Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, oletko koskaan lauennut naisen rinnoille?

Vierailija
18.10.2020 |

Kysymys otsikossa. Jos olet, millaisessa tilanteessa se tapahtui ja piditkö siitä?

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasketaanko rintojen väliin? Sitten olen.

Vierailija
2/28 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

en enkä tule. mitä jännää niissä ilmaan jutuissa on ei edes puristusta saati omalla kädellä veivaamises

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lauennut rinnoille ja melkein joka paikkaan. Joskus vedän tarkoituksella ulos ennen siemensyöksyä ja annan sperman roiskua ja sotkea naisen. Autan kyllä pyyhkimisessä, mutta se on kiihottava näky, kun nainen on täysin spermattu ja kuinka paineella se tulee pitkän seksin jälkeen. Kerran olen Saksassa bordellissa tehnyt näin. Nainen runkkasi itse tarkoituksella spermat päällensä. Katseltiin yhdessä, kun se roiskui himokkaasti. Taisin silloin nuolla osan spermoista hänen päältään ja loput pyyhittiin yhdessä.

Vierailija
4/28 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, mutta haluaisin.

Vierailija
5/28 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus on tapana vetää kulli ulos pannessa ja hieroa sillä vaimon klittaa ja häpyä päältä päin. Joskus kauan sitten, kun ehkäisynä oli pillerit, niin tulin tehneeksi tämän niin loppuvaiheessa että alkoi tuntua liian hyvältä itsestäkin ja oli pakko antaa tulla. Se olikin niin kiihottavaa että spermat lensivät sieltä jalkovälistä rinnoille asti ja varmaan pidemmällekin.

Se oli kyllä erittäin mukavaa, mutta harmi kyllä, vaimo ei kai siitä sitten erityisemmin syttynyt, ainakaan ei ole uusintaa pyytänyt. Nykyään kumikin käytössä, mistä sitten oma haittansakin tuollaiseen. Käsihoidossakaan vaimo ei niin spermasta piittaa, antaa aina roiskahtaa omalle vatsalleni ja kiireesti käsipesulle, jos vaikka olisikin sattunut tippa tulemaan sormen päälle.

Vierailija
6/28 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen, useasti. Pidin, tunne oli aivan samanlainen kuin olisi saanut orgasmin. Vaimo pyytää välillä lennätämään lastit mielummin rinnoille kuin sisäänsä. Toteutan hänen toiveensa.

Vierailija
7/28 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen, useasti. Pidin, tunne oli aivan samanlainen kuin olisi saanut orgasmin. Vaimo pyytää välillä lennätämään lastit mielummin rinnoille kuin sisäänsä. Toteutan hänen toiveensa.

Laukesit vaimon rinnoille ja tuntui kuin olisit saanut orgasmin? 😀 Ööh?

Vierailija
8/28 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran nyt kesällä. Käytettiin vielä silloin kortsuja ja kun nainen oli jo lauennut ja oli jo kääntymässä tarjoamaan itseään takaapäin, niin nappasinkin kortsun pois ja kysyin saako tulla tisseille. Sehän kävi ja olihan se ihan kiihoittavaa, mutta koska parempiakin paikkoja löytyy, niin ihan heti ei tule tehtyä uudelleen.

Vierailija
9/28 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä aina kun vaimon kanssa pannaan. Tai sitten perseelle. Kivaa.

Vierailija
10/28 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rintojen väliin on pari kertaa tullut kokeiltua isorintaisen exän kanssa.

Aika vaisu kokemus, ei jäänyt tavaksi.

Vierailija
11/28 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tissien väliin pannessa olen joitain kertoja. Vaihteluna ihan ok mutta pannessa laukean mieluummin sisään pilluun tai peppuun.

Vierailija
12/28 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin minnekkin tulee lauettua. Tota tavaraa, kun tulee yleensä aika reippaasti ja paineella, niin suihinotossakaan en voi tulla suuhun. Näin siis yleensä tulen juurikin rinnoille, jos olen seisten suikkarin aikana. Välillä lähäristä vaimo pyytää, että tulen päälle. Kalu ulos ja selkä suoraksi, niin helposti lentää rinnoille. Vaimo haluaa nähdä sen juurikin niin, että kaluun ei kosketa silloin vaan se saa sykkiä spermat itsekseen ulos. Joskus jos on oikein kiimasena, niin tämän jälkeen pyytää lähemmäs ja runkaten imee viimeisetkin pisarat. Tämä johtaa kyllä hyvin toden näköisesti toiselle kierrokselle. Takaapäin sitten tulee välillä laukaistua pepulle.

Vierailija
13/28 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen, useammankin. Ihan ok, visuaalisesti kiihottavaa.

Vierailija
14/28 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En, mutta haluaisin.

Itsekin haluaisin joskus päästä kokeilemaan tätä vaimon kanssa. Harmi vain, että meillä käytetään aina kortsua koska vaimo kammoksuu spermaa. Olen vain kerran saanut luvan laukaista hänen vatsalleen. Yksi sykäys lensi silloin hieman kauemmas ja se teki pitkän juovan hänen vatsalleen, minusta se tuntui oudolla tavalla kiihottavalta. Haaveilen että voisin tehdä saman hänen kauniille ja pehmeille rinnoilleen.

Vierailija
15/28 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exä ei halunnut niellä joten yleensä otti kaluni pois suusta juuri ennen kliimaksia ja tulin sitten rinnoille.

Vierailija
16/28 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nussein rintojen väliin sauva pepussani. Ja "jouduin " nuolemaan rinnat puhtaaksi *lurps* <3

Vierailija
17/28 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka tissimiehen unelma?

Vierailija
18/28 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joka tissimiehen unelma?

Haave, toive ja unelma samassa paketissa

Vierailija
19/28 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin, vaikka kuinka monta kertaa ja monissa eri tilanteissa.

Vierailija
20/28 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvän mällin haaskausta, kyllä se johonkin koloon täytyy ampua, ja pimppiin mieluiten!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän neljä