Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kadonneet miehet?

18.10.2020 |

Palstalla on tuollainen aloitus: https://www.vauva.fi/keskustelu/3916547/kadonneet-naiset
Sen innoittamana tämän aloituksen teen sillä minä varmaankin kuulun kategoriaan: Kadonneet miehet.
Kadonneet naiset-ketjussa on kommentoijan sukupuolesta riippumatta miltei kaikissa kommenteissa sama teema-> menneisyys joka viitoittaa tulevaisuuden.

Itse koen niin että menneisyyden hyvät tai huonot parisuhteet on nähtävä voimavarana josta ammentaa tulevaisuuden. Pitäisi pyrkkiä omassa pääkopassa analysoimaan menneiden suhteiden huonot ja hyvät puolet, miettiä miten itse asioihin suhtautunut tahi käyttäytynyt ja korjata omaa käytöstään jotta mahdollisesti jos tulevaisuudessa kohtaa jonkun, niin voi hänen kanssaan aloittaa puhtaalta pöydältä. Pöydältä jossa kummankaan menneisyys ei koidu rasitteeksi tai rajoittavaksi tekijäksi.

En vain löydä vastaavasti ajattelevaa naista ja siksi olen kadonnut mies.

Mikä on sinun syysi kadota?

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän ne nuoret miehet vähitellen katoaa, kun hopeaketut nappaa kaikki maukkaat trirbulat.

-raimo58

Vierailija
2/9 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kadonnut, koska olen pitkäaikaistyötön.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

M G T O W it  katoaa lähtiessään omalle tielleen =)

4/9 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta eikös tuon voisi ajatella olevan voimavara? On ainakin aikaa mitä kaikilla ei ole :)

Vierailija
5/9 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hopeakettu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta eikös tuon voisi ajatella olevan voimavara? On ainakin aikaa mitä kaikilla ei ole :)

Naisen ajattelun mukaan ei, koska silloinhan mies ei "uhraa" vähäistä vapaa-aikaansa naisen hyväksi ja "panosta" täten samantasoisesti suhteessa naisen panokseen.

Vierailija
6/9 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viihdyn hyvin yksin ja pidän vaatimattomasta elämästä. Lapset ovat aikuisia, on muutama lapsenlapsikin. Mökillä on mukavinta olla yksin, käydä kalassa ja saunoa. Lapset perheineen käyvät välillä moikkaamassa vaaria.

M61

7/9 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viihdyn hyvin yksin ja pidän vaatimattomasta elämästä. Lapset ovat aikuisia, on muutama lapsenlapsikin. Mökillä on mukavinta olla yksin, käydä kalassa ja saunoa. Lapset perheineen käyvät välillä moikkaamassa vaaria.

M61

Kuulostaa kyllä tavoittelemisen arvoiselta elolta. Minullakin todennäköisesti tulevaisuuus on tuolla ylempänä, lähellä luontoa :)

Vierailija
8/9 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen M25, olen aina viihtynyt melko hyvin yksin ja tähän saakka en vielä ole halunnut lapsia koskaan.

Monista ihmisistä vaikuttaa seuraavan enemmän ongelmia kuin ratkaisuja, yhteisymmärrystä tai rakentavaa tekemistä. Olen onnellinen ja tyytyväinen yksin, ehkä voisin olla vielä onnellisempi ja tyytyväisempi jonkun muun ihmisen kanssa? Toistaiseksi ei ole vaikuttanut lainkaan siltä. Tästä johtuen en pidä "sen oikean" tai "itselleen sopivan" etsimistä hyvänä ajankäyttönä.

Jos elämäni joskus muuttuu sosiaalisemmaksi tai alan kokemaan enemmän muiden ihmisten seuran tarvetta, toivotan tämän muutoksen tervetulleeksi, ja alan elää sen hetkisten uusien arvojeni mukaiseksi. Mutta toistaiseksi: on aivan mahtavaa kehittyä ja kasvaa hirmuista vauhtia, olen todella onnekas enkä aio hetkeen lopettaa.

9/9 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntemistani kadonneista miehistä suurin osa on päihdeongelmaisia. Päihteet vie halut ja kyvyt solmia parisuhteita.

Toinen, vähemmistö, on mielenterveysongelmien kanssa kamppailevat. Ei ole voimavaroja eikä osaamista solmia seurustelusuhteita.

Tuntemani eronneet miehet ja lesket ovat löytäneet uuden kumppanin lyhyen ajan sisään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kaksi