Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auttakaa paljon matkustelevat. Mihin junassa

Vierailija
18.01.2014 |

Laitetaan isot matkalaukut. Olemme lähdössä parin viikon reissulle, jolle otamme molemmat isohkot matkalaukut. Mihin ne laitetaan junassa, jolla liikumme vielä määränpäässä 3h/suunta. Briteissä.

Kommentit (69)

Vierailija
61/69 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä ihan rauhallinen. Mielestäni kirjoitan lähinnä lakonisesti, en tunteellisesti.

Vierailija
62/69 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.01.2014 klo 18:49"]

[quote author="Vierailija" time="18.01.2014 klo 18:46"]

Ei se ollut lipsahdus :)

[/quote]

Valehtelit siis, kun sanoit, ettei tarkoituksesi ollut esittää ylipainoisten käsimatkatavaroiden tuomista koneeseen vaihtoehtona painaville ruumalaukuille?

[/quote]

En valehdellut :)

VA

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/69 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.01.2014 klo 18:48"]

Täytyy koittaa ymmärtää, että jotkut keskustelijat kiinnittävät huomiota toisten kirjoitusvirheisiin ym olemattomiin seikkoihin. 

[/quote]

Itse olen ainakin kiinnittänyt huomiota tapaan, jolla ruumalaukkujen (huonoksi) vaihtoehdoksi esitettiin ylipainoisten käsimatkatavaroiden tuominen matkustamoon muiden kiusaksi. Tällainen väärä dikotomia antaa asiasta virheellisen kuvan, joka on syytä oikoa: useimmat käsimatkatavararajoitukset riittävät aivan hyvin, ja niiden ylittäminen on huonotapaista myös hyvien pakkaajien mielestä.

Tuon viestin kirjoittaja sanoi, ettei tarkoittanut itse rakentaa viestiinsä tätä vastakkainasettelua, mutta hän perui myöhemmin puheensa.

Vierailija
64/69 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.01.2014 klo 18:56"]

[quote author="Vierailija" time="18.01.2014 klo 18:49"]

[quote author="Vierailija" time="18.01.2014 klo 18:46"]

Ei se ollut lipsahdus :)

[/quote]

Valehtelit siis, kun sanoit, ettei tarkoituksesi ollut esittää ylipainoisten käsimatkatavaroiden tuomista koneeseen vaihtoehtona painaville ruumalaukuille?

[/quote]

VA

[/quote]

Enkä ole puhunut ylipainoisista matkatavaroista yhtään mitään! Vai olenko?

VA

Vierailija
65/69 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Tekosi oli joko tahallinen tai tahaton. Väitit, että se oli tahaton, mutta nyt kiistit asian. Asia voi olla miten päin tahansa, mutta annat kommenteillasi itsestäsi ristiriitaisen kuvan.

Vierailija
66/69 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.01.2014 klo 17:10"]

[quote author="Vierailija" time="18.01.2014 klo 17:07"]

Nämä laukut menevät ruumaan lentokoneessa =) 

[/quote]

Ei kukaan tarvitse enempää kuin sen 7-10 kiloa matkatavaroita, jotka saa ottaa matkustamoon. Isot matkalaukut kertovat vain taitamattomasta pakkaajasta.

[/quote]

Soo soo! Iso matkalaukku saattaa kertoa myös matkustajasta, joka ostaa paljon tuomisia matkallaan :D

Vierailija
67/69 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy koittaa ymmärtää, että jotkut keskustelijat kiinnittävät huomiota toisten kirjoitusvirheisiin ym olemattomiin seikkoihin. 

[/quote]

Itse olen ainakin kiinnittänyt huomiota tapaan, jolla ruumalaukkujen (huonoksi) vaihtoehdoksi esitettiin ylipainoisten käsimatkatavaroiden tuominen matkustamoon muiden kiusaksi. Tällainen väärä dikotomia antaa asiasta virheellisen kuvan, joka on syytä oikoa: useimmat käsimatkatavararajoitukset riittävät aivan hyvin, ja niiden ylittäminen on huonotapaista myös hyvien pakkaajien mielestä.

Tuon viestin kirjoittaja sanoi, ettei tarkoittanut itse rakentaa viestiinsä tätä vastakkainasettelua, mutta hän perui myöhemmin puheensa.

[/quote]

Olet tainnut ymmärtää monet lukemasi viestit aivan väärin! Lueppas ne uudelleen!

Min en ole saanut tuollaista käsitystä näistä viesteistä. Koita sisäistää lukemasi paremmin! Ja tule sitten vasta kirjoittamaan tälläisiä viestejä!

Vierailija
68/69 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.01.2014 klo 19:02"]

Min en ole saanut tuollaista käsitystä näistä viesteistä. [/quote]

Puhun vain yhden viestin yhdestä retorisesta keinosta. Tarkka lukija huomaisi tämän sekä sen retorisen keinon, johon viittaan.

Vierailija
69/69 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

Olet tainnut sekoittaa monen eri kirjoittajan viestit ja tarkoitukset keskenään. Uskotko, että näin on?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kuusi