Halloween tunnelmaan sopivia sarjoja/elokuvia Netflixistä?
Suositelkaa Netflixistä (myös Viaplayn tarjonta käy) jotain jännittävää katsottavaa syksyn pimeisiin iltoihin. Olen vähän herkkä kauhulle, joten ei mielellään mitään super pelottava.. :D Kevyt jännitys on ok.
Kommentit (17)
Vierailija kirjoitti:
Haunting of Hill House tai Haunting of Bly Manor.
Nämä vaikuttaa tosi mielenkiintoisilta, mutta vähän turhankin jännittäviltä.. :D
Netflixiä en käytä, mutta Youtubesta noita löytyy vaikka kuinka paljon, jos tekstityksen puuttuminen ei haittaa.
Jos zombeista tykkää niin Kingdom.
I'm thinking of ending things. Ei ehkä niin kauhu, mutta aika mindf.uck-elokuva
Vierailija kirjoitti:
I'm thinking of ending things. Ei ehkä niin kauhu, mutta aika mindf.uck-elokuva
Juu, en suosittele! Paitsi jos haluaa katsoa jotain hyvin outoa ja sekavaa, josta ei erkkikään ota selvää...
Vierailija kirjoitti:
Emily in Paris.
Miten tää sopii Halloweeniin?
Marianne, en ole vielä katsonut itse, mutta hyvät arvostelut on saanut. Ranskalainen kauhusarja.
Jos löydät jostain Servantin, katso se. Tosi jännä, psykologista kauhua/jännitystä mutta myös hitunen jotain muuta. Viime vuonna julkaistu sarja. Synkkä tunnelma ja värimaailma.
Vierailija kirjoitti:
Marianne, en ole vielä katsonut itse, mutta hyvät arvostelut on saanut. Ranskalainen kauhusarja.
Jos löydät jostain Servantin, katso se. Tosi jännä, psykologista kauhua/jännitystä mutta myös hitunen jotain muuta. Viime vuonna julkaistu sarja. Synkkä tunnelma ja värimaailma.
Servant on tosi hyvä, suosittelen minäkin!
Vierailija kirjoitti:
Netflixiä en käytä, mutta Youtubesta noita löytyy vaikka kuinka paljon, jos tekstityksen puuttuminen ei haittaa.
Mitä suosittelisit Youtubesta?
Netflixissä leffa Scary stories to tell in the dark sopii loistavasti Halloween-tunnelmaan.
Voi tietenkin olla aloittajan makuun liian pelottava, mutta tuo Päätön Ratsumies on sellainen, jonka olen itse jaksanut katsoa useamman kerran.
Onhan siellä uusi Halloween! Tosin siis lienee aika kauhu...
Haunting of Hill House tai Haunting of Bly Manor.