Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähtöselvitys tekemättä, enkä ole käyttänyt automaattia

Vierailija
19.01.2014 |

Mitä siis teen? Kovasti koitan kentälle ehtiä ajoissa. Mitä teen sitten kun pääsen sinne?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se automaatti on tosi helppo, kertoo, mitä sun pitää tehdä. Nou hätä!

Vierailija
2/8 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menet automaatille ja seuraat näytön ohjeita. Se on oikeasti tosi helppo!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lentokentällä on kyllä paljon henkilökuntaa auttamassa. Automaatti on helppo käyttää. 

Vierailija
4/8 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyt henkilökunnalta.

Vierailija
5/8 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet käyttänyt tietokonetta, Otto-automaattia tai vaikkapa HSL:n lippuautomaattia, osaat tehdä lähtöselvityksen automaatilla. 

Vierailija
6/8 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Automaattien lähellä on aina henkilökuntaa, jos et osaa, niin kysyt apua automaatin käytössä. Ei onnistunut ihan niin helposti, kun olin viimeksi itse lähdössä matkalle, virkailija osasi kiertää ongelman jotenkin.

Vierailija
7/8 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpoiten ja varmimmin itselläni on toiminut e-lipun "booking reference" yleensä kai 6 merkkinen kirjain/numero yhdistelmä. Automaatti ei ole tykännyt koskaan mun korteista eikä passista. Mutta jos automaatti ei löydä varausta niin on siellä edelleen myös perus check-in tiskit ja joskus niissä on jopa lyhyempi jono kuin baggage drop tiskeillä

Vierailija
8/8 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on oikeesti tosi helppoa. Seuraat vaan ohjeita. Meille tosin kävi kerran niin, että ei saatu niitä matkatavaraappuja, kun oli se nauha loppu koneesta. Mutta henkilökuntaa pyörii lähellä ja meidänkin ongelma ratkesi niin, että saatiin baggage dropissa ne tarrat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yhdeksän