Masentaa olla syyslomalla. Yksin vaan kotona itsariyksiössä, paska sää, ei mitään tekemistä.
Olisin mielummin koulussa. Masentavaa p a s kaa koko syysloma.
Kommentit (33)
En halua raskaaksi koska en voisi juoda kaljaa enkä käyttää huumeita 9 kuukauteen.
Vierailija kirjoitti:
Olen kyllä nainen. ap
Mars lähibaariin tai hedelmöityshoitoon hankkimaan lapsensiemenet. 9 kk päästä ei enää ole yksin etkä toimeton.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kyllä nainen. ap
Mars lähibaariin tai hedelmöityshoitoon hankkimaan lapsensiemenet. 9 kk päästä ei enää ole yksin etkä toimeton.
Ai pitäisikö hankkia sellainen kun ei kiinnosta hoitaa sitä?
Vierailija kirjoitti:
En halua raskaaksi koska en voisi juoda kaljaa enkä käyttää huumeita 9 kuukauteen.
Ihmekös ku masentaa olet sotkenut aivokemiasi aineilla.
Mene metsäretkelle ja paista jossain laavulla vaikka makkaraa
Tee hyvää ruokaa, lue hyvä kirja, kirjoita pieni tarina, tee joku käsityö, piirtele, kuuntele musiikkia, käy ulkoilemassa jossain oudolla reitillä, tee kasvohoito, siivoa ja järjestele kaapit, aloita uuden kielen opiskelu... Keksisin niin paljon puuhaa yksikseni, mutta itsellä pienet lapset vaativat lähes kaiken ajan lomallakin.
Vierailija kirjoitti:
Tee hyvää ruokaa, lue hyvä kirja, kirjoita pieni tarina, tee joku käsityö, piirtele, kuuntele musiikkia, käy ulkoilemassa jossain oudolla reitillä, tee kasvohoito, siivoa ja järjestele kaapit, aloita uuden kielen opiskelu... Keksisin niin paljon puuhaa yksikseni, mutta itsellä pienet lapset vaativat lähes kaiken ajan lomallakin.
Ei huvita eikä jaksa tehdä mitään muuta kuin kieriskellä omassa ahdistuksessa ja masennuksessa :(
Minä luen Tolstoin Anna Kareninaa. Sen jälkeen otan jonkun Dostojevskin.
Ihana syysloma!
Vierailija kirjoitti:
Alkoholista ja huumeista seuraa väistämättä masennus ja ahdistus.
Niin sinullekin kävi.
Kuuntele äänikirjoja ja podcasteja,Antti Holma ihan parasta viihdettä
Vierailija kirjoitti:
Olen kyllä nainen. ap
Soita mulle. Tiedät, että haluan tavata sinut. :)
Keksitään tekemistä yhdessä.
Jos olisit nainen, niin voisit hankkia lapsen koska vaan. Tosin naisena et kyllä muutenkaan joutuisi eristäytymään mihinkään itsariyksiöön...