Jos salilla on kiinnostava mies, tarjoatko hänelle tarkoituksella "näkymät"?
Esim. venyttelemällä niin, niin peppusi taipuu sopivasti hänen suuntaansa tms.
Kommentit (28)
En. Kuka mies siellä taas fantasoi?
Pikemminkin vaihdan mahdollisimman kauas syrjäiseen nurkkaan.
En. Pervopaavo se siellä taas onanoi...
Pakkotoistolla eräs mimmi mainosti "venyttelevänsä flirttailevasti" kiinnostavan miehen läheisyydessä. Itselleni tulee henkinen facepalm jo ajatuksesta.
Hyvää huomenta eli tuttavallisemmin jullee tietenkin ;)
Menen sen verran lähelle, että saan nuuhkittua miehen hien hajusta onko geenimme match vaiko ei. Suotuisassa tapauksessa yritän levitellä luontaisia tuoksujani hänen ympärillään huomaamattomasti. Muka menen juomaan ja pysähdyn juodessani katsomaan jotakin ajatuksissani hänen viereensä. En käytä itse lainkaan hajusteita ja tarpeen vaatiessa voi olla vähän hikisempiä asusteita kassissa mukana tehostamassa ominaistuoksuani.
[quote author="Vierailija" time="18.01.2014 klo 17:39"]
[/quote]
Minkälainen on kiinnostava mies? Luulisi että salilla treenataan ja keskitytään siihen omaan suoritukseen.
[quote author="Vierailija" time="18.01.2014 klo 18:01"]
[/quote]
Minkälainen on kiinnostava mies? Luulisi että salilla treenataan ja keskitytään siihen omaan suoritukseen.
[/quote]
Miksei salilla voisi flirttailla, jos siellä on joku kiinnostava tyyppi? En nyt tarkoita sellaista läpinäkyvää pyllistelyä tai tissien esittelyä, vaan hienovaraisia vilkaisuja, viereiseen laitteeseen tulemista tms. Kuntosalilta voi löytää ihan yhtä lailla seuraa kuin baarista, kaupasta tai lenkkipolultakin.
Mä kans mietin että mistähän sitä edes tietäisi että siellä joku kiinnostava tyyppi olis, kun omaan treeniin kai sitä pitäisi keskittyä... ja mulla on kyllä tarkkaan suunniteltu ohjelma, jota noudatetaan hyvin orjallisesti, ei siinä yhtäkkiä keksitä mennä viereiseen laitteeseen, kun "siinä vieressä oli tosi kiinnostava mies". Ellei se laite nyt just satu olemaan ohjelmassa seuraavana vuorossa.
En ja suoraan sanoen vituttaa jos joku mies kyttää.
En todellakaan. Olen salilla treenaamassa, en kyttäämässä muita. Ei tule kyllä kiinnitettyä kehenkään siellä huomiota oman treenin lomassa. Ja tosiaan tulee kyllä henkinen facepalm jo pelkästä ajatuksesta, että kukaan siellä menisi toisille pyllistelemään.
[quote author="Vierailija" time="18.01.2014 klo 17:59"]
Menen sen verran lähelle, että saan nuuhkittua miehen hien hajusta onko geenimme match vaiko ei. Suotuisassa tapauksessa yritän levitellä luontaisia tuoksujani hänen ympärillään huomaamattomasti. Muka menen juomaan ja pysähdyn juodessani katsomaan jotakin ajatuksissani hänen viereensä. En käytä itse lainkaan hajusteita ja tarpeen vaatiessa voi olla vähän hikisempiä asusteita kassissa mukana tehostamassa ominaistuoksuani.
[/quote]
Ne hikiset asusteet kannattaa pitää kuntoilukertojen väli siellä suljetussa(tämä on tärkeää!) treenikassissa. Näin saa ne ominaistuoksut vielä selkeämmmin tehostetusti esiin ja flaksi käy.
Havaintojeni mukaan näitä flirttinaisia on sitä enemmän, mitä "hienompi" sali on.
Monen focus salilla olossa on keikistely. Flirttinainen lähes aina tekee käsipainoilla jotain hauiskääntöä, kyykkyä tai vastaavaa, vemputtaa laitteissa tai venyttelee. Ei koskaan hikeä valuen(ettei ripsarit ja meikki valu?) epämukavuusalueella polje pyörää tai juokse matolla tai kyykkää isoilla painoilla.
En todellakaan kosk koen sen itse ahdistavaksi josjoku hairitsee muntreenia.ja oon salilla aina niin ruma ja hikinen etta huh hu
[/quote]
Voi oksennus - onko jotkut bimbot OIKEESTI tollaisia tyrkkyjä ????
Ei nämä "tosi salimiehet" ehdi naisia katsella ne katsovat omia lihaksiaan.
Onko tuommonen tikku ukko sitten naisten mieleen...tiedä häntä
Haha EN todellakaan :) Aika noloa mielestäni. Veljeni on jääkiekkoilija ja kertoi muutama viikko sitten, että salilla on silloin tällöin yksi tyttö yhtä aikaa hänen kanssaan, ja jotenkin kummasti tämä tyttö päätyy aina pylly pystyssä veljeen päin. Ei kuulemma auta paikan vaihtokaan, pian tyttö kipittää perässä. Ei kai tuossa mitään muuten, mutta kun ei sitä voi tietää onko mies kiinnostunut vai ei, ja jos ei ole niin aika noloon tilanteeseen joutuu... Veljelläni on tyttöystävä jo omasta takaa ja pitää tätä touhua aika kiusallisena.
En.