatko kaverisi sitä miestä? Jokinhan siinä heitä häiritsee, kun eivät siitä pidä. Minä tunnen miehen joka 20 v suomessa oltuaan silti käyttäytyi yhtäkkiä huonosti, eikä loppupeleissä arvostanutkaan suomalaisia naisia.

[/quote]

Avioliiton loppupeleissä usein käyttäydytään huonosti eikä arvosteta toista.

Vierailija
28/44 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutut eivät siis tunne miestä, osa nähnyt vain kuvan facebookissa.

Ap

Vierailija
29/44 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka vanha olet? 15 vuoden ikäeron tuntuu suurelta, jos olet kovin nuori. 

Vierailija
30/44 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 27.

Ap

Vierailija
31/44 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2014 klo 21:39"]

Tutut eivät siis tunne miestä, osa nähnyt vain kuvan facebookissa.

Ap

[/quote] Miksi?

Vierailija
32/44 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2014 klo 21:33"]

[quote author="Vierailija" time="19.01.2014 klo 21:28"]

[/quote]

Avioliiton loppupeleissä usein käyttäydytään huonosti eikä arvosteta toista.

[/quote] Kyse ei ollut avioliitosta, vaan naispuoleisista työkavereista.

Vierailija
33/44 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa ei sinun elämä ketään kiinnosta.

Vierailija
34/44 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minulla on aika vähän kavereita, ja vapaa-aikaa tulee vietettyä hsrvakseltaan yhdessä. Pari kaveria on työpaikalta. Käydään joskus baarissa yhdessä, mutta hyvin harvoin kahvitellaan tai mitään. Ei vaan ole ollut tilanteita joissa olisivat tavanneet miestä.

Ap

Vierailija
35/44 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minulla on aika vähän kavereita, ja vapaa-aikaa tulee vietettyä hsrvakseltaan yhdessä. Pari kaveria on työpaikalta. Käydään joskus baarissa yhdessä, mutta hyvin harvoin kahvitellaan tai mitään. Ei vaan ole ollut tilanteita joissa olisivat tavanneet miestä.

Ap

Vierailija
36/44 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on siis yli nelikymppinen, onko hänellä lapsia? Tuliko sinusta nyt äitipuoli? Se voisi herättää reaktioita, vaikka mies olisi suomalainen.

Vierailija
37/44 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinun kaverisi eivät tutustu siihen mieheen?

Vierailija
38/44 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2014 klo 21:52"]

Ap

[/quote]

Eli sinulla on vähän kavereita ja heitäkin näet harvoin. Onko sitten suurtakaan väliä mitä he suhteestasi ajattelevat? Jos eivät muutenkaan ole kovin kiinnostuneita sinun elämästäsi.

Vierailija
39/44 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä olet kertonut kavereillesi miehestä? Jotta saat valitukset loppumaan, otat miehen seuraavan kerran baariin mukaan kun menet kavereita tapaamaan.

Vierailija
40/44 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverit tuntuvat olevan erilaisia kuin minä ja omaavan erilaisia näkemyksiä, esim. juuri maahanmuuttajista. Siksi en edes välittäisi jos eivät miestä koskaan edes tapaisi. Se vaan ärsyttää, miten pitää ruotia toisten miesvalintoja. On minullakin mielipide yhden kaverin miehestä, mutta en helvetissä kehtaisi ääneen sanoa kellekään.

Ap