Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten paljon teidän 12-18-vuotiaat nuoret saa olla tietokoneella päivittäin?

Vierailija
02.08.2008 |

Alkaa jo tosissaan nyppiä tämä jonotus omalle tietokoneelle, mutta eihän sitä tietokoneella oloa voi kieltääkään.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
23.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

TiukkaPipo 《》:-D

Vierailija
22/22 |
23.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinäkin, jonka lapset 13v ja 14v ja saavat olla koneella joka päivä 15-24, haloo. Seuraatko millä sivuilla pyörivät.

Minusta on käsittämätöntä, että lapsille hankitaan vielä omat koneet, eikä käyttöä ollenkaan valvota. Ei ihme, että kaikenmaailman sekot lisäntyy, kun kaikki vapaa-aika menee väkivalta ja sotapelejä pelatessa.

Itse olen opettaja ja olen järkyttynyt, kun jo 1lk kehuskelevat koulussa pelaavansa kaikenmaailman k18 väkivaltapelejä... ja ADHD ym. vain lisääntyy

Heh, täällä kahden sellaisen äiti, jotka on saaneet pelata K18-pelejä siitä asti kun vaan ovat osanneet niitä pelata. Eivät kyllä todellakaan ole mitään ADHD-tapauksia tai muuten sekoja, erittäin rauhallisia nörtti/kirjatoukkatyyppejä ovat. Tällä hetkellä peluussa pojalla (12 v) Fallout 4 ja tyttärellä (14 v) Assassin's Creed Syndicate. Pelaavat aina pelin loppuun aika intensiivisesti, sitten voi taas mennä kuukausia ettei pelaa ollenkaan, ellei ole hyviä pelejä tullut. Koneellahan ne aina ovat kyllä silloinkin kun ei pelaa, eism. koodaavat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yksi