Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

parisuhteessa elävällä miehellä ei voi olla naispuoleisia ystäviä.

Vierailija
18.01.2014 |

Se on vaan tosi asia, sano kuka mitä tahansa.

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mut kavereita kyllä.

Vierailija
2/33 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä paikkaansa ainakaan meillä. Olemme olleet yhdessä 8v ja luottamus toisiin on kunnossa. Harrastan moottoripyöräilyä josta avovaimoni ei ole kiinnostunut pätkääkään, mutta ystävälläni sattuu olemaan pyörä ja ajelemme paljon yhdessä ja muutenkin käymme kahvilla yms. Tämä ystävä on siis minua 5v nuorempi sinkku nainen ja koskaan välillämme ei ole ollut muuta kun ystävyys. Mitään mustasukkaisuus draamaa ei ole koskaan ollut eikä pidäkkään koska siihen ei ole mitään syytä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

entäs parisuhteessa olevalla naisella miespuoleisia ystäviä, sehän se varmaankin sallittua, eikö vaan?

Vierailija
4/33 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todistettavasti voi. :)

Vierailija
5/33 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, ainakin omalla miehelläni on. Kuten myös minulla on miespuolinen ystävä.

Vierailija
6/33 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehellä on. Käy usein näiden naispuolisten ystävien luona, ja on läheinen myös heidän perheilleen.

Vierailija
7/33 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko moiseen. Itselläni ollut miespuolisia kavereita paljon mutta kaveruudet päättyneet kun onkin ukoilla ollut muuta mielessä kuin kaveruus! Enkä tod ole antanut ymmärtää mitään.

Vierailija
8/33 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai jaa. Oota mun pitää nyt kieltää miestä olemasta ystävä Piian ja Katrin kanssa.

...Höh se nauroi paskaiset naurut. Pitääks mun nyt jättää se? Äh, soitan mun ystävälle Antille ja itken sille.

Vierailija
9/33 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mites parisuhteessa kuolevalla miehellä, päteekö häneenkin sama?

Vierailija
10/33 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti voi olla, jos on oikeasti näin. (eikä ystävyyden tekosyyn varjolla hankittuja, joita salaa kiksaittaa jos onnistuu. = Ap:n pelko).

Vierailija
11/33 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiksaittaa = kiksauttaa

Vierailija
12/33 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies ja mulla on ystävänä ex ja hänen uusi miehensä.

Vierailija
13/33 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun paras ystäväni on mies. Ollut jo 15 vuotta. Poikaystäviä on tullut ja mennyt, mutta ystävä pysyy.

Vierailija
14/33 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla, kunhan ne ei vietä pyjamabileitä keskenään.

Vierailija
15/33 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi olla! Jos mun miehellä ois narttuja ystävinä niin loppu tulis!!

Vierailija
16/33 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis oikeastiko AP väittää tätä? Joko AP:n mies on henkisesti kypsymätön, tai sitten itse AP... Siis minun miehelläni on naisystäviä ihan platonisella tasolla, mies uskollinen kotihiiri, ja nämä naisystävät tulevat siis meille käymään, ovat minunkin ystäviä! Ja mökillä ollaan yhteissaunassa jne. ei mieheni vilkuile sillä silmällä kuin minua. Oikesti AV.lla on sellainen harhaluulo, että KAIKKI miehet pettävät, ja ei oikeasti uskota, että sellaisia miehiäkin on, jotka ovat uskollisia. Esim. oma mieheni on seksuaalisesti vähän epävarma, ei päästä siis siinä mielessä helposti ketään lähelle seksuaalisesti, ja hyvin pariuskollinen. Mieheni oli sinkku 10-vuotta, mutta ei pystynyt irtosuhteisiin... Joten kaikki miehet eivät ole sellaisia, jotka panee kaikkea mikä liikkuu, todellakaan. Ihan niinkuin naisia on erilaisia, on erilaisia miehiä.

Mieheni pystyy ystävystymään kenen tahansa kanssa, mutta erijuttu on, kenet päästää tosi lähelle, tai seksuaalisesti. Mieheni on pinnallisesti katsottuna tosi sosiaalinen, mutta tosiasiassa hyvin, hyvin harvojen kanssa tosi läheinen.

Vierailija
17/33 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.01.2014 klo 18:44"]

mites parisuhteessa kuolevalla miehellä, päteekö häneenkin sama?

[/quote]

hihhihhihh :D

Vierailija
18/33 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.01.2014 klo 19:05"]

Ei voi olla! Jos mun miehellä ois narttuja ystävinä niin loppu tulis!!

[/quote]

voi miesparka en muuta sano

Vierailija
19/33 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n kaltaiste akkojen miehet surettaa mua. Hulluksihan tommosen mustasukkasen haahkan kanssa tulis. Ja jos koko ajan muutenkin epäillään niin sillonhan se on ihan sama jos jotain tekiskin. Mieyippä Ap sitä... mietimieti >D

Vierailija
20/33 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei niitä mielistäni hirveesti tarvii olla-se on kuitenkiin tulella leikkimistä,mistä tosissaan tiedät mitä mies tekee sen nais kaverin kanssa. Ajattelen usein eikö miehet tosissaan osaa päättä? Minä olen yksinäinen nainen enkä lähtisin varatun miehen kanssa pyöräilemään tai leffaan...Ei tässä kysymys luottamuksesta vaan jotenkin miksi yksin elävää nainen ei hae itselle iki omaa ystävä,kulta? Kyllä se mies voi ihastua tähään nais ystävään ja sille onkiin helppo valitta ja hakea lohtu jos vaikka teille hetkillisesti menee huonosti,ensisijaisesti hänen pitäisi pystyä puhua sinulle-rakkaalle ihmiselle :),koska sinunhan se on tehtävä tukea miestä kun kerran lupasitte toiselle rakastaa ja huolehtia toisistanne. Ystäviä tietenkin pitää tukea ja auttaa mutta sellaiset säännölliset pyöräiluretket jo vaikutta vakavalta,onko heillä joku terapiasuhde vai mitä?