Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tästä näkee kuinka helvetin tyhmiä ja pinnallisia naiset on :D

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
14.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän autolla voi brassailla, kunhan auto jolla brassailee, on sellainen jossa on jotakin brassailemista. Edellämainitut iankaikkisen vanhat tavisurheiluautot ja vanhat taksit eivät sellaisia ole. Varsinkaan hintansa vuoksi, niihin kun on varaa jokaisellla ja naapurin mamman Micrakin on kalliimpi.

Vierailija
2/14 |
14.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä yleistä otoksen ulkopuolelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
14.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jehna. Mä en ikinä lähtisi Ferrarin kyytiin, se on ihan leluauton kokoinen.

Vierailija
4/14 |
14.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kestä autoja harrastavia miehiä. En tiedä miksi, mutta todellinen turn-off. Saa olla melkoinen saalis, että sen saa kompensoitua muilla avuilla.

Vierailija
5/14 |
14.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autoja harrastavilla on just noita vanhoja kotteroita, joita ropelletaan ja asennellaan ties millä repsottavia levikkeitä ja typeriä spoilereita. Uusilla autoilla ajavat ei harrasta, ne ostaa uusia ja vaihtaa melko nopeasti taas uuteen ajamattomaan.

Vierailija
6/14 |
14.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se kertoo sinun älykkyydestäsi, rakas ap, että yleistät tuon koskemaan kaikkia naisia? Minun näkemyksen mukaan tuollaiset naiset on bimboja. Minulla ei ole ajokorttia ja inhoan autoja ja kaikkea niihin liittyvää. Olen ilmeisesti super special...

Vierailija
7/14 |
14.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.12.2013 klo 04:55"]

Mitä se kertoo sinun älykkyydestäsi, rakas ap, että yleistät tuon koskemaan kaikkia naisia? Minun näkemyksen mukaan tuollaiset naiset on bimboja. Minulla ei ole ajokorttia ja inhoan autoja ja kaikkea niihin liittyvää. Olen ilmeisesti super special...

[/quote]

Pitkää, paksua kalua sinäkin vaadit mieheltä, eikö?

Vierailija
8/14 |
14.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tosiaan lähtisi! Vittu nuo on bimboja. Minä olen vanhanaikainen ja hyvä niin.

Vierailija
9/14 |
14.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa sentään autona on Ferrari. Peruspirkoista 99% ei autoista mitään ymmärrä, niinpä "upea ja kallis auto" on mikä tahansa premium-merkkinen, urheilukorinen tai avomallinen kulahtanut muutaman tonnin käytetty viime vuosituhannen vuosimallinen rotisko. Ja oikeasti kuvittelevat, että esim. Mersu kuin Mersu on kallis ja sellaisella ajavalla on pajon rahaa - pari korimallia vanha (se vasta on käsittämätöntä ettei saman mallisarjan korimalleja ja niiden muutoksia erota :D) rämisevä vanha taksimesekin on "öky". Ja joku 90-luvun Celica se vasta on luksusta (ja tokihan siihen vanhaan autoon on hankittu EU-kilvet, koska se kuulemma tekee autosta uudemman näköisen - en kyllä voi kuvitella, kenen mielestä ja EU-kilpiinhän siirryttiin v. 2000, joten ei se nyt mitenkään uutta ole ollut enää aikoihin).

Hauskinta on kuunnella, kuinka sillä vasta tavatulla peralla on niin upea auto, kallis ja hieno eikä sellainen halpa tojota kuin exällä oli. Ja kuitenkin exän uuden "halvan" Tojon hinnalla saisi muutaman peramallisen "upean" kotteron. Että kyllä, tyhmiä.

Vierailija
10/14 |
14.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.12.2013 klo 05:02"]

[quote author="Vierailija" time="14.12.2013 klo 04:55"]

[/quote]

Pitkää, paksua kalua sinäkin vaadit mieheltä, eikö?

[/quote]

Miten tuo liittyy tähän keskusteluun? No klisee on, autot on peniksenjatkeita. Mutta sehän on kiva minun kannaltani, että miehet jotka ovat autottomia/eivät brassaile autoillaan ovat siis itsevarmimpia miehisyydestään. :D Mutta eiköhän ne miehen tärkeimmät ominaisuudet löydy pääkopasta, tarviiko tätä itsestäänselvyyttä edes todeta. Zzzz.

Vierailija
11/14 |
13.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko sinä mies?

Tästä näkeemiten surkeata iltapäivälehtien oikoluku on: "tyttöystävä jätti poikaystävänä.."

Vierailija
12/14 |
13.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tyhmää tossa on? Rahan perässä juoksee liki kaikki naiset. Miehet juoksee minihameen perässä.

Vierailija
13/14 |
13.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä uskon, että jos menisin miehille lirkuttelemaan tuollaisen auton kanssa, niin mukaanhan ne lähtis joka ukko :D! Oisko miehetkin sitten yhtä tyhmiä?

Vierailija
14/14 |
13.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä suomalaisille miehillekin elättäjä kelpaa. :D