Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Putous on alaluokan viihdettä

Vierailija
19.01.2014 |

Kerran vilkaisin ja todella typerä ohjelma oli.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yläluokalla ei siis ole huumorintajua. Olen pahoillani!

Vierailija
2/21 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivätkös narrit ole olleet aina yläluokan viihdettä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka tammikuinen virsi siitä kuinka huumorintajuton onkaan ihminen, joka ei ymmärrä huumorin päälle. Tässä nyt pieni poiminta ohjelmista joista olen pitänyt: Studio Julmahuvi, Monty Python, Tyttökullat, South Park, Ponille kyytiä, Kyllä Jeeves hoitaa, Pikku-Britannia, Moderni perhe Solsidan ja Vikatikki.

Mutta luonnollisesti olen kuiva tylsimys, kun en hypi riemusta kun saa taas kuunnella joka paikassa noita hokemia vähintään kesälomaan asti, innokkaimmathan ovat taas kaivaneet arsenaalistaan nyt taas viime vuodenkin hahmot.

Vierailija
4/21 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minustakin Putous on pari viime kautta jo aikamoista kuraa ja vanhojen vitsien toistelua. Silloin kun se alkoi, formaatti oli uusi ja silloin jaksoi jututkin naurattaa. Mutta nyt oli vähän jo, että ei kai taas... Kaikki samat vanhat kuluneet naamatkin edelleen mukana.... 

Vierailija
5/21 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua huvittaa aina se, että jos omaan makuun ei joku ohjelma sovi, aletaan julistaa kuinka "alaluokkainen" tämä ohjelma on.

Ihan käsi sydämmelle nyt ap, miten korkealuokkaisena ihmisenä sinä itseäsi pidät?

Luokittelu on lähinnä huvittavaa. Kaikesta ei pidä eikä tarvitse tykätä, mutta miksi muut eivät saa moista katsoa jos haluavat?

Vierailija
6/21 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä AP:n kanssa. Roskaväen juttu.

Vierailija
7/21 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2014 klo 09:15"]Mua huvittaa aina se, että jos omaan makuun ei joku ohjelma sovi, aletaan julistaa kuinka "alaluokkainen" tämä ohjelma on.

Ihan käsi sydämmelle nyt ap, miten korkealuokkaisena ihmisenä sinä itseäsi pidät?

Luokittelu on lähinnä huvittavaa. Kaikesta ei pidä eikä tarvitse tykätä, mutta miksi muut eivät saa moista katsoa jos haluavat?

[/quote]

Täysin samaa mieltä. Komppaan!

Vierailija
8/21 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läskit näköjään täällä ruikuttamassa kun hävettää olla sönkkäävä läskimooses. Loistava sarja ja huippunäyttelijät. Parasta viihdettä.

t.akateeminen 44v

Vierailija
9/21 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2014 klo 09:22"]

[quote author="Vierailija" time="19.01.2014 klo 09:15"]Mua huvittaa aina se, että jos omaan makuun ei joku ohjelma sovi, aletaan julistaa kuinka "alaluokkainen" tämä ohjelma on.

[/quote]

Täysin samaa mieltä. Komppaan!

[/quote]

Jep. En mä oo ikinä tykänny esim kummeleista tai uuno turhapurosta mutta en mä ole alkanut inisemään niille jotka katsoo. Ei se huumori ihmisiä luokittele, pelkästään.

Vierailija
10/21 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimekaudella pari kertaa näin pätkän ohjelmasta ja ei kolahtanu yhtään. Joten nyt en aio edes vilkasta :) T: maarakennustyöläinen 42 v

Vierailija
11/21 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sit on kans nää tyypit, joita ihan ÄLLÖTTÄÄ putous, mutta silti ne tietää maanantaisin aina mitä putouksessa on sanottu ja tarkasti.

Vierailija
12/21 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ylpeästi alaluokkaa sitten :)

Hyvä ohjelma, tykkään :)

Vierailija
13/21 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2014 klo 00:12"]

[/quote] Kuten miljoona muutakin meitä :)

Vierailija
14/21 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä, tuli ihan inhottava olo. Älytön, nytkin viimeinen yllätystehtävä oli sen tasoinen, että kuka vaan voi sen tehdä, ei lahjoja vaadita vetää erikoisia vaatteita päälle, kikatella ja heittää kaksimielisiä...

Vierailija
15/21 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiivi kysymys,  miksi katsoa, jos äklöttää?

Vierailija
16/21 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2014 klo 00:15"][quote author="Vierailija" time="19.01.2014 klo 00:12"]

[/quote]

annetaan näille yläluokan ihmisille vapaus olla parempia :) tylsiä vaikuttavat olevan :)

Vierailija
17/21 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2014 klo 00:15"][quote author="Vierailija" time="19.01.2014 klo 00:12"]

[/quote]

annetaan näille yläluokan ihmisille vapaus olla parempia :) tylsiä vaikuttavat olevan :)

Vierailija
18/21 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aaaivan no kuule kun en minä sulle voi kivakskaan muuttua!

Vierailija
19/21 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, olen kanssasi samaa mieltä. Putous on turha ja typerä ohjelma. Olen pettynyt ihmisiin, kun jaksavat moista katsella.

Tai sama se mulle, mihin toiset aikaansa käyttää. Mutta se jurppii, kun esim. anoppi ja käly ei tässä vaiheessa vuotta juuri muusta juttele, kuin jostain Putous-hahmoista. Että mikä sun mielestä nyt on paras ja mitä kannatat voittoon ja voi kun se hahmo on sellainen ja tämä hahmo tuollainen ja viime vuonna sillä oli sellanen hahmo ja edellisvuonna taas kummonen.

Huoh.

Ja jos ei ole Putous, sitten Tanssii tähtien kanssa tai joku laulukilpailu tms. tuhra, jota seuraavat ja muusta eivät osaa jutellakaan. Ja sitten mies ihmettelee, kun mä en välitä niitä kamalan usein kutsua. (Ihmettelen, miksei kutsu itse.)

Vierailija
20/21 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2014 klo 00:22"]

Ap, olen kanssasi samaa mieltä. Putous on turha ja typerä ohjelma. Olen pettynyt ihmisiin, kun jaksavat moista katsella.

Tai sama se mulle, mihin toiset aikaansa käyttää. Mutta se jurppii, kun esim. anoppi ja käly ei tässä vaiheessa vuotta juuri muusta juttele, kuin jostain Putous-hahmoista. Että mikä sun mielestä nyt on paras ja mitä kannatat voittoon ja voi kun se hahmo on sellainen ja tämä hahmo tuollainen ja viime vuonna sillä oli sellanen hahmo ja edellisvuonna taas kummonen.

Huoh.

Ja jos ei ole Putous, sitten Tanssii tähtien kanssa tai joku laulukilpailu tms. tuhra, jota seuraavat ja muusta eivät osaa jutellakaan. Ja sitten mies ihmettelee, kun mä en välitä niitä kamalan usein kutsua. (Ihmettelen, miksei kutsu itse.)

[/quote]Mutta jos sun sukulaiset ovat rajoittuneita ihmisiä, jotka eivät kykene tuon parempaan niin ymmärtänet itse fiksuna ihmisenä, että ovat vähemmistöä.