Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, oletko koskaan lauennut naisen rinnoille?

Vierailija
18.10.2020 |

Kysymys otsikossa. Jos olet, millaisessa tilanteessa se tapahtui ja piditkö siitä?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen, useasti. Pidin, tunne oli aivan samanlainen kuin olisi saanut orgasmin. Vaimo pyytää välillä lennätämään lastit mielummin rinnoille kuin sisäänsä. Toteutan hänen toiveensa.

Laukesit vaimon rinnoille ja tuntui kuin olisit saanut orgasmin? 😀 Ööh?

Jep, ei ollut mitään extraa.

Myönnettäköön, että lauserakenteessani oli toivomisen varaa.

Vierailija
22/28 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen koska ex pyysi. Ei tullut tavaksi, kokemus oli jotenkin pettymys, ei mitään ihmeellistä fiilistä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen muutaman kerran ja ne ovat olleet erittäin kiihottavia kokemuksia. Vaimollani on tosi seksikkäät rinnat ja sperman roiskuminen niille näyttää upealta. Harmi vaan kun vaimo ei ole kovinkaan innostunut spermasta muualla kuin pillussa...

Vierailija
24/28 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun naisystävä pitää spermasta. Sanoo, että tietenkin se on kiihottavaa. Haluaa nähdä kun sitä tulee ja levittää rinnoille ja naamalle ja käsiinsä. Tykkää myös ottaa rinnoille kun on liivit tai jopa vaatteet päällä. Kyllä se tuntuu hyvältä, kun naisen nyrkki puristaa mehut ulos.

Vierailija
25/28 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sängyssä usein, mutta kerran myös vessassa samalla kun vaimoni kakkasi.

Vierailija
26/28 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tissimies kun oon, niin en haluaisi muuten tullakkaan kuin titfuckilla ja laueta niille. Tyttöystävällä (22 v) on aivan hillittömän kokoiset daisarit, joilla tykkää tyydyttää mut. Se on vähän niin että tota kun saa, niin antaakin ihan mitä vaan toinen ikinä keksii pyytää. Yhdyntää meillä on tosi harvoin, tyttöystävä tykkää istua naaman päällä ja saada orgasminsa siinä, ja mä taas just tolla titfuckilla.

Vierailija
27/28 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tissimies kun oon, niin en haluaisi muuten tullakkaan kuin titfuckilla ja laueta niille. Tyttöystävällä (22 v) on aivan hillittömän kokoiset daisarit, joilla tykkää tyydyttää mut. Se on vähän niin että tota kun saa, niin antaakin ihan mitä vaan toinen ikinä keksii pyytää. Yhdyntää meillä on tosi harvoin, tyttöystävä tykkää istua naaman päällä ja saada orgasminsa siinä, ja mä taas just tolla titfuckilla.

Eipä ainakaan ehkäisystä tarvi huolehtia.

Vierailija
28/28 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Visuaalisesti parasta mitä tissimies voi saada

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yksi