Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ulkoiletteko -17 asteen pakkasella?

Vierailija
18.01.2014 |

Minkä ikäiset lapset?

Kauanko olette ulkona?

Mitä teette ulkona pakkassäällä?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

6v&8v, luistelemassa, noin tunti

Vierailija
2/18 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vapaapäivänä. Töissä päiväkodissa käyn lasten kanssa ulkona, vanhempien toive. Noin puoli tuntia ollaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ulkoillaan, pojat oli tunnin pulkkamäessä ja minä kävin sillä aikaa sauvakävelyllä:) paljon päälle ja liikkumaan niin ei pakkanen haittaa!

Vierailija
4/18 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

3- vuotias. Ollaan ulkona päivän aikana yhteensä jopa 4h. Ensin on päivähoidossa ulkona 1-2h, sitten vielä illalla kotona toinen samanlainen määrä, jos vaan jaksetaan. Kävellään, käydään leikkipuistoissa, mennään laskemaan pulkalla yms.

Vierailija
5/18 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2-vuotias lapsi. Ollaan ulkona sen verran mitä jaksaa olla, ehkä tunnin kerrallaan. Lapsi touhaa kaikkea, minä myötäilen.

Vierailija
6/18 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäiset lapset? 1,5v

Kauanko olette ulkona? 20 min

Mitä teette ulkona pakkassäällä? Leikittiin pihalla

Vierailija
7/18 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä pakkasta 16 ja reilun tunnin vaunulenkillä käydään vauvan 4,5kk kanssa. Vauva nukkuu päikkäritkin ulkona, minä en.;)

Vierailija
8/18 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkasta 16 astetta, kaunis, melko tuuleton, aurinkoinen päivä. Menimme lasten (3v ja 5v) kanssa lähikentälle luistelemaan, matkoinensa siihen meni 1,5 tuntia.

Vierailija
9/18 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tottakai ulkoillaan. Eihän täällä pohjoisessa pääsis ulos moniin viikkoihin, jos -17 ois ulkoilun pakkasraja. Kyllä meillä ulkoillaan oikeestaan säässä kuin säässä. Pukeutumiskysymys tämä vaan on :)

Vierailija
10/18 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ulkoillaan. Yksveen kanssa, 20min-1h aamupäivällä ja iltapäivällä, reipasta menoa, kävelee tai konttailee ympäriinsä, keinuu, tutkii metsää sylistä käsin, pulkkaillaan jne. Ja hän nukkuu pihalla kahdet päikkärit tuulensuojassa. Ensin epäröin ulkonanukuttamista näin kylmässä mutta hyvin on sujunut vielä tässä -17 säässä.

Vierailija
11/18 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

4-vuotias koira. Vaatii ulkoilua useita kertoja päivässä. Tosin kestoltaan lyhyempiä kuin muutoin ja tahti reippaampaa.

Vierailija
12/18 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, lapset on 10 ja 12v.

Vierailija
13/18 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

skidi 9kk ja ulkoillaan joka päivä pari tuntia vaikka olis 25 pakkasta. ulkona on kiva olla :)

Vierailija
14/18 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan mummolassa ja täällä oli tänään -22. Oltiin pian 3-vuotiaan kanssa semmonen tunti ulkona. Kiikuttiin vaaranlaitaan ja laskettiin pulkalla alas. Liikkua pitää ettei kylmä tule. Mutta täällä sisämaassa pakkanen ei tunnu läheskään niin kylmältä kuin esim. meillä kotona lähellä merta.

Vierailija
15/18 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 11-v:n kanssa ratsastamassa reilun tunnin, aivan ihana sää! Myöhemmin käytiin vielä ottamassa valokuvia kun oli niin kaunis pastellinsävyinen iltapäivä, ehkä tunnin verran oltiin. 14-v oli lumilautailemassa noin 5 tuntia. 

Ulkoilupäivä ihan parhaasta päästä!

Vierailija
16/18 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ollaan ulkona ja oltiin tänäänkin n.40 min pulkkamäessä vaikka oli -25 astetta. Lapset 2,3 ja 9v. Paljon laitetaan vaatetta päälle ja hiihdetään tai pulkkaillaan yms niin ei tule kylmä.

Vierailija
17/18 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi on 4v. Ulkoillaan yleensä näillä säillä noin tunnin verran. Lapsi viihtyisi pitempäänkin, mutta koska mun ulkoilu on lähinnä seisoskelua, alkaa varpaat tuossa kohta palella. Lapsi leikkii kavereiden kanssa puistossa mitä milloinkin tai ollaan pulkkamäessä (lapsi siis, minä edelleenkin seisoskelen ja juoruan muiden äitien kanssa).

Vierailija
18/18 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauppaan käveltiin, lähikauppaan. Eii todellakaan kiduteta itseämme tuolla 22 asteen pakkasessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan neljä