Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Esiteinit/teinit whatsappissa ja facebookissa
18.01.2014 |
Olen äimänkäkenä huomatessani miten 11-13 vuotiaat "mellastavat" whatsuppissa ja facessa... aivan typerää, suorastaan rivoa kielenkäyttöä, kuvia ja videoita tuutin täydeltä ja liki ympäri vuorokauden. Meillä on tiukat säännöt älykännyn käytöstä mutta suurimmalla osalla lasteni kavereilla ei ja nyt heille irvaillaan koska ovat niin nipon valvonnan alla. Osalle vanhempia tekisi ihan hyvää pelkästään googlata lapsensa nimi niin näkisivät mitä p...aa lapsensa nettiin suoltaa. Ugh, olen puhunut.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa