Onko siis Antti Lindtmanista tulossa pääministeri Marinin tilalle?
Siis pitääkö paikkansa?? Luin eilen keskustelusta
Kommentit (127)
Tuskinpa demarit riskeeraavat oman puolueensa piikkipaikkaa vaihtamalla vetäjää. Vaikka sitä tämä täällä trollaava persujen sikaosasto toivoisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lindtmanissa ei ole OLLENKAAN pääministeriainesta Sannaan verrattuna. Sanna on oikeasti demareiden vuosisadan suurin siunaus ja tulee olemaan PM:nä niin kauan kuin itse haluaa.
Tai ainakin harhoissaan kuvittelee saaneensa ikuisen viran.
Työllisyys-, ilmasto-, ja sotetavoitteiden saavuttaminen tapahtuu aikaisintaan kymmenen vuoden kuluttua.
Vanhanen ehti jo ennen valtiovarainministerin pestiä kertoa, että Sannan eikun koronan vahinkojen korjaamiseen menee myöskin vähintään kymmenen vuotta.
Sanna on täysin realiteeteista pudonnut. Kuvittelee olevansa jokin keisarinna, jonka arvostelusta seuraa vankilatuomio.
Valtakunnansyyttäjä mukana jahdissa. Voi olla, että Lindtmankin joutuu kohta Raijan pöydän ääreen.
Sanna Marin on demareille sellainen helmi etteivät ne ikinä päästä häntä pois pm pallilta. Eri asia jos Sanna jää äitiyslomalle, voi Lindtman silloin tuurata. Itse näkisin jonkun toisen demarin siinä, koska vantaalaisena olen joutunut katsomaan Lindtmanin touhuja liian läheltä eikä ole vakuuttavaa toimintaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpöhöpö, nyt Antin joukot hiljaa. Antti hävisi Sannalle todella nolosti pääministeriyden. Sanna on KAIKKIEN AIKOJEN paras pääministeri Suomessa. Ja paljon edustavampi kuin Lindtman.
Onko täällä siis Antti Lindtmaninkin joukkoja?
Marinin trollitehtaan lisäksi?
Kannattaisikohan demareiden yhdistää voimansa? Näyttää aika sekoilulta nämä sisäiset valtataistelut.
Ei täällä mitään Lindtmanin porukoita ole. Sannan henkilökohtainen trollitehdas on ainoa, mikä täällä kommentoi asioita.
Ja se on Sannan asioita, ei demareiden asioita.
Muilla demareilla ei tätä etua ole.
Lindtman olisi varmasti ihan ok pääministeri mutta mielestäni Sanna on selviytynyt koviin paineisiin nähden ihan hyvin.
Sanna voisi vähän hillitä itseään tuon Twitterin kanssa eikä kannata turhaan ruveta kinastelemaan joka asiasta, se vie vain voimavaroja eikä ole järkevää. Ja pääministeri-statuksella ei mielestäni tarvitse olla Twitterissä koko ajan aktiivinen.
Sipilähän sortui vähän kanssa siihen, että rupesi ihan turhaan kinaamaan ja ei se hänenkään kohdalla oikein toiminut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lindtmanissa ei ole OLLENKAAN pääministeriainesta Sannaan verrattuna. Sanna on oikeasti demareiden vuosisadan suurin siunaus ja tulee olemaan PM:nä niin kauan kuin itse haluaa.
Tai ainakin harhoissaan kuvittelee saaneensa ikuisen viran.
Työllisyys-, ilmasto-, ja sotetavoitteiden saavuttaminen tapahtuu aikaisintaan kymmenen vuoden kuluttua.
Vanhanen ehti jo ennen valtiovarainministerin pestiä kertoa, että Sannan eikun koronan vahinkojen korjaamiseen menee myöskin vähintään kymmenen vuotta.
Sanna on täysin realiteeteista pudonnut. Kuvittelee olevansa jokin keisarinna, jonka arvostelusta seuraa vankilatuomio.
Valtakunnansyyttäjä mukana jahdissa. Voi olla, että Lindtmankin joutuu kohta Raijan pöydän ääreen.
Pitäisikö laittaa hattuun lisää foliota 😂
Vierailija kirjoitti:
Olet joko aivoton kuurosokea tai Marin itse.
Kukaan muu EI ole ikinä lahjoittanut Suomen kansan rahaa rikkaille ulkomaille
6,6 MILJARDIA, josta Suomi saa takaisin vain 3,2 MILJARDIA!!!
Vierailija kirjoitti:
Lindtman on surkea suhmuroija. Ei ikinä pääsisi Sannan hoviin.
Siis kutsutteko todella tuota "Sannan hoviksi"?
Ajattelin tämän olevan legendaa, mutta paljastuu koko ajan enemmän törkeää propagandaa.
Marin on oikeasti uhka demokratialle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajattelin tämän olevan legendaa, mutta paljastuu koko ajan enemmän törkeää propagandaa.
Niinkö siellä persujen puoluetoimistolla neuvottiin kirjoittamaan?😃
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-Sensuroidaan keskustelijoita.
-Palkataan trolliarmeija.
-Poseerataan tissivakokuvissa.
-Pyydetään Jungneria haukkumaan itseään.
-Valehdellaan maskeista.
-Vääristellään tieteellistä tutkimusta.
-Annetaan EU:ssa miljardit Italiaan.
Kuinka paljon me suomalaiset oikein siedämme tätä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet joko aivoton kuurosokea tai Marin itse.
Kukaan muu EI ole ikinä lahjoittanut Suomen kansan rahaa rikkaille ulkomaille
6,6 MILJARDIA, josta Suomi saa takaisin vain 3,2 MILJARDIA!!!
Kellään muulla ei ole ikinä ennen ollut koronapandemiaa hoidettavana. Kukaan muu ei ole ikinä kyennyt todellisiin kompromisseihin Euroopan ja samalla Suomen talouden pelastamiseksi. Sanna kykenee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpöhöpö, nyt Antin joukot hiljaa. Antti hävisi Sannalle todella nolosti pääministeriyden. Sanna on KAIKKIEN AIKOJEN paras pääministeri Suomessa. Ja paljon edustavampi kuin Lindtman.
Kannattaisikohan demareiden yhdistää voimansa? Näyttää aika sekoilulta nämä sisäiset valtataistelut.
En näe Lindtmanin "joukkoja" täällä. Taitaa ihan olla Marinin Whattsapp -trollien keksintöä.
Onhan se valitettavaa että Marinin aikana ei ole enää keskustelua, hän eikä hallitus vastaa kysymyksiin vaan uhriudutaan, loukkaannutaan ja suututaan kun pitäisi tehdä maan kannalta tärkeitä päätöksiä.
Todella surullista, että keskustelu on nykyään tällaista. Toveri toveria mollaa.
Siitä saadaan ihan täysin syyttää Marinin trollitoimistoa.
Höpönpöpö. Ihmisillä on viime aikoina alkanut viirata entistä pahemmin. Katselkaa välillä peiliin niin näette mitä sekopäitä on liikkeellä siellä sun täällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En näe Lindtmanin "joukkoja" täällä. Taitaa ihan olla Marinin Whattsapp -trollien keksintöä.
Onhan se valitettavaa että Marinin aikana ei ole enää keskustelua, hän eikä hallitus vastaa kysymyksiin vaan uhriudutaan, loukkaannutaan ja suututaan kun pitäisi tehdä maan kannalta tärkeitä päätöksiä.
Todella surullista, että keskustelu on nykyään tällaista. Toveri toveria mollaa.
Siitä saadaan ihan täysin syyttää Marinin trollitoimistoa.
Demareilla ei liene tällä hetkellä syytä keikuttaa venettä, kun gallup-kannatus on niin hyvä. Joten nuo keksimäsi tarinat eivät ole kovinkaan uskottavia.
Vierailija kirjoitti:
Antti Lindtman selvästi pätevämpi.
Täystuho Marinin jälkeen Lindtmankin olisi ihan kelvollinen pääministeri.
Vaikka Jari Lindström jos se liittyisi demareihin.
En ihmettelisi jos ne on juurikin demarit itse jotka eniten tarttuu siihen rintalasta-keissiin.
Siellä on varmaan tunkua johtopaikoille ja demarit eivät tunnetusti ole ksikkein lojaaleimpia puoluetovereille.
Vierailija kirjoitti:
En ihmettelisi jos ne on juurikin demarit itse jotka eniten tarttuu siihen rintalasta-keissiin.
Siellä on varmaan tunkua johtopaikoille ja demarit eivät tunnetusti ole ksikkein lojaaleimpia puoluetovereille.
Varmaan myöskin demarit. Mutta kyllähän tuo nyt on pääministerin arvolle täysin sopimatonta.
Ja sitten täällä nauretaan, kun Putin kesyttää tiikereitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan myöskin demarit. Mutta kyllähän tuo nyt on pääministerin arvolle täysin sopimatonta.
Ja sitten täällä nauretaan, kun Putin kesyttää tiikereitä.
Aivan turha syyttää, että miehet esineellistävät naisia, jos pääministeri edistää uraansa tuollaisilla tissivakokuvilla.
Vierailija kirjoitti:
Minun teki pahaa seurata, miten Marin tyrkytti itseään pääministerin paikalle.
Kun kuuli Rinteen erosta, lentokentällä oli heti mukamas esiintyvinään pääministerinä, jotta saisi etumatkaa Lindtmaniin.
Selkäänpuukottaja pahimmasta päästä.
Taidat olla Pirita Ruokonen, Sannan pitkäaikainen ystävä ja "viestintäpäällikkö". Tehtävänä myös ilmeisesti Sanna-ketjujen sensurointi.