Uskotko olevasi kenenkään mielestä MILF?
Kommentit (36)
Töissä eräs nuori mies välillä vilkuilee mua pikkasen liian pitkään. Tiedä sitten mitä hänen mielessä liikkuu.
Mieheni sanoi että olen hänen mielestään MILF.
Miehen mielestä tietty, ja töissä on yksi nuorempi mies, jonka mielestä mä oon selvästi mielenkiintoinen. En tiedä, missä mielessä, kattooko se kuin eksoottista häkkieläintä tai kylähullua, vai olenko HOT.
Riittää, että mieheni mielstä ole. Tosin tässä töissä yksi saoi, että "mitähän miehes meinais, jos tulisin teille sanoisin, että tulin kattomaan, että onkos vaimos lämpösenä!"
Olen monenkin mielestä ja se ei ole lapsilleni mukavaa.
[quote author="Vierailija" time="18.01.2014 klo 08:58"]
Mieheni sanoi että olen hänen mielestään MILF.
[/quote]
eihän tosta ole kyse
sun miehes on homo mistä tiiän koska nusutelen sitä just par aikaa pyllyy kakkane pylly sillä
Veikkaisin että yhden ainakin, joskus kommentoi seurassani että panisin jos olis mahis.
Milffillä viitataan yleensä vanhempaan naiseen (+40) mutta siis äitiähän siinä kirjaimellisesti tarkoitetaan :D Kyllä olen, muutama mies on jopa minulle siitä sanonut :D Mutta tosiaan olen 20v sinkkuäiti.
[quote author="Vierailija" time="08.06.2014 klo 09:00"]
mika on MILF
[/quote]
MILF= Mother I'd Like to Fuck
[quote author="Vierailija" time="08.06.2014 klo 09:09"]
Ei milf ole sama kuin puuma.
[/quote]
Kuka niin on väittänyt?
Jep. Olen 40, aika monikin mies on töissä vihjaillut. Onneksi oma mies on samaa mieltä. Saa hyviä fantasioita muista, mutta sille asteelle se jää. :)
Mä miellän milffin vähän vanhempien lasten äidiksi. 40+ ikäiseksi, ainakin 35+ ikäiseksi. Puuma on sitten 45+ tjsp ja voi olla lapsetonkin....
Ainakin baarissa olisi vientiä joten niin kai sitten. Harmi kun joutuu torjumaan, olen naimisissa ja yksi lapsi on (+30v).
Olen tietty.