Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Järkyttävää miten ihmiset vielä nykyään lemmikkejään kohtelevat :o

Vierailija
18.01.2014 |

http://tassutarina.blogspot.fi/2014/01/reka-oli-suursnautserin-ema.html#comment-form

En vaan voi ymmärtää miten koiraa on voitu pienestä pennusta pitäen noin huonosti kohdella, ja sitten vielä ihmetellään että koira saa "raivokohtauksia".

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

upppp

Vierailija
22/26 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en nähnyt tuossa tarinassa mitään suurta virhettä. Koira ollut alusta alkaen häiriintynyt selvästi. Meille yuli pentu kesällä ja pureminen saatiin kuriin ja koira tottelemaan oikein hyvin esim eristämällä hetkeksi tai selättämällä. En koe tämän olevan minkäänlaista väkivaltaa pentua kohtaan vaan nimenomaan johdonmukaista ja tiukkaa kasvatusta, koira kun ei ole ihminen eikä siten pidä sitä kohdellakaan. Meillä ei koiraa lyödä mutta muuten saa tiukkaa kuria edelleen jos ei muuten usko. Koira on iloinen ja pelkäämätön koira.

Oikeastaan mua ällöttää sellaiset jotka antavat pennun vaan näykkiä ja sitten ihmetellään kun tavasta ei pääse eroon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä pahaa muuten on siinä että koira painetaan maahan jos se jatkuvasti puree ja näykkii? Anteeksi vaan mutta mitä ihmeen koirien curling-kasvattajia täällä oikein on?  Meillä on jokainen koira alistettu jos ei usko puhetta ja oikein hyväkäytöksisiä koira niistä on aina tullut...paremmin osaavat käyttäytyä kuin ne hurtat joille ei ole annettu mitään kuria, menty vaan pakoon toiseen huoneeseen kun koira alkanut näykkiä ja uhitella.

Vierailija
24/26 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille tuli keväällä pentu. Muutaman kerran yritti oikein kunnolla näykkäistä ja purra etenkin lapsia mutta lopetti sen siihen kun muutaman kerran myös kunnolla otettiin niskasta kiinni ja painettiin maahan. Sai olla siinä niin kauan että lopetti puremisen ja päälle hyppimisen. Samoin on ollut useammankin kerran eristettynä ja samoin toimin jatkossakin kun joskus vielä pentuja meille tulee. En voi sietää mitään vässykkäkasvatusta koirien kanssa...minä en todellakaan lähde koiraa karkuun enkä väistä vaan koira väistää mua.

Vierailija
25/26 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään huomannut tuossa mitään erikoista, enkä eläinrääkkäystä. Koiralla on ollut ihan pienestä pitäen huono hermorakenne, eikä tollainen pentunäykkiminenkään ole enää normaalia, että purraan niin että sormista lentää veri. Kyllä siinä vaiheessa pitääkin koira laittaa maahan ja pitää siinä.

No, sen virheen tuo omistaja on kyllä varmaan tehnyt että koiraa ei saisi ikinä alistaa "aggressiivisesti", siis kun on itse vihainen tai suuttuneessa tilassa.

Se pitäisi tehdä vaan painamalla koira maahan, rauhallisesti, päättäväisesti, johdonmukaisesti.

Vierailija
26/26 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset