Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Esiteinit/teinit whatsappissa ja facebookissa

Vierailija
18.01.2014 |

Olen äimänkäkenä huomatessani miten 11-13 vuotiaat "mellastavat" whatsuppissa ja facessa... aivan typerää, suorastaan rivoa kielenkäyttöä, kuvia ja videoita tuutin täydeltä ja liki ympäri vuorokauden. Meillä on tiukat säännöt älykännyn käytöstä mutta suurimmalla osalla lasteni kavereilla ei ja nyt heille irvaillaan koska ovat  niin nipon valvonnan alla. Osalle vanhempia tekisi ihan hyvää pelkästään googlata lapsensa nimi niin näkisivät mitä p...aa lapsensa nettiin suoltaa. Ugh, olen puhunut.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla