Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei mussa ole koskaan mitää vikaa ollutkaan, olen elänyt harhaluulossa muiden nälvinnän takia

Vierailija
18.10.2020 |

Mua on yritetty saada näyttämään erilaiselta kaikin tavoin ja ihmetelty mun käyttäytymistä. En saisi olla oma itseni eli yksin kun en kaipaa mitään seuraa

Mulle on jatkuvasti sanottu kuinka musta ei ole mihinkään ja kun itse yritän mitä haluan pärjään siinä.
Pahinta on kun omat perheenjäsenet yrittää alistaa mua näyttämään oudolta vaikka en ole.

Tätä en ole tajunnut aiemmin kun ahdistukseni oli liian kova.
On aika kurjaa että mua kohdellaan niinkuin roskaa.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina mua koitetaan laittaa johonkin alisuoritus paikkoihin kuten kuntouttavaan työtoimintaan vaikka pärjäisin alalla joka mua kiinnostaa. Olen vasta nyt tajunnut tämän kuvion miksi mua alistetaan jatkuvasti olemaan erilainen vaikka en ole.

En ole ennen uskaltanut sanoa vastaan joten ihmiset on kävelleet mun yli. Ja levitelleet juoruja musta joita kaikki uskoo kun en ole uskaltanut puolustaa itseäni

Hymyillen vaan ottanut sonnan vastaan mitä tulee ja silti on sanottu etten kestä yhtään mitään.

Vierailija
2/3 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Negatiiviset ja ikävät ihmiset kannattaa karsia ympäriltään mahdollisimman vähiin. Perheenjäsenetkin voivat olla negatiivisia, kateellisia ja alistavia. Etsi lähellesi ihmisiä, jotka tukevat ja kannustavat sinua. Luota itseesi ja usko unelmiisi, niin ne toteutuvat!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tämän olevan totta koska eihän erilaiset ihmiset osaa ensinnäkään matematiikan laskuja tai mitään itse. Olen epäillyt tätä kuviota kun hain apua terapiasta ja sain mielialalääkkeen jolla ahdistus loppui. Ilmankos olen jäänyt ilman kavereita kun olen luullut ettei musta ole tosiaan mihinkään ja oikeesti musta on vaikka mihin. En vaan ole saanut koskaan positiivista työntöä eteenpäin niin sanotusti. Kun tuntuu ettei kukaan muu usko muhun niin toki olen ollut epäluuloinen ja käyttäytynyt sen mukaan.

Olen kyllä onnekas että hain js sain ne lääkkeet. Maailma näyttää ihan pikkusen paljon paremmalta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kolme