Ekana Putoksesta tippuu...
Veikkaa kolme ekaa tippujaa Putoksesta.
Mä veikkaan:
1. Jarmo
2. Slaikka
3. Ymmi
Kommentit (16)
Kyllä mäkin lähtisin Sika Vainolasta.
Olin siskolla katsomassa tämän illan jakson ja siinä oli muksuja 10v useita, eikä kukaan tajunnut Sika Vainolan juttuja. Mä itse taas nauroin ihan hulluna, sehän on lähes parasta antia.
muksut kuitenkin äänestää!
Luulen et ekana lähtee Jamo, sitten.. Ymmi? Tai Patologi?
Slaikla sais lähtee ensimmäisenä, mut kun esittäjä on aku niin...
Minäkään en tajunnut sikaa, en saanut juuri puhestaankaan selvää ja naaman vääntely oli yhtä ärsyttävää kuin Jim Carreylla konsanaan. Mutta toisaalta, sehän on myös carreyn suosion salaisuus vissiin.
Enkä osaa kyllä sanoa kuka tippuu.Omasta mielestäni aku on huonoin, mutta eiköhän hänellä ole ihan akuäänillä jatkopaikka.
Hirviniemi sais lähteä ekana; tympii vaan niin tyyppi; ja vaimo yhtä ärsyttävä...
Veikkaan että:
1. Sika
2. Patologi
3. Jamo
4. Slaikka
Itse tykkään Ymmistä tosi paljon, se on yks parhaista. Tykkään myös Jäbästä ja Antskukin on kiva.
Toivoisin Heikkis Jamon putoavan. En ymmärrä, ei tylsempää tyyppiä voi ollakaan. Kaikkiaankin hahmot vähän tylsiä tänä vuonna. Ei oikein naurata kukaan. Kaiholla muistelen kautta jolloin lauantai-iltoja riemastuttivat mm. Usko Eevertti, Jani-Petteri ja Leena Hefner.
Rikun hahmo on tällä kertaa surkea, se sais tippuu ekana. Tuntuu naurattavan lähinnä Rikua itseään.
Järjestykseni on Jamo tai Slaikka sit Ymmi hinaaja, Jäbä Leisson, Martin Niemi, Sika tai Antsku voittakoon.
Mun mielestä nuo putouksen näyttelijät sais vaihtua kokonaan... Tuntuu, että samat vitsit vaan toistaa itseään ja jokanen hahmo muistuttaa jotenkin edellisiä.. :(
ja samaa alapäähuumoria jaksosta toiseen... eih.
[quote author="Vierailija" time="19.01.2014 klo 00:40"]
Rikun hahmo on tällä kertaa surkea, se sais tippuu ekana. Tuntuu naurattavan lähinnä Rikua itseään.
[/quote]
Minäkin oon ihmetellyt että miten Riku onkin onnistunut luomaan tänä vuonna noin huonon hahmon. Aiemmin sillä on ollut hyviä hahmoja, eniten tykkäsin Rikun hahmoista Hieno-mummosta, se oli vaan ihan mieletön.
Iinan hahmot myös jotenkin toistaa itseään. Vähän vajukin oloinen puhe ja oikomishoidon tarpeessa oleva purukalusto.
Sika, Iina tai Ymmi. Ihan sama kuka lähtee ekana, meinaa pää hajota.
Sika, Iina tai Ymmi. Ihan sama kuka lähtee ekana, meinaa pää hajota.
Mä en oikein ymmärrä kahta hahmoista:
- Jäbä Leisson
- Ansku
En saa näistä lainkaan kiinni. Jäbä on sekava ja Ansku... tylsä.
Ymmi! Ei sitä mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm kestä kukaan.