Av-mammat, mitä teillä ja perheellänne on päällä tällä hetkellä?
Miten olette tänään sonnustautuneet? Itse löhöilen verkkareissa ja t-paidassa, samoin kaksi poikaa.
Kommentit (30)
Tultiin juuri lastenjuhlista , olin pukeutunut täyteen naamiaisasuun:)
Nyt farkkulegginsit ja musta silkkineulospoolo
Saunasta tultiin vähän aikaa sitten ja ylläni on mustat leveälahkeiset housut ja vanhan roosan värinen lyhythihainen neule. Miehellä näyttää olevan valkoinen Bossin t-paita ja farkut. Sukkia ei ole kummallakaan.
Asun yksin ja minulla on päälläni villapaita, paksut sukkahousut ja vähän vajaa polvimittainen hame.
Mulla on mustat Adidaksen trikoot, North outdoorin pitkähelmainen villapaita ja kelta-oranssiraitaiset villasukat. Vanhempi lapseni meni käyttämään koiraa ulos, hänellä on ulkovaatteet, toppatakki ja -housut ja talvikengät. En kovin tarkasti tiedä. Nuorempi lapseni on suihkussa, joten hnä on alasti. Miehelläni on mustat collegehousut jalassa, mutten muista, millainen paita hänellä on, koska ei ole nyt samassa rakennuksessa kanssani.
Pakko vastata kerrankin, kun haluan suositella muillekin - ostin eilen alesta merinovillaiset olohousut jotka nyt päällä, ja nämä ovat IHANAT. Pehmeät, lämpimät, siistit, mukavat (voi piipahtaa vaikka ulkona toisin kuin vanhoissa polvipussiverkkareissani)... Näiden kanssa on musta trikoopaita ja neuletakki.
Juhlapuvussa kaikki neljä. Minulla ja tyttärelläni on iltapuku ja korkkarit, miehelläni ja pojallani tumma puku. Arki on yhtä juhlaa, joten pukeudumme sen mukaisesti.
Minulla rento kotihame, villatakki ja alusvaatteet. Poika huitelee jossain kaupungilla, farkut sillä oli päällä kun lähti ja paksu takki. Paitaa en muista