Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saada taikinamahasta vähemmän taikina?

Vierailija
18.01.2014 |

Ylipainon (muutama kg) piikkiin tuo ei voi mennä vai voiko olla niin että kaikki mahd ylimääräinen laardi on just mahanseudulla?

Mikä avuksi?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen ihraan ei todellakaan tehoa muuta kuin laihdutus.

Vierailija
2/9 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihdutus tai rasvaimu. Kyllä se läskiä on, eikä siihen tarvi olla (taulukoiden mukaan) ylipainoinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähennä sokeria ja vehnää ja lisäaineet minimiin.

Vierailija
4/9 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just näin. Höttöhiilarit ja sokerit pois. Proteiinia, hyviä rasvoja, kasviksia monipuolisesti. Sekä aerobista liikuntaa, esim. juoksu. Näillä eväillä lähti mun mahalöllöt pois, joka oli semmosta "löysää" läskiä. Läskiä ei sanottavimmin muualla ollut ja olin mahaläskeistä huolimatta normaalipainoinen.

Vierailija
5/9 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lankutus! Ruokavalion (hiilarit pois jne.) lisäksi lankutus ja vatsalihasten teko, mulle ft suositteli ihan perinteisiä istumaannousuja. Lisäksi pitää muistaa myös vinot vatsalihakset. Näillä eväillä tuloksia alkaa tulla :)

Vierailija
6/9 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gluteeni pois! Ennen aina ihmettelin miksi mahani oli sellainen löllö vaikkei ollut ylipainoa. Jätin viljat pois ja tadaa, löllö ja myös selluliitti katosivat. 

Vierailija
8/9 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.01.2014 klo 17:50"]

Lankutus! Ruokavalion (hiilarit pois jne.) lisäksi lankutus ja vatsalihasten teko, mulle ft suositteli ihan perinteisiä istumaannousuja. Lisäksi pitää muistaa myös vinot vatsalihakset. Näillä eväillä tuloksia alkaa tulla :)

[/quote]

Miten lankutus auttaa?

Vierailija
9/9 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis tässä tarkoitetaan nyt keskivartalon vahvistamisliikettä nimeltä lankku tai lankutus, ei suinkaan tuota ilmiötä :) Eli ollaan kyynärpäiden ja varpaiden varassa ja pidetään muu kroppa vaakasuorana siinä välissä. Tehokas on.

http://www.iltasanomat.fi/terveys/art-1288556395198.html

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kaksi