Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

parisuhteessa elävällä miehellä ei voi olla naispuoleisia ystäviä.

Vierailija
18.01.2014 |

Se on vaan tosi asia, sano kuka mitä tahansa.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.01.2014 klo 18:28"]

[/quote]

Kyllä voi, jos se on salainen rakastajatar niin siitä ei vain kerrota.

Vierailija
22/33 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää komentaa ukko av ruotuun. Jää Nina, Satu, Sari, Ska ja Heidi nyt ilman ystävää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No meillä ainakin on niin, että itse en ole mikään kovin hauska ihminen, siis en osaa vitsailla hauskasti, heittää läppää jne. Mutta tämä yhteinen naispuolinen ystävä (siis mieheni ystävä) on sellainen, jonka seurassa tulee mahakipeäksi nauramisesta.  Vedet silmässä nauramme jutuille, ja vietämme hauskaa iltaa. Mieheni nauraa ihan jälkikäteen myös näille jutuille. Ja tämä ystävä tietää myös aina kaikesta kaiken, hänelle kulkeutuu aina kaikki huhut, juorut, ilmiöt, muotijutut joissa emme jaksa itsel olla aina niin kamalan selvillä.

Minusta on ihan ok, että mieheni tykkää välillä sellaisesta hauskasta illasta ystävän kanssa. Se on ihan Ok ja itsekin tykkään kun vietetään yhteistä iltaa kuunnellen hupaisia juttuja ja jutellaan kaikesta maan ja taivaan väliltä.

Vierailija
24/33 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustasukkaisuus on yksi pahimmista sairauksista. Toivottavaksi kukaan ei joudu semmoisen uhriksi ilman syytä. Itse oli parinsuhteessa sairaanloisen mustasukkaisen ja omistushaluisen naisen kanssa ja voi jeesus. En päässyt hänestä eroon edes jätettyäni hänet vaan puhelimet pirisi viikottain. Se on todella ahdistavaa kun toinen on sinussa kiinni kun takiainen ja omasta mielestään "omistaa" sinut jos tälläisestä pienintäkään vihiä jatkossa tulee lopetan suhteen siihen paikkaan.

Vierailija
25/33 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP on mies. Ei ole ensimmäistä kertaa tullut asia vastaan. Ensin sanotaan että tietekin kaverit/ystävät on ok ja niitä pitääkin olla. Totuus vaan tulee aina vastaan että ei se niin olekkaan.

Vierailija
26/33 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.01.2014 klo 18:35"]

entäs parisuhteessa olevalla naisella miespuoleisia ystäviä, sehän se varmaankin sallittua, eikö vaan?

[/quote]

AP vastaa tähän, on ja se on ok

Vierailija
27/33 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, ehkä niin, että on vain työkaveri, jota ei tapailla vapaa-aikana kahdestaan. Mua ainakin loukkaisi vaimona jos mies veisi muita naisia treffeille kun ei vie minuakaan, minä haluan olla se ykkönen (vaikka olen tietysti kakkonen anopin jälkeen) Ei kavereissa ole mitään pahaa, jos ne kaverit tulee meille ja siinä ollaan avoimesti, kaikki yhdessä, eikä niin että mies menee toisen naisen kotiin viettämään aikaa, ja minä ja lapset kökitään kotona kaiket illat.

En minäkään voisi kuvitella että menisin miespuolisen kaverin kanssa vaikka kahdestaan ravintolaan syömään, ja mies odottaisi lasten kanssa kotona.

Vierailija
28/33 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisia kavereita voi olla kummallakin, jotka todella ovat/ ovat aina olleet kavereita. Entiset kumppanit, säädöt ja muut "kaverit" on sitten eri asia..

Vierailija
29/33 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.01.2014 klo 18:28"]

[/quote]

Se vaan ei ole totta, vaikka kaikkein tyhmimmät niin kuvittelevatkin.

Toisaalta tyyppi, joka julistaa valeita totuuksina, on tuskin aidosti kelvollinen ystäväksi kenellekään. Oli sitten parisuhteessa tai ei.

Vierailija
30/33 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.01.2014 klo 18:40"]

En usko moiseen. Itselläni ollut miespuolisia kavereita paljon mutta kaveruudet päättyneet kun onkin ukoilla ollut muuta mielessä kuin kaveruus! Enkä tod ole antanut ymmärtää mitään.

[/quote]

Asenteesi on niin vääristynyt, että ymmärtää, miksi sinulla ei voi olla kavereita.

Terveillä ihmisillä tilanne on toinen.

Vierailija
31/33 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.01.2014 klo 19:18"]

Ap:n kaltaiste akkojen miehet surettaa mua. Hulluksihan tommosen mustasukkasen haahkan kanssa tulis. Ja jos koko ajan muutenkin epäillään niin sillonhan se on ihan sama jos jotain tekiskin. Mieyippä Ap sitä... mietimieti >D

[/quote]

Ehkä ap on eukkonsa ansainnut?

Tyyppi, joka julistaa omaa elämäänsä yleispätevänä totuuksena, joka koskee kaikkia ihmisiä, tuskin käy täysillä muissakaan yhteyksissä.

Vakka siis kantensa valitsee...

Vierailija
32/33 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2014 klo 13:49"]

No, ehkä niin, että on vain työkaveri, jota ei tapailla vapaa-aikana kahdestaan. Mua ainakin loukkaisi vaimona jos mies veisi muita naisia treffeille kun ei vie minuakaan, minä haluan olla se ykkönen (vaikka olen tietysti kakkonen anopin jälkeen) Ei kavereissa ole mitään pahaa, jos ne kaverit tulee meille ja siinä ollaan avoimesti, kaikki yhdessä, eikä niin että mies menee toisen naisen kotiin viettämään aikaa, ja minä ja lapset kökitään kotona kaiket illat.

En minäkään voisi kuvitella että menisin miespuolisen kaverin kanssa vaikka kahdestaan ravintolaan syömään, ja mies odottaisi lasten kanssa kotona.

[/quote]

Minulla on miespuolisia ystäviä, eivätkä he herrajestas vie minua mihinkään treffeille! Siinä tapauksessahan kyse ei olisi ystävyydestä. Ethän sinäkään mene naispuolisten kavereidesi kanssa treffeille. Kannattaisiko sinun tehdä jotain elämällesi ja parisuhteellesi jos et kerta ole miehellesi ykkönen, ettekä käy yhdessä missään.

Vierailija
33/33 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on tuota mieltä kuin ap, perustaa sen siihen että miehet tuntee aina seksuaalista vetoa naisiin eikä hän suhteessa halua ottaa riskejä. Hänellä on myös jokseenkin stereotyyppiset käsitykset miehestä ja naisesta. Itselläni on ollut miespuolisia ystäviä kyllä.