Auttakaa paljon matkustelevat. Mihin junassa
Laitetaan isot matkalaukut. Olemme lähdössä parin viikon reissulle, jolle otamme molemmat isohkot matkalaukut. Mihin ne laitetaan junassa, jolla liikumme vielä määränpäässä 3h/suunta. Briteissä.
Kommentit (69)
[quote author="Vierailija" time="18.01.2014 klo 18:49"]
[quote author="Vierailija" time="18.01.2014 klo 18:46"]
Ei se ollut lipsahdus :)
[/quote]
Valehtelit siis, kun sanoit, ettei tarkoituksesi ollut esittää ylipainoisten käsimatkatavaroiden tuomista koneeseen vaihtoehtona painaville ruumalaukuille?
[/quote]
En valehdellut :)
VA
[quote author="Vierailija" time="18.01.2014 klo 18:48"]
Täytyy koittaa ymmärtää, että jotkut keskustelijat kiinnittävät huomiota toisten kirjoitusvirheisiin ym olemattomiin seikkoihin.
[/quote]
Itse olen ainakin kiinnittänyt huomiota tapaan, jolla ruumalaukkujen (huonoksi) vaihtoehdoksi esitettiin ylipainoisten käsimatkatavaroiden tuominen matkustamoon muiden kiusaksi. Tällainen väärä dikotomia antaa asiasta virheellisen kuvan, joka on syytä oikoa: useimmat käsimatkatavararajoitukset riittävät aivan hyvin, ja niiden ylittäminen on huonotapaista myös hyvien pakkaajien mielestä.
Tuon viestin kirjoittaja sanoi, ettei tarkoittanut itse rakentaa viestiinsä tätä vastakkainasettelua, mutta hän perui myöhemmin puheensa.
[quote author="Vierailija" time="18.01.2014 klo 18:56"]
[quote author="Vierailija" time="18.01.2014 klo 18:49"]
[quote author="Vierailija" time="18.01.2014 klo 18:46"]
Ei se ollut lipsahdus :)
[/quote]
Valehtelit siis, kun sanoit, ettei tarkoituksesi ollut esittää ylipainoisten käsimatkatavaroiden tuomista koneeseen vaihtoehtona painaville ruumalaukuille?
[/quote]
VA
[/quote]
Enkä ole puhunut ylipainoisista matkatavaroista yhtään mitään! Vai olenko?
VA
[/quote]
Tekosi oli joko tahallinen tai tahaton. Väitit, että se oli tahaton, mutta nyt kiistit asian. Asia voi olla miten päin tahansa, mutta annat kommenteillasi itsestäsi ristiriitaisen kuvan.
[quote author="Vierailija" time="18.01.2014 klo 17:10"]
[quote author="Vierailija" time="18.01.2014 klo 17:07"]
Nämä laukut menevät ruumaan lentokoneessa =)
[/quote]
Ei kukaan tarvitse enempää kuin sen 7-10 kiloa matkatavaroita, jotka saa ottaa matkustamoon. Isot matkalaukut kertovat vain taitamattomasta pakkaajasta.
[/quote]
Soo soo! Iso matkalaukku saattaa kertoa myös matkustajasta, joka ostaa paljon tuomisia matkallaan :D
Täytyy koittaa ymmärtää, että jotkut keskustelijat kiinnittävät huomiota toisten kirjoitusvirheisiin ym olemattomiin seikkoihin.
[/quote]
Itse olen ainakin kiinnittänyt huomiota tapaan, jolla ruumalaukkujen (huonoksi) vaihtoehdoksi esitettiin ylipainoisten käsimatkatavaroiden tuominen matkustamoon muiden kiusaksi. Tällainen väärä dikotomia antaa asiasta virheellisen kuvan, joka on syytä oikoa: useimmat käsimatkatavararajoitukset riittävät aivan hyvin, ja niiden ylittäminen on huonotapaista myös hyvien pakkaajien mielestä.
Tuon viestin kirjoittaja sanoi, ettei tarkoittanut itse rakentaa viestiinsä tätä vastakkainasettelua, mutta hän perui myöhemmin puheensa.
[/quote]
Olet tainnut ymmärtää monet lukemasi viestit aivan väärin! Lueppas ne uudelleen!
Min en ole saanut tuollaista käsitystä näistä viesteistä. Koita sisäistää lukemasi paremmin! Ja tule sitten vasta kirjoittamaan tälläisiä viestejä!
[quote author="Vierailija" time="18.01.2014 klo 19:02"]
Min en ole saanut tuollaista käsitystä näistä viesteistä. [/quote]
Puhun vain yhden viestin yhdestä retorisesta keinosta. Tarkka lukija huomaisi tämän sekä sen retorisen keinon, johon viittaan.
[/quote]
[/quote]
Olet tainnut sekoittaa monen eri kirjoittajan viestit ja tarkoitukset keskenään. Uskotko, että näin on?
Olen kyllä ihan rauhallinen. Mielestäni kirjoitan lähinnä lakonisesti, en tunteellisesti.