Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Av-mammat, mitä teillä ja perheellänne on päällä tällä hetkellä?

Vierailija
17.10.2020 |

Miten olette tänään sonnustautuneet? Itse löhöilen verkkareissa ja t-paidassa, samoin kaksi poikaa.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla rento kotihame, villatakki ja alusvaatteet. Poika huitelee jossain kaupungilla, farkut sillä oli päällä kun lähti ja paksu takki. Paitaa en muista

Vierailija
22/30 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tultiin juuri lastenjuhlista , olin pukeutunut täyteen naamiaisasuun:)

Nyt farkkulegginsit ja musta silkkineulospoolo

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saunasta tultiin vähän aikaa sitten ja ylläni on mustat leveälahkeiset housut ja vanhan roosan värinen lyhythihainen neule. Miehellä näyttää olevan valkoinen Bossin t-paita ja farkut. Sukkia ei ole kummallakaan.

Vierailija
24/30 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verkkarit ja t-paita. Miehellä pitkät kalsarit ja t-paita myös. 

Vierailija
25/30 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Farkut ja neule.

Vierailija
26/30 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun yksin ja minulla on päälläni villapaita, paksut sukkahousut ja vähän vajaa polvimittainen hame.

Vierailija
27/30 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on mustat Adidaksen trikoot, North outdoorin pitkähelmainen villapaita ja kelta-oranssiraitaiset villasukat. Vanhempi lapseni meni käyttämään koiraa ulos, hänellä on ulkovaatteet, toppatakki ja -housut ja talvikengät. En kovin tarkasti tiedä. Nuorempi lapseni on suihkussa, joten hnä on alasti. Miehelläni on mustat collegehousut jalassa, mutten muista, millainen paita hänellä on, koska ei ole nyt samassa rakennuksessa kanssani.

Vierailija
28/30 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko vastata kerrankin, kun haluan suositella muillekin - ostin eilen alesta merinovillaiset olohousut jotka nyt päällä, ja nämä ovat IHANAT. Pehmeät, lämpimät, siistit, mukavat (voi piipahtaa vaikka ulkona toisin kuin vanhoissa polvipussiverkkareissani)... Näiden kanssa on musta trikoopaita ja neuletakki.

Vierailija
29/30 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhlapuvussa kaikki neljä. Minulla ja tyttärelläni on iltapuku ja korkkarit, miehelläni ja pojallani tumma puku. Arki on yhtä juhlaa, joten pukeudumme sen mukaisesti.

Vierailija
30/30 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla t-paita ja puolihame, tytöllä toppi ja farkut.