Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Varattujen miesten tuijottelun kohteeksi joutuminen loukkaa :(

Vierailija
17.01.2014 |

Minut on nolattu useita kertoja niin, että varattu mies on alkanut tuijotella ja katsella minua, ja olen olettanut, että mies on kiinnostunut minusta. Joskus ollaan päädytty ihan juttelemaankin. Sitten tilanne päättyy niin, että saapuu vaimo paikalle mustasukkaisena, ja minua nolottaa, koska olen luullut miehen olevan vapaa ja minusta kiinnostunut..

Tämä loukkaa minua, petyn ja häpeän. Miksi varatut miehet teette tämän? On tarpeeksi kiusallista kulkea yksinhuoltajana lasten kanssa paikoissa/tilanteissa/tapahtumissa, joissa kaikki muut ovat paikalla KOKO perheen voimin; isä & äiti + lapsi/lapset. Minä aina yksin lasten kanssa, häväisty, jätetty. Ja lisää nolataan.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.01.2014 klo 01:45"]No höh. En osaa kuvitellakaan tilannetta, jossa varattuna naisen ulkonäkö vaikuttaisi minun tai tuttavieni tapaan lähestyä hyvän näköistä tai muunlaista naista. Etenkin jos perhe on ollut lähettyvillä, tuskin kukaan ajattelee siinä mielessä lähestymistä. Sellaisia katseita saatat saada joiltain, jos olet pukeutunut jotenkin miehistä huomiota herättävästi, mutta eiköhän se johtaisi tilanteeseen, ettei sinua tohdittaisi lähestyä, kun perhettä on paikalla, ellet itse lähesty. Jos asusi on miehistä huomiota herättävä, juuri siitä ne puolisot saattavat sitten tulla mustasukkaiseksi.

Ei elämä ole mitenkään erityisen monimutkaista, jos osaa katsoa itseä sen puolison silmin. Sitä kautta saatat keksiä, mikä sinussa häiritsee vaimoja. Tietenkin viimeisen päälle pynttäytyminen hoplopissa tai muu vastaava voi aiheuttaa osassa vaimoa uhan tunnetta.

[/quote]

Kyse ei ole varmaankaan tästä, koska en pukeudu mitenkään miehistä huomiota herättävästi, vaan hyvin asiallisesti ja esim. juuri hoplopiin arkisesti vaan. Paljastavasti en pukeudu koskaan. T. Ap

Vierailija
2/17 |
17.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei :(

Ehkä olet vain niin houkutteleva, että varatutkin miehet unohtavat olevansa varattuja joutuessaan kenttääsi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
17.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi häpeät yksinhuoltajuutta? En ymmärrä mitä hävettävää siinä on.

Ehkäpä ne miehet tulee noissa tapahtumissa puhumaan sinulle koska olet yksin ja haluavat vaan juttuseuraa toisista vanhemmista. Ei sen aina tarvitse olla iskemistä.

Ehkä joku varattu voi tullakin puhumaan siinä mielessä, ehkä olettaa että sullakin on mies kun sulla on lapset. Sehän on hyvä jos et ala millekään varatun kanssa. Jos varatut huomioi, niin kyllä sitten varmaan joskus myös sinkkuisät?

Vierailija
4/17 |
17.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistä kuvasi niin kerron ratkaisun ;)

Vierailija
5/17 |
17.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakin loukkaa se, että varatut tekee itseään tykö. Se on siksikin ikävää, että usein se olen juuri minä joka sitten menetän ystävän koska miehensä kuolaa minua :( tai minä saan mustasukkaisen naisen vihat niskaani täysin syyttä.

Varatun miehen itsensä tyrkyttämien loukkaa myös siksi, että tulee mieleen, että luuleeko tosiaan, että tyydyn toisten "jämiin". Pidän itseäni arvossa enkä ala kenenkään leikkikaluksi.

Vierailija
6/17 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tosiaan pidä ottaa iskuyrityksenä sitä että joku vastakkaisen sukupuolen edustaja tulee juttelemaan =-O

Etenkin yöelämässä on ihan tavallista vähän heittää läppää ihmisten kanssa ilman mitään taka-ajatuksia.

Vierailija
7/17 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.01.2014 klo 00:03"]

Ei tosiaan pidä ottaa iskuyrityksenä sitä että joku vastakkaisen sukupuolen edustaja tulee juttelemaan =-O

Etenkin yöelämässä on ihan tavallista vähän heittää läppää ihmisten kanssa ilman mitään taka-ajatuksia.

[/quote]

Hohoijaa kyse nyt ei varmasti ole siitä. Itse juttelen miesten ja naisten kanssa enkä heti ajattele, että jos joku mies puhuu minulle, että on kiinnostunut.

Toisinpäin kyllä on joskus mennyt selkeesti ja huvittanut kun on puhunut jollekiin miehelle niin on luullut heti jotain.

Kyllä sen sitten erottaa kun toinen oikeasti tekee itseään tykö.

Monella miehellä se menee niin, että osaavat jutella rumien ja vaatimattoman näköisten kanssa kuten kavereille, mutta kauniit ja seksikkäät naiset ovat heti jotain muuta. Eli jos pihalla hymyilee ja tervehtii  keski-ikäinen vaatimattoman näköinen nainen on hän vain ystävällinen naapuri, mutta jos hehkeä nainen niin on selkeesti kiinnostunut :D

Vierailija
8/17 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos edes näin voin nolata naisia ja aiheuttaa pahaa mieltä ja pettymyksiä, niin totta kai teen niin. Niin tekin olette tehneet minulle yläasteelta kaksvitoseksi asti.

Vierailija
9/17 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä otan katseet imarteluna, en loukkauksina. Ihme elämänasenne ap:lla, jos kaikesta mukavastakin pitää loukkaantua ja katkeroitua.

Vierailija
10/17 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakin jahtasi varattu nainen. Ehdin jo hieman lämmetä hänelle (ei ole erityisen kaunis, joten vaatii pidempää kanssakäymistä ihastumiseen), mutta sitten kuulin hänen olevan avoliitossa wtf! En enää edes tervehdi kohdatessamme. Kauhee ämmä. Jos tuntisin sen miehen, kehottaisin pistämään akan pihalle. Tosi tarina vaikka olen semi-lassukka :D

Vierailija
11/17 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.01.2014 klo 23:42"]

Miksi häpeät yksinhuoltajuutta? En ymmärrä mitä hävettävää siinä on.

Ehkäpä ne miehet tulee noissa tapahtumissa puhumaan sinulle koska olet yksin ja haluavat vaan juttuseuraa toisista vanhemmista. Ei sen aina tarvitse olla iskemistä.

Ehkä joku varattu voi tullakin puhumaan siinä mielessä, ehkä olettaa että sullakin on mies kun sulla on lapset. Sehän on hyvä jos et ala millekään varatun kanssa. Jos varatut huomioi, niin kyllä sitten varmaan joskus myös sinkkuisät?

[/quote]

Häpeän, koska koen, etten ole onnistunut parinvalinnassa, kun olen valinnut epärehellisen miehen aviopuolisoksi. Häpeän, etten onnistunut avioliitossani. Häpeän, ettei entinen mieheni arvosta minua sen vertaa, että jakaisi kanssani vastuun lapsista. En ole hänen rakkautensa arvoinen. 

Tiedän, että kuulostaa itsesääliltä jne. Mutta erosta on vasta melko vähän aikaa ja tää suru vaan painaa päälle nyt. Viikonloput aina pahimpia, kun kaikki ystävätkin viettävät aikaa miestensä kanssa ja perheinä. No onhan mulla lapset, ne on mun perhettä. 

Niin itsesäälissä en kuitenkaan ryve, että kelpuuttaisin kenet tahansa mieheksi, päinvastoin, vaatimustaso on noussut rankkojen kokemusten myötä. Ja varatun miehen kanssa en alkaisi yhtään mihinkään. Kenellekään en halua sitä kärsimystä ja petetyksi tulemisen tunnetta, jota olen itse kokenut.

Vierailija
12/17 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.01.2014 klo 00:11"]

Jos edes näin voin nolata naisia ja aiheuttaa pahaa mieltä ja pettymyksiä, niin totta kai teen niin. Niin tekin olette tehneet minulle yläasteelta kaksvitoseksi asti.

[/quote]

Anteeks vaan, mutta ei olla tavattu, joten mulle ei ainakaan tarvitse kostaa..

t. Ap

Vierailija
13/17 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/qu

Minä en kiusannut ketään poikaa koulussa enkä ole nolannut ketään nuorukaista. Ole vanhempi kuin sinä joten et edes yrittäisi minulle kostaa, mutta tätä en ymmärrä. Jos minua on loukannut ( on) joku niin pidän häntä syyllisenä tekoon enkä jotain toista. Itseasiassa syylliset pääseävt näin juuri kuin koira veräjästä jos kostetaan aina muille.

Laita paperille ylös kiusaajasi ja ala kostaa heille, keksi joku jäynä jokaiselle niin helpottaa. Älä tee mitään laitonta, mutta jotain joka helpottaa oloasi ja aiheutta heille seurauksia.

Vierailija
14/17 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.01.2014 klo 00:12"]

Minä otan katseet imarteluna, en loukkauksina. Ihme elämänasenne ap:lla, jos kaikesta mukavastakin pitää loukkaantua ja katkeroitua.

[/quote]

En voi mitään sille, että koen sen nöyryyttävänä. Ei ole mukavaa, kun kokee tulleensa huijatuksi. Kuvittele itse tilanne, että juttu luistaa mukavan miehen kanssa, sitten saapuu vaimo paikalle tiukka ilme naamalla ja katsoo sinua päästä varpaisiin, katsoo vuorotellen sinua ja sitä miestä, jonka luulit olevan vapaa ja sinusta kiinnostunut. Yrität hymyillä ystävällisesti vaimolle, mutta saat vaan paheksuvia katseita. Poistut hiljaa takavasemmalle nolona. HÄVETTÄÄ!!

t. Ap

Vierailija
15/17 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.01.2014 klo 23:58"]

Minuakin loukkaa se, että varatut tekee itseään tykö. Se on siksikin ikävää, että usein se olen juuri minä joka sitten menetän ystävän koska miehensä kuolaa minua :( tai minä saan mustasukkaisen naisen vihat niskaani täysin syyttä.

Varatun miehen itsensä tyrkyttämien loukkaa myös siksi, että tulee mieleen, että luuleeko tosiaan, että tyydyn toisten "jämiin". Pidän itseäni arvossa enkä ala kenenkään leikkikaluksi.

[/quote]

Aivan kuin minun kirjoittamani.

Jos joskus joku mieshenkilön puoliso ei mulkoilekaan pahasti niin se on ihanaa vaihtelua.

Vierailija
16/17 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

mene hoitoon

Vierailija
17/17 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No höh. En osaa kuvitellakaan tilannetta, jossa varattuna naisen ulkonäkö vaikuttaisi minun tai tuttavieni tapaan lähestyä hyvän näköistä tai muunlaista naista. Etenkin jos perhe on ollut lähettyvillä, tuskin kukaan ajattelee siinä mielessä lähestymistä. Sellaisia katseita saatat saada joiltain, jos olet pukeutunut jotenkin miehistä huomiota herättävästi, mutta eiköhän se johtaisi tilanteeseen, ettei sinua tohdittaisi lähestyä, kun perhettä on paikalla, ellet itse lähesty. Jos asusi on miehistä huomiota herättävä, juuri siitä ne puolisot saattavat sitten tulla mustasukkaiseksi.

Ei elämä ole mitenkään erityisen monimutkaista, jos osaa katsoa itseä sen puolison silmin. Sitä kautta saatat keksiä, mikä sinussa häiritsee vaimoja. Tietenkin viimeisen päälle pynttäytyminen hoplopissa tai muu vastaava voi aiheuttaa osassa vaimoa uhan tunnetta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi viisi