Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

kaikki jotka seuraavat kuntosalilla muita, omaavat huonon itsetunnon

Vierailija
19.01.2014 |

Pohjalla on aina pelko siitä miltä itse näyttää ja siksi muita seurataan. Verrataan muihin, minä kyllä osaan paremmin kuin tuo ja tuo.

Osoittaa todella huonoa itsetuntoa repostella muita salin käyttäjiä.

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2014 klo 12:31"]

Naistensaleista tuli mieleen, että itse en edes harkitsisi meneväni mihinkään LadyFitnessiin tai vastavaan. Olen töissä alalla, jossa on lähestulkoon pelkkiä naisia, joten salilla on kiva, kun on miehiä seassa. Ja tulen kyllä naisten kanssa toimeen oikein hyvin, ei ole siitä kiinni. 

[/quote]

Minä taas voin käydä salilla, kuin salilla. Teen treenini ja en niin kamalasti välitä, mitä siellä on.

Hassua, kuinka ihmisillä on huono itsetunto ja lajitellaan saleja ja muitakin paikkoja sen mukaan, katsooko joku vai ei. Antaa katsoa ja tee oma treeni. Ja jos joku katsoo, voit nyökätä ja hymyillä. Ja jos jatkaa katsomista, voit jopa kysyä, että teenkö jotain väärin, olisiko sinulla vinkkiä.

Te ette varmaan uskalla uimahalliinkaan mennä, ellei alapää ole trimmattu ja vahattu, koska pelkäätte, että joku saattaa katsoa.

Vierailija
42/44 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2014 klo 12:36"]

Naistensaleista tuli mieleen, että itse en edes harkitsisi meneväni mihinkään LadyFitnessiin tai vastavaan. Olen töissä alalla, jossa on lähestulkoon pelkkiä naisia, joten salilla on kiva, kun on miehiä seassa. Ja tulen kyllä naisten kanssa toimeen oikein hyvin, ei ole siitä kiinni. 

[/quote]

Minä taas voin käydä salilla, kuin salilla. Teen treenini ja en niin kamalasti välitä, mitä siellä on.

Hassua, kuinka ihmisillä on huono itsetunto ja lajitellaan saleja ja muitakin paikkoja sen mukaan, katsooko joku vai ei. Antaa katsoa ja tee oma treeni. Ja jos joku katsoo, voit nyökätä ja hymyillä. Ja jos jatkaa katsomista, voit jopa kysyä, että teenkö jotain väärin, olisiko sinulla vinkkiä.

Te ette varmaan uskalla uimahalliinkaan mennä, ellei alapää ole trimmattu ja vahattu, koska pelkäätte, että joku saattaa katsoa.

[/quote]

Heikon itsetunnon kanssa ei ole ollenkaan hassua elää. Oletko koskaan ollut esimerkiksi syömisongelmainen, joka on lihonut psyykensä vauhdittamana ja jolle tekee vaikeata mennä sellaisten ihmisten sekaan, jotka tuijottavat ulkonäköä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2014 klo 12:40"]

[quote author="Vierailija" time="19.01.2014 klo 12:36"]

[/quote]

[/quote]

Heikon itsetunnon kanssa ei ole ollenkaan hassua elää. Oletko koskaan ollut esimerkiksi syömisongelmainen, joka on lihonut psyykensä vauhdittamana ja jolle tekee vaikeata mennä sellaisten ihmisten sekaan, jotka tuijottavat ulkonäköä?

[/quote]

Eli tällainen kokee olevansa niin erityistapaus, että kun purjehtii salille, muiden on alettava tuijottaa seiniä, ettei hänelle tule paha mieli. Mielellään pitäisi muiden poistua salilta, kun syömishäiriöinen ahdistunut purjehtii ylhäisessä yksinäisyydessään salille.

Vierailija
44/44 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on heikon itsetunnon omaava ex(?)-syömishäiriöinen ystävä. Hän on kertonut, että häiritsee, kun jotkut tulevat välillä kuntosalilla kehumaan, kuinka upeassa kunnossa hän on, kuinka kovaa treenaa tai vastaavaa. Sillä itse hän näkee itsensä aivan toisella tavalla ja tuo kehuminen ei kuulemma tunnu oikeutetulta. Siksi hän pyrkii siirtämään salilla käyntiaikoja myöhäiseen iltaan tai varhaiseen aamuun, sillä huonompina päivinä on kertonut lähes purskahtaneensa itkuun, kun joku on antanut positiivista palautetta.

Tämä kuulostaa älyttömältä terveen näkökulmasta, mutta tällaisiakin ongelmia voi toisilla olla.