Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ahdistava tilanne en tiedä miten irti.

Vierailija
18.01.2014 |

Apua. Olen kyllästynyt suhteeseeni ja jatkuviin pettymyksiin. Taas mies lähti aamupäivällä tapaamaan kaveriaan ja lupasi olla pari tuntia ja tulla kauppakassin kera kotiin. Ei ole kuulunut pari tuntia sitten soitin ja kysyin niin oli kuulemma tulossa pian. Vituttaa ja ahdistaa pian yhdeksän vuotta tuhlannut tähän paskaan ja mies on tuollainen itsekäs sika. Joo pitäisi erota viime viikonloppunakin juuri puhuttiin riidellessä että erota pitäisi. En vaan tiedä miten luopua ja mistä uusi kämppä ja miten kestää ilman miestä ja mihin tungen tuon yhteisen lemmikin... Miehellä alkoholiongelmaa huono itseluottamus ja työttömyyttä itse olen niin väsynyt ja pettynyt että haluaisin vain kuolla pois. Vitsi jos olisin tajunnut erota jo viisi vuotta sitten mutta ei. Itken täällä ja tunnen raivoa. Piti olla rento viikonloppu yhdessä ja tehdä ruokaa ja saunoa. Eieieieiii. Miksi minun piti valita väärin jakärsiä nyt? Tunnen itseni vanhaksi kyllästyneeksi miehiin japettyneeksi elämään. Ei seksiä.. rahat menee elämiseen vuokralla täällä pk.seudulla..muualla ei töitä.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

maalailet kauhukuvia tulevaisuudesta, jos eroat miehestä, mutta onko tuo nykyinen elämä sen parempaa? saattaa olla jopa paljon huonompaa! sinulla on vain yksi elämä. menetettyjä päiviä ja hetkiä et saa takaisin. jos mies ei muutu, mieti tulevaisuuttasi hänen kanssaan. mitä näet?

Vierailija
2/6 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhu hää kanssaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinuna eroisin tai oikeastaan muuttuisin kämppikseksi. Eli raahaisin sänkyni ja tavarani yhteen huoneeseensa ja miehen roinat toiseen huoneeseen, keittiö ja kylppäri sitten yhteisiksi, mutta molemmille omat hyllyt jääkaapista, omat sapuskat, omat pyykinpesut omilla aineilla, omat astiani veisin omaan huoneeseen ja jättäisin vain paripuolia astioita yhteiseen keittiöön jne.

Jakaisin siis lähes kaikki, ottaisin omat pyyhkeeni, lakanani ja muut omaan kämppääni (huoneeseeni) ja loput heittäisin miehen huoneeseen. Vessaan molemmille omat kaapit/laatikot, vuokra puoliksi, vesi ja sähkö puoliksi tai jos mies maleksii päivät kotona, niin Fortumin energiavahdin kautta katsoisin kulutukset ja maksut niiden mukaan ja sitä rataa. Listaisin yhteiset tavarat, ottaisin vaikka kuvatkin, tekisin pelisäännöt ja kaikki niinkuin olisitte vain kämppiksiä, ehkä jopa vähän vieraampia sellaisia. Kokeile tätä. Siitä on helppo palata yhteen, jos haluaa, mutta ajan kanssa myös ehkä helpompi erota.

Vierailija
4/6 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko mies on tullut kotiin? Onko edes suurinpiirtein selvinpäin? Istuta hänet keittiönpöydän ääreen ja puhu. Ei riitaisasti, vaan yrittäen selvittää tilannetta edes hiukan. Onko miehellä mitään ehdotuksia vai onko hän tilanteeseen tyytyväinen? Kenen nimissä asuntonne on?

Vierailija
5/6 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä erossa oikeasti pelottaa? Elämme Suomessa, eli asiat aika lailla järkkääntyy helpostikin, jos vain viitsii tehdä asialle jotain...

Aloita etsimällä kämppää?

Vierailija
6/6 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisiko asiat paremmin jos mies lopettaisi alkon kokonaan, oletko pyytänyt sitä?

Meillä oli samantapainen tilanne, kaverit ja tunteet vaan jotenkin "veivät" miestä, aivan kuin hän ei olisi uskonut voivansa vaikuttaa omiin valintoihinsa.

Sanoin asiasta moneen kertaan, mutta vasta kun pakkasin tavarat ja olin lähdössä, hän otti asian tosissaan ja juominen jäi. Ensin vähensi, mutta kun huomasi ettei se onnistunut, lopetti kokonaan. Hän valitsi sen itse, tahtoi lopettaa.

Miehen pitää valita, sinun pitää valita. Nyt vaan kellutte paskassa suhteessa ja elämä valuu hukkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kahdeksan