Putous oli tänään jotenkin huono.
Enkä oikein osaa sanoa edes, miksi. Meillä jokainen vähän vuorollaan vilkuili kelloa, milloin se loppuis ja pääsis omiin juttuihin.
Kuitenkin aina Putous ollut koko perheen lauantai-illan juttu.
Mites te muut ajattelette?
Kommentit (59)
[quote author="Vierailija" time="18.01.2014 klo 22:42"][quote author="Vierailija" time="18.01.2014 klo 22:39"]
Mielestäni se lapsisketsi oli hirveä! Varsinkin kun oman pienen poikani nimi on Viljo :(
Ei tuo ole hauskaa yhtään...Oksettavaa!
Pahoitin mieleni
[/quote]
Sehän oli just paras sen vuoksi, koska sillä "lapsella" siinä sketsissä oli niin pölö nimi! Ja kunnianosoitus sille Viljo-sketsille, jossa Viljolla oli hankkijalakki päässä ja taskulämmintä kossua perstaskussa... ;) Senkö mukaan on teidänkin Viljo nimetty? Pus!
P.S. Lienet provo. Ei kai nyt kukaan anna lapselle nimeksi Viljo?! :O
[/quote
mitä vikaa Viljo nimessä on? Meillä pieni Viljo-poika ja tollasista kommenteista kyllä vähän pahoittaa mielensä. Itse sketsi ihan ok, ja ymmärsin viittauksen johonkin 80(?)-luvun vitsiin. Putous oli muuten aika vaisu tänään.
[quote author="Vierailija" time="18.01.2014 klo 23:41"]
[quote author="Vierailija" time="18.01.2014 klo 22:42"][quote author="Vierailija" time="18.01.2014 klo 22:39"]
Mielestäni se lapsisketsi oli hirveä! Varsinkin kun oman pienen poikani nimi on Viljo :(
Pahoitin mieleni
[/quote]
Sehän oli just paras sen vuoksi, koska sillä "lapsella" siinä sketsissä oli niin pölö nimi! Ja kunnianosoitus sille Viljo-sketsille, jossa Viljolla oli hankkijalakki päässä ja taskulämmintä kossua perstaskussa... ;) Senkö mukaan on teidänkin Viljo nimetty? Pus!
[/quote
mitä vikaa Viljo nimessä on? Meillä pieni Viljo-poika ja tollasista kommenteista kyllä vähän pahoittaa mielensä. Itse sketsi ihan ok, ja ymmärsin viittauksen johonkin 80(?)-luvun vitsiin. Putous oli muuten aika vaisu tänään.
[/quote]
Provolta vaikuttaa tuo "Viljo on kauhea nimi" -kommentoijakin.
[quote author="Vierailija" time="18.01.2014 klo 23:41"]
Pahoitin mieleni
[/quote]
[/quote
[/quote]
No, henk.koht en voi sietää nimeä. Äänteellisesti ruma ja ekana tulee mieleen se Kinnusen sketsihahmo, onks Viljoo näkyny... Jotenkin mun mielestä Viljo on sellasen keski-iän ylittäneen äijän nimi. Mutta joo, niitä keski-iän ylittäneitä äijiähän kaikista pikkupojista tulee. :)
Tärkeintä kai, että itse pidät. Mutta jos oikeasti lapsesi nimi on Viljo, niin miten kummassa, kun näit ekan kerran pienen poikasi, sulle tuli mieleen, että tämä on sitten Viljo?
[quote author="Vierailija" time="18.01.2014 klo 23:01"]
Minusta ne Idiots-hahmot on vaan niin hyviä ( paitsi Cheek). Nauroin useasti jakson aikana.
:D
[/quote]
Mitä vikaa Idiots-Keekissä? Minusta oikein mainio parodia, just tollanenhan se on.
Minulla ei ole poikia ollenkaan, mutten mitenkään pysty ymmärtämään, miksi Viljo muka on jotenkin kamala pojan nimi? Viljo-nimessä ei ole mitään vikaa.
[quote author="Vierailija" time="18.01.2014 klo 23:50"][quote author="Vierailija" time="18.01.2014 klo 23:41"]
Pahoitin mieleni
[/quote]
[/quote
[/quote]
No, henk.koht en voi sietää nimeä. Äänteellisesti ruma ja ekana tulee mieleen se Kinnusen sketsihahmo, onks Viljoo näkyny... Jotenkin mun mielestä Viljo on sellasen keski-iän ylittäneen äijän nimi. Mutta joo, niitä keski-iän ylittäneitä äijiähän kaikista pikkupojista tulee. :)
Tärkeintä kai, että itse pidät. Mutta jos oikeasti lapsesi nimi on Viljo, niin miten kummassa, kun näit ekan kerran pienen poikasi, sulle tuli mieleen, että tämä on sitten Viljo?
[/quote]
Koskaan ollut kuullutkaan sketsistä ja suvussa kulkeva nimi, joka oli myös rakkaalla vaarillani. Mun mielleyhtymä nimestä on sellainen suomalainen kesämaisema lapsuudesta.
Oli kyllä huono jakso. Idiots oli vähäsen hauska.
Hyvä se oli. Niin kuin viimeksikin.
[quote author="Vierailija" time="18.01.2014 klo 22:37"]
Miksi alapeukutaan viestejä jossa kerrotaan oma mielipide?
[/quote]
Koska alapeukutan vääriä mielipiteitä!!
Tämänpäiväinen Putous oli viihdyttävä. Siinä oli kuitenkin liikaa alatyylisiä juttuja, jotka toki naurattavat helposti, mutta ovat matalimman aidan ylitystä ja niiden pitkittyessä tulee helposti myötähäpeän tunne.
[quote author="Vierailija" time="18.01.2014 klo 23:53"]
[quote author="Vierailija" time="18.01.2014 klo 23:01"]
Minusta ne Idiots-hahmot on vaan niin hyviä ( paitsi Cheek). Nauroin useasti jakson aikana.
:D
[/quote]
Mitä vikaa Idiots-Keekissä? Minusta oikein mainio parodia, just tollanenhan se on.
[/quote]
Musta Keek on niistä paras ja moni muu taas aika huono.
Ja tuosta Viljosta ja siitä kuinka ette ymmärrä sitä nimeä, tai sitä ettei joku ymmärrä sitä nimeä: mielipiteet on siitä jänniä, että ne on jokaisella omia. Ei niitä tarviikaan ymmärtää.
Tuli mieleen että näyttelijät oli krapulassa.
Minustakin oli jotenkin vaisu ja huono. Idiotsit oli kyllä hyviä, hahmot ei tänään, ei naurattanut.
[quote author="Vierailija" time="18.01.2014 klo 23:03"]
En voi uskoa, että joku tienaa leipänsä hokemalla "onko sulla paska housussa", ja että suuri kansanjoukko vielä kuorossa tälle nauraa vedet silmissä.
[/quote]
Vaikka muka kuinka kärjistää, niin kuulostaa silti naiivilta ajatella, että putouksella leivän tienaa.
Ei ollut tänään hyvä. Sketsit olivat ensimmäisellä ja toisella kaudella aika hyviä, mutta siitä on koko ajan taso laskenut. Näytön paikka on typerin ohjelmaosuus ja pitäisi ehdottomasti keksiä siihen jotain! Tuo Idiots on kiva höyste, mutta muuten ohjelman rakenne kaipaisi ehostusta, kun kausia on jo ollut niin monta.
Sketsihahmoista Antsku on paras! Slaikka, Antsku ja jopa Jamo voivat kehittyä, mutta muista en usko moista. Ymmi, Sika ja Jäbä eivät tänään olleet yhtään erikoisia tai hauskoja.
Mun mielestä putoukseen pitäis saada uusia näyttelijöitä, alkaa nuo hahmotkin jotenkin jo toistaa itseään... Ja sitä perus alapäähuumoria ei kyllä jaksa viidettä kautta putkeen millään..
Alkaa ärsyttää tuo akun ja rikun ainainen paska/pieruhuumori tulla jo korvista.
Putous oli surkea. Ihme köntsä pöksyssä -juttuja alusta loppuun. En aio enää katsoa.
Huono?!!! Mä nauroin niin vedet silmissä ja varsinkin niille pikahahmoille!! paras jakso :DDDD
Minua harmitti, että se Hjaakko show ei antanut tasapuolisesti mahdollisuuksia kaikille hahmoille. Esim. patologi tai Ymmi eivät päässeet paljon ääneen Antskuun verrattuna.
Mullekin tuli (erityisesti) tästä jaksosta mieleen, että ihan kuin kyseessä olisi joku ilmaisutaidon ryhmä, jotka pitävät keskenään hauskaa ja joiden ei todellakaan kuuluisi näkyä telkkarissa. Tuollaista menoa oli omillakin ilmaisutaidon tunneilla.
Se Armin hahmo on kyllä väärällä tavalla ärsyttävällä. Se hokeminen ja saman asian toistelu, blääh. Meni maku jo nyt, vaikka ekassa jaksossa oletin siitä kehittyvän jotain kelvollista.