Saako aamiaiskaappia käyttää muulloin kuin aamulla?
Asensimme tyhmyyttämme mikroaaltouunin aamiaiskaappiin. Tulee myös keitettyä kahvia muulloinkin kuin aamulla ja keitin on siellä kaapissa. Tulisiko hommata toinen mikro ja kahvinkeitin aamiaiskaapin ulkopuolelle?
Kommentit (16)
Mitä jos vain otat ne pois sieltä aamiaiskaapista?
Ei tietenkää saa, saatanan kusipää.
No ei sitä saisi päivällä käyttää, siksihän se on aamiaiskaappi. Meillä on toinen kahvinkeitin omalla tasolla ja toinen mikroaaltouuni tavisuunin yläpuolella.
Ei saa.
Jos olisitte nimenneet tuon alunperin pienkoneiden kaapiksi, niin sitten olisitte saaneet.
Et tietenkään voi käyttää. Pitää olla erikseen päiväkahvikaappi ja iltapalakaappi ja tietenkin lounaskomero. Älä unohda välipalalaatikkoa.
Miten mikroaaltouuni liittyy aamiaiseen?
No se oli miehen idea alun perin laittaa se sinne. Tosi ärsyttävää. Kai se jotain lämmittää aamupalaksi (en ole kyllä huomannut).
AP
Vierailija kirjoitti:
Miten mikroaaltouuni liittyy aamiaiseen?
AP tässä vielä: Voiko tuommoista sähkölaitetta noin vaan ottaa ja siirtää? Tarviiko tilata sähkönies?
Vierailija kirjoitti:
Huono keittiösuunnittelija kirjoitti:
AP tässä vielä: Voiko tuommoista sähkölaitetta noin vaan ottaa ja siirtää? Tarviiko tilata sähkönies?
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti ei voi itse siirtää. Täytyy olla aamiaiskaappeihin erikoistunut sähkömies. Jos siirrät itse ja myöhemmin tulee ongelmia, ei vakuutuskaan korvaa.
Joku elää jollain 1600-luvulla aamiaiskaappeineen. Tsiisus.
Aamiaiskaapin käyttöaika on rajattu klo 05:00 ja 08:00 väliseen aikaan. Muina aikoina kaapin käytöstä voi saada sähköiskun.
Mieti hyvä ihminen. Kyseessä on kaappi, johon tarkoitus piilottaa laitteita ja sotkuja, joiden haluaa olevan tarvittaessa piilossa tiettyinä, itse määriteltyinä, aikoina päivästä.
Miten niin? Jopa puustellin mallikeittiössä oli semmoinen. Ovat suurta huutoa.
AP
Vierailija kirjoitti:
Joku elää jollain 1600-luvulla aamiaiskaappeineen. Tsiisus.
Voi hyvänen aika nykyajan ihmisten ongelmia.
No enpähän tätäkään olisi tiennyt jos en palstaa olisi lukenut. OMG.
https://www.meillakotona.fi/artikkelit/aamiaiskaappi-pelastaa-arjen
En koskaan ole tuntenut tarvetta pelastaa arkeani noin...
Mikä on aamiaiskaappi?