Loukkaantuisitko tällaisesta?
Saimme esikoisemme, joka on myös vanhempieni ensimmäinen lapsenlapsi. Välit vanhempiini ovat ok, emme ole mitään superläheisiä, mutta ei meillä mitään riitaakaan ole. Tavallista kanssakäymistä. Vävystään, miehestäni, pitävät kovasti.
Otimme vauvasta nätin kuvan, ja teimme sähköisen ristiäiskutsun jonka lähetimme kutsutuille sukulaisille ajoissa ennen juhlaa sähköposteihin. Minun isäni, siis vauvan äidin isä, vastasi kutsuun tekstiviestillä:"EVVK".
Sano sinä miltä kuvittelet että sinusta tuntuisi, jos näin kävisi sinulle? Minä olen aivan turta.
Kommentit (48)
Jos minun isäni lähettäisi moisen viestin, arvelisin, että se vanha höppänä on sekoittanut nuorisokielen lyhenteet.
Ehkä se ei tiedä mitä se tarkoittaa, luuli olevan lyhenne jostain muusta?
Minä voisin kuvitella että isäni vastaisi tuollaista. Hän on aina suhtautunut vihamielisesti siihen, että joskus hankkisin lapsia ja sanonut että jos joskus olen raskaana niin pitää abortoida. Ja parempi kun en harrasta seksiä ollenkaan. Olin hänen silmissään lutka kun aloin seurustelemaan ekan kerran. En uskaltaisi päästää lapsen lähelle, kun voisi tehdä jotain lapselle.
Mutta meillä ei olekaan ok välit.. Tuosta sinun tapauksesta en tiedä.
Miksi te keksitte näin paskoja provoja? Eihän tässä ollut taas päätä eikä häntää.
Mitä nuo kirjaimet sitten tarkoittavat? Luulin että "ei voisi vähempää kiinnostaa"?
:(
ap
Joo uskoisin, että on sekoittanut lyhenteen. Vähän niin kuin se jenkkiäiti joka osanottoviestin perään iski lol luullen, että se tarkoittaa lots of love.
Varmistaisin isältä, että oikeastiko häntä ei kiinnosta lapsenlapsensa ristiäiset ja päättäisin loukkaantumisesta vasta sitten. Tämä siis jos en olisi varma, tietääkö isä ko. lyhenteen tarkoitusta.
Mullekin tuli ekana mieleen että isäsi ei tiedä mitä tuo lyhenne tarkoittaa. Onko tää nyt sitten niinkun saippuasarjoissa, että sä et tietenkään ihmetellyt suoraan isällesi asiaa vaan jätit tilanteen auki?
[quote author="Vierailija" time="12.12.2013 klo 19:15"]
Minä voisin kuvitella että isäni vastaisi tuollaista. Hän on aina suhtautunut vihamielisesti siihen, että joskus hankkisin lapsia ja sanonut että jos joskus olen raskaana niin pitää abortoida. Ja parempi kun en harrasta seksiä ollenkaan. Olin hänen silmissään lutka kun aloin seurustelemaan ekan kerran. En uskaltaisi päästää lapsen lähelle, kun voisi tehdä jotain lapselle.
[/quote]
Kuten sanoin, emme ole mitään superläheisiä, mutta ei meillä mitään tuollaistakaan ole ollut kuin mitä sinä kerrot. Isäni ei ole hullu, ei alkoholisti tms. Olen pitänyt häntä aivan tavallisena ihmisenä, ihan hyvä isäkin on ollut minulle. Enää en tiedä mitä ajatella.
ap
Isovanhemmat voi todellakin käyttäytyä ihan eri tavalla, mitä toivoi ja ajatteli. Meillä anoppi ei tullut lapsemme ristiäisiin, oli luvannut mennä ystäviensä kanssa kahville samana päivänä. Kysyi jopa, enkö voisi siirtää ristiäisiä kun hänellä on menoa. Juu, emme siirtäneet. No, jos asia on isovanhemmalle evvk, tulee lapsi olemaan isovanhempaa kohtaan evvk myöhemmin. Turha on sitten parkua vanhainkodissa, miksei kukaan tule katsomaan.
Jos isäsi tietää mitä kirjaimet tarkoittavat niin lähetä takaisin "HV". Ja ei, en tarkoita hintavarausta. Tai vaikka: "WTF? FU!"
Toivottavasti isäsi on ymmärtänyt evvk:n väärin. Jos ei; kyllä, loukkaantuisin verisesti kyseisestä viestistä.
[quote author="Vierailija" time="12.12.2013 klo 19:20"]
Mullekin tuli ekana mieleen että isäsi ei tiedä mitä tuo lyhenne tarkoittaa. Onko tää nyt sitten niinkun saippuasarjoissa, että sä et tietenkään ihmetellyt suoraan isällesi asiaa vaan jätit tilanteen auki?
[/quote]
Sain tekstarin aiemmin tänään, ja olen yrittänyt soittaa hänelle kahdesti. Puhelin hälyttää pitkään, mutta kukaan ei vastaa.
ap
Jos teillä on ok välit, mikä mielestäni tarkoittaa sitä, että mm. välitätte toisistanne, viihdytte (välillä) yhdessä ja kohtelette toisianne ystävällisesti ja kunnioittavasti, niin silloin on muutama vaihtoehto, että miksi isäsi lähetti viestin:
1. Ei tiedä mitä evvk tarkoittaa. Eli toisinsanoen luulee sen tarkiottavan jotain kaunista ja hyvää.
2. Tietää mitä se tarkoittaa ja lähtetti viesti vahingossa sinulle.
3. Tietää mitä tarkoittaa ja tarkoitti mitä sanoi. Tällöin voi olla kyseessä alkava muistihäiriö yms.
[quote author="Vierailija" time="12.12.2013 klo 19:21"]
[quote author="Vierailija" time="12.12.2013 klo 19:15"]
[/quote]
Kuten sanoin, emme ole mitään superläheisiä, mutta ei meillä mitään tuollaistakaan ole ollut kuin mitä sinä kerrot. Isäni ei ole hullu, ei alkoholisti tms. Olen pitänyt häntä aivan tavallisena ihmisenä, ihan hyvä isäkin on ollut minulle. Enää en tiedä mitä ajatella.
ap
[/quote]
No, kysy siltä herran tähden. Ei se asia etene täällä päivittelemällä.
up