Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ovatko kaikki alkoholistit introverttejä?

Vierailija
19.01.2014 |

Vai ootteko ikinä kuulleet sosiaalisesti taitavasta alkoholistista? Mä en oo.

Miten voi omalta lapseltaan ehkäistä ton kohtalon ja kannustaa semmoista vähän intrompaa rohkeammaksi? Vai onks nää temperamentit kerta kaikkiaan niin sementoituja ihmisiin..

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ekstrovertitkin voivat ollaa alkoholisteja. Suomessa nyt näyttää varmaan siltä että ihmiset juovat poistaakseen estonsa mutta kyllä jo valmiiksi ulospäinsuuntautuneetkin juovat ja voivat aivan samoin alkoholisoitua. Taustalla voi olla erilaisia vaikuttimia toki ja ujoilla juuri tuo rohkaisu kannustaa juomiseen. 

Vierailija
2/6 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Introvertti ei ole yhtäkuin ujo. Ne ovat kaksi täysin eri asiaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ekstrovertti ja alkkis. En tosin mopo käsistä-alkkis mutta alkoholiriippuvainen kyllä. Alkoholihan palvelee monella muullakin tapaa kuin estojen poistajana.

Vierailija
4/6 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Introverttiys tai ekstroverttiys ei kerro sosiaalisista taidoista.

Introvertti voi olla hyvinkin taitava sosiaalisesti, hän ei vain itse ammenna omaa voimaansa muista ihmisistä. Vastaavasti ekstrovertillä ei välttämättä sosiaaliset taidot vastaa sosiaalisuuden tarvetta.

Kapakat ovat pullollaan ekstroverttejä juoppoja rakkaine ryyppyrinkeineen.

Vierailija
5/6 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Off-topic mutta komppaan edellistä: oon ite ekstrovertti mutta inhoan sosiaalisia tilanteita esim. töissä, ja uusien ihmisten tapaaminen on aina ihan pirun rasittavaa. Itse asiassa kaveritkin joskus rasittaa niin, että ei haluaisi nähdä. Ja huomatkaa, että he ovat aivan loistotyyppejä, joten "vika" on siis täysin minussa. Läheiset ihmiset on tietty asia erikseen, mutta välillä sitä vain haluaisi olla ihan yksin ja hiljaisuudessa.

Vierailija
6/6 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eiköhän sitä viinaa just niihin estoihin oteta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yhdeksän