Miten saada taikinamahasta vähemmän taikina?
Ylipainon (muutama kg) piikkiin tuo ei voi mennä vai voiko olla niin että kaikki mahd ylimääräinen laardi on just mahanseudulla?
Mikä avuksi?
Kommentit (9)
Laihdutus tai rasvaimu. Kyllä se läskiä on, eikä siihen tarvi olla (taulukoiden mukaan) ylipainoinen.
Vähennä sokeria ja vehnää ja lisäaineet minimiin.
Just näin. Höttöhiilarit ja sokerit pois. Proteiinia, hyviä rasvoja, kasviksia monipuolisesti. Sekä aerobista liikuntaa, esim. juoksu. Näillä eväillä lähti mun mahalöllöt pois, joka oli semmosta "löysää" läskiä. Läskiä ei sanottavimmin muualla ollut ja olin mahaläskeistä huolimatta normaalipainoinen.
Lankutus! Ruokavalion (hiilarit pois jne.) lisäksi lankutus ja vatsalihasten teko, mulle ft suositteli ihan perinteisiä istumaannousuja. Lisäksi pitää muistaa myös vinot vatsalihakset. Näillä eväillä tuloksia alkaa tulla :)
Gluteeni pois! Ennen aina ihmettelin miksi mahani oli sellainen löllö vaikkei ollut ylipainoa. Jätin viljat pois ja tadaa, löllö ja myös selluliitti katosivat.
[quote author="Vierailija" time="18.01.2014 klo 17:50"]
Lankutus! Ruokavalion (hiilarit pois jne.) lisäksi lankutus ja vatsalihasten teko, mulle ft suositteli ihan perinteisiä istumaannousuja. Lisäksi pitää muistaa myös vinot vatsalihakset. Näillä eväillä tuloksia alkaa tulla :)
[/quote]
Miten lankutus auttaa?
No siis tässä tarkoitetaan nyt keskivartalon vahvistamisliikettä nimeltä lankku tai lankutus, ei suinkaan tuota ilmiötä :) Eli ollaan kyynärpäiden ja varpaiden varassa ja pidetään muu kroppa vaakasuorana siinä välissä. Tehokas on.
http://www.iltasanomat.fi/terveys/art-1288556395198.html
Siihen ihraan ei todellakaan tehoa muuta kuin laihdutus.