Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Tiimalasi"kroppa mutta pienet rinnat

Vierailija
18.01.2014 |

Tai en tiedä, kutsutaanko silloin edes tiimalasiksi... No mulla on siis leveä lantio, kapea vyötärö ja leveä rintakehä/hartiat. Rinnat on kuitenkin pienehköt (80a tai joskus 75b). Kylkiluut työntyy hiukan ulospäin ja näkyy, vaikken olekaan mitenkään erityisen laiha. Ympärysmitta rinnan alta on siis normaalia suurempi. Onko muita, joilla tällainen ruumiinrakenne? On aika haastavaa löytää istuvia vaatteita... vartalonmyötäiset saa hartiat ja lantion näyttämään naurettavan leveiltä, löysissä vaatteissa taas näytän, no, melkoisen paksulta pallolta.

Tiedän, ei ole mikään suuri ongelma, välillä vaan oon ihmetellyt kuinka monen muotoisia meitä ihmisiä onkaan olemassa :D

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen lievähkö päärynä ja AA70. Kaikenlaiset vartalot on kauniita!

Vierailija
2/37 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sama malli. Mutta olen myös reitevä... Kuinka pitkä olet? Mä olen 167 cm.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mun mielestä tuollainen kroppa on tiimalasi. Ei se tisseistä ole kiinni vaan just noista "raameista". Mulla on ystävä, jolla on just tuommoinen kroppa ja hän on kyllä upea ilmestys.

Vierailija
4/37 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 170cm. Painan muistaakseni n. 63kg, eli normaalipainoinen. Reidet on myös ihan muhkeat ja aika pehmeät kun en harrasta juuri sellaista liikuntaa, jossa ne kiinteytyisi. Vaatteet päällä mulle on sanottu, että kroppani on kuin uimarilla, mutta ilmeisesti se kuva tulee tosiaan tuosta leveästä rintakehästä joka on ihan synnynnäinen eikä johdu lihaksista.

-Ap

Vierailija
5/37 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä samanlainen kroppa kuin ap:llä, käytän lähinnä korkeavyötäröisiä hameita sekä mekkoja, joissa vyötärö on korostettu. Näytän aina supernaiselliselta ja vartaloani kehutaan pienistä rinnoista huolimatta päivittäin.

Vierailija
6/37 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on täsmälleen samanlainen vartalo kuin sulla ap. Oon oppinut pukeutumaan vartalolleni sopivasti ja nykyään rakastan sitä, miltä näytän.

Vierailija
7/37 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkin kroppa on sopusuhtainen, mutta tissejä ei tosiaan ole. Yläkropassa ei ole paljon rasvaa, mutta hyväksi kehuttu peppu ja lihaksikkaat reidet, litteä vatsa. Vyötäröni ei ole ampiaisvyötärö, mutta erottuu selvästi kuitenkin. En oikein saa itseäni istumaan mihinkään vartalotyyppiin (esim. naistenlehtien jutuissa), juuri tuon rinnattomuuden takia. 

Nro 3

Vierailija
8/37 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja oon tosiaan huomannut, että miehiä vetää puoleensa tämäntyyppinen vartalo naisella, en sitten tiedä mistä johtuu mutta kiva kun näin :) t. 7

Vierailija
9/37 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle sopii parhaiten juuri korkeavyötäröiset, alaspäin levenevät hameet. Sellaisista kynämallisista kapeista hameista en tykkää, korostavat musta liikaa reisiä/peppua.

50-luvun tyyli sopii tälle kropalle hyvin. :)

Vierailija
10/37 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvoinpa kaikki parhaat mahdolliset ominaisuudet yhdistyvät yhdessä ihmisessä. 

Vierailija
11/37 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei. Tikkanen kroppa on satakertaa parempi ja silti naisellisempi kun nykyinen monilla oleva tasapaksu isommilla tisseillä, siis esim tissit 70c vyötärö 70 lantio 80...

Vierailija
12/37 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.01.2014 klo 21:13"]

Heh et ole ap tiimalaisia nähnytkään, olet PÄÄRYNÄ.

Tässä tiimalasi http://ts4.mm.bing.net/th?id=H.4886763462527279&pid=15.1

nimensä mukaisesti isot rinnat, kapea vyötärö ja lantio samassa suhteessa rintoihin

[/quote]

11 on ihan pihalla. Päärynällä on kapeat hartiat, kapea rintakehä ja leveä lantio.

Vierailija
13/37 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla myös! Tosin mulla on 75d, mutta senteissä vähemmän kuin lantio. Hartiat sen sijaan on leveämmät kuin lantio edestä katsottuna (plus kapea vyötärö ja iso peppu), jonka takia pidän itseäni tiimalasina. Minua ei harmita kroppani ollenkaan, nytkin kun olen polvikivun takia ollut urheilematta useamman kuukauden ja syönyt kuten ennen.. Kröhöm.. Niin se pehmeys näyttää vain sellaiselta "naiselliselta", eikä miltään valaalta. Painan 65.

Minusta tärkeää on käyttää vaatteita jotka korostaa vyötäröä. Jos ei korosta, varsinkin näillä maitohinkeillä tulee sellainen teltta-look helposti. Ja näyttää lihavalle. Korkeavyötäröiset housut ja paita joka on kapea vyötäröllä tai joku vyö siinä. Hameet myös toimii.

Vierailija
14/37 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiimalasit, päärynät ja omenat ovat vai sellaisia suuntaa-antavia malleja, ei mitään ehdottomia  totuuksia. Esimerkiksi pääsynän "kuuluu" olla pienirintainen ja leveälanteinen, ja sen myötä yläosastaan kokoa tai paria pienempi kuin alhaalta.. Minulla on H-kupin tissit, ja silti olen päärynän mallinen, ihan siitä syystä että minulla on julmetun leveä lantio ja todella kapea selkä. Eli jokainen päärynä ei ole samanlainen, eikä jokainen tiimalasi, eikä jokainen omena. Nuo kuvaukset kertovat vain vartalon eri mittojen suhteesta.

Vierailija
15/37 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.01.2014 klo 21:13"]

nimensä mukaisesti isot rinnat, kapea vyötärö ja lantio samassa suhteessa rintoihin

[/quote]Päärynä on yläosastaan pienempi kuin alaosasta, ja sitähän ap ei ole...

Vierailija
16/37 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.01.2014 klo 21:17"]

Tiimalasit, päärynät ja omenat ovat vai sellaisia suuntaa-antavia malleja, ei mitään ehdottomia  totuuksia. Esimerkiksi pääsynän "kuuluu" olla pienirintainen ja leveälanteinen, ja sen myötä yläosastaan kokoa tai paria pienempi kuin alhaalta.. Minulla on H-kupin tissit, ja silti olen päärynän mallinen, ihan siitä syystä että minulla on julmetun leveä lantio ja todella kapea selkä. Eli jokainen päärynä ei ole samanlainen, eikä jokainen tiimalasi, eikä jokainen omena. Nuo kuvaukset kertovat vain vartalon eri mittojen suhteesta.

[/quote]

Niinpä, ja mielestäni nuo vartalotyypit viittaa nimenomaan lantion, rintakehän ja hartioiden leveyteen... rintojen kokohan voi muuttua elämän aikana aika radikaalistikin.

Vierailija
17/37 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.01.2014 klo 21:16"][quote author="Vierailija" time="18.01.2014 klo 21:13"]

[/quote]

11 on ihan pihalla. Päärynällä on kapeat hartiat, kapea rintakehä ja leveä lantio.

[/quote]

Ja päärynän hartiat viistää monesti hieman alas. Päärynä jolla on leveähköt suorat hartiat muuttuu minusta tiimalasiksi, vaikka rintoja ei paljoa olisi.

Vierailija
18/37 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on myös samantyylinen kroppa, eli tiimalasi jolla leveä/ulkoneva rintakehä. Tissitkin tosin isot. Vähän samantyylinen kuin Jayne Mansfieldillä, eli hänellä myös suuri rinnanympärys johtuen jo pelkästään kylkiluista.

http://farm8.staticflickr.com/7173/6626311047_6eab55aeb5_z.jpg

http://thehairpin.com/wp-content/uploads/2011/01/Barbie39s-Figure-Then-amp-Now.jpeg

Vierailija
19/37 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olekaan tiennyt että barbiet on muuttuneet noin!

Vierailija
20/37 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kanssa tissitön tiimilasi: lantio 96cm, vyötärö 63cm, rinnanympärys 87cm, hartiat suurinpiirtein samanlevyiset kuin lantio ja pituus 174cm. Rintaliivien ympärys 65, eli olen keskeltä kapea, vaikka sitten lantiota, peppua ja hartioita löytyykin. Tykkään vartalostani muuten paitsi uusia vaatteita ostaessa: vaatteet kun usein tupataan suunnittelemaan lyhyille ja tasapaksuille. Tarvitsisin lantiosta ja hartioista 38 kokoa (hartioista tämäkään ei välttämättä riitä), mutta vyötäröstä kokoa 34. Lisäksi hihat, lahkeet ja helmat ovat liian lyhyitä.

Harmi kun ei ole taitoa ommella itse eikä varaa teettää kaikkia vaatteita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi seitsemän