Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

30-vuotias on liian vanha ensisynnyttäjäksi!

Vierailija
19.01.2014 |

Lasten muuttaessa pois kotoa on jo viiskymppinen elähtänyt kurppa.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedättekö, eivät minun tuntemani nelikymppiset ole erityisen väsähtäneitä. Eivät varsinkaan ne, joilla on vielä suhteellisen nuoria lapsia. Ja kolmikymppiset ne vasta voimissaan ovatkin. Itse tunnen eläväni parasta ikää tällä hetkellä, ja nyt minulla on myös kokemuksen tuomaa varmuutta, josta voin ammentaa toivottavasti tulevalle lapselleni.

Vierailija
22/30 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvä ikä, ja suurin osa naisista on tajunnut, ettei heidän kannata lapsia aikaisemmin tehdäkään. Vaikuttaa siltä, että ap:nkin olisi kannattanut miettiä kaksi kertaa. Ilmeisesti teiniäiti, joka provoaa kännissä tyhjästä av:lla kolmen aikaan yöllä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän se on, että heikoin aines alkaa lisääntyä heti kotoa muutettuaan. Tai ennen sitä jo. Eikö ne osaa ehkäistä, vai onko se vaan ammatti, kun ei muutakaan osaa tai ei huvita? Amisviiksi isä pajalle töihin, lapsilisät ja muut tuet vielä lisäksi siihen. Sopivin väliajoin kun pukkaa muksua, pääsee aika pitkälle, ennenkuin kukaan hätistelee töihin. :)

Vierailija
24/30 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niijoo ja turha sanoa, että jonkun tähän maahan on lapsia tehtävä. Teiniäidit ja myöhäisteiniäidit surkimuspoikaystävineen tuottavat voittopuolisesti kaltaisiaan moniongelmaisia työtävieroksuvia teiniäitejä. Teidän takianne kansa tyhmenee koko ajan, kun lisäännytte kuin kanit.

Vierailija
25/30 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niijoo ja turha sanoa, että jonkun tähän maahan on lapsia tehtävä. Teiniäidit ja myöhäisteiniäidit surkimuspoikaystävineen tuottavat voittopuolisesti kaltaisiaan moniongelmaisia työtävieroksuvia teiniäitejä. Teidän takianne kansa tyhmenee koko ajan, kun lisäännytte kuin kanit.

Vierailija
26/30 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä ainakin teen ne lapset sitten vasta kolmikymppisenä, jos koskaan. Vähintään siihen asti mulla on muutakin tekemistä. Ja ei viisikymppisenä ole elähtänyt kurppa, jos huolehtii itsestään. Jos olisin kurppa jo silloin, ei paljon houkuttelisi elää vielä jotain kolmeakymmentä vuotta lisää, siksipä pyrin panostamaan terveyteeni ennen niitä muksuja.

Vierailija
27/30 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi menette näihin provoihin ja miksi alatte täysillä haukkua nuoria äitejä, jos ja kun saatte siihen tilaisuuden?

Vierailija
28/30 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naamasta olen kurppa, mutta kropan ja kunnon puolesta ei moni nuori pärjää. Meidän suvussa on melkein kaikki hyviä äitejä, niin se joka sai esikosensa 17-v kun tuo yksi, joka nyt on 35-v taaperon ja vauvan äiti. Tuo vanhempi on äitiyslomalla, nuorempi kävi äitinä ammatin ja on ollut valmistumestaan asti töissä.  Itse sain esikoiseni 27-v, seuraavana syksynä valmistumisesta. Murrosiästä en tiedä mitään. Meidän suvussa tuntuu olevan kaikki murrosiässä rauhallisia. Villeydet jää varhaislapsuuteen, enkä sitäkään kovin rankkana aikana muista. 

Vierailija
29/30 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tosi, lasten teko kannattaa aloittaa viimeistään 17-vuotiaana, ja lopettaa ennen kuin kolmekymmentä tulee täyteen. Yli kolmekymppisten äitien ei pitäisi saada äitiyspäivärahoja, kotihoidontukia tai lapsilisiä niille lapsille jotka on synnytetty yli 30 vuoden iässä. On vastuutonta tukea niin vanhojen naisten lisääntymistä, nehän ovat jo liian vanhoja jaksaakseen hoitaa lapset kunnolla -> lapset syrjäytymisvaarassa!

Vierailija
30/30 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan, näinhän se menee, että kun nainen käyttää parhaan nuoruutensa lastentekoon ja niiden hoitamiseen, ei ehdi opiskella, ei käydä töissä eikä muutenkaan hankkia omaa elämää, saati sitten eläkettä.
Siinähän sitten palvelet miestä (ja lapsia) loppuikäsi, kun et muutakaan voi.