Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voi ei! Miten kukaan voi jättää näin pienen 2 viikoksi hoitoon?? :(((

Vierailija
16.07.2006 |

Hahaa, tiesin että avaatte tämän. Nyt voittekin sitten kertoa, mikä ihme näissä hoitoonjättämisjutuissa teitä niin kauheasti sieppaa, kun jaksatte taivastella aihetta täällä kerta toisensa jälkeen.



Kyse ei kuitenkaan ole teidän lapsistanne, ja tehän että tunnetteko muiden ihmisten elämäntilanteita läpikotaisin voidaksenne tuomita heidät.



Vastatkaa!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
16.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sinua niin sieppaa, kun teet tällaisen aloituksen?

Osuiko kenties omaan nilkkaan tuo toinen aloitus, mikä koskee 6kk ikäisen hoitoonjättämistä?

Vierailija
2/5 |
16.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

aiemmassa ketjussa. Sieppaa itse lääkkeesi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
16.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen sijaan kiinnostaa, miksi ihmeessä porukkaa jaksaa provosoitua täällä näistä kestoaiheista.



ap

Vierailija
4/5 |
16.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Mikä sinua niin sieppaa, kun teet tällaisen aloituksen?

Osuiko kenties omaan nilkkaan tuo toinen aloitus, mikä koskee 6kk ikäisen hoitoonjättämistä?

aina pitää osua jonkun nilkaan.. pah! kyllä tässä saa ihmeissään seurata aikuisten vouhkaamista asioista, jotka toistuu päivästä toiseen.

Vierailija
5/5 |
16.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitää tehdä niitä penskoja jos ei olla valmiita luopumaan mistään ja elämän kuvitellaan säilyvän ennallaan?