Millaisia yli 4-kymppiset miehet ovat sängyssä?
Oon tutustunut yhteen kiinnostavaan 44v. mieheen. Meillä on yli parikyt vuotta ikäeroa, mutta koska tää mies vaikuttaa sopivalta, kiinnostaisi edetä. Mietin mitä sängyssä on mahdollisesti odotettavissa? Taidot? Ymmärrys? Kestävyys? Voiko naiset vastata kokemuksella? Tai yli nelikymppiset miehet itse?
Kommentit (50)
[quote author="Vierailija" time="18.01.2014 klo 07:48"]
[quote author="Vierailija" time="18.01.2014 klo 07:21"]
En ota kantaa muuhun kuin kyseenalaistaisin vain sen, kannattaako niin nuoren tuolla ikäerolla mennä miehen kanssa sänkyyn, kun tää mies vois ikänsä puolesta olla hänen isänsä. Ei minulla muuta.
[/quote]
Niinpä, kelatkaapa jos teillä olisi oma tytär, joka hyppäisi vanhemman äijän sänkyyn...
[/quote]En kyttää edes 19 vuotiaan tyttäreni kumppaneita, saati sitten jos hän olisi jo 24. Asiahan ei minulle kuulu, kun hän ei edes asu samassa taloudessa.
[quote author="Vierailija" time="18.01.2014 klo 07:59"]
[quote author="Vierailija" time="18.01.2014 klo 01:49"]
[quote author="Vierailija" time="18.01.2014 klo 01:24"][quote author="Vierailija" time="18.01.2014 klo 00:17"]
[quote author="Vierailija" time="18.01.2014 klo 00:12"]
[quote author="Vierailija" time="18.01.2014 klo 00:03"]
Tärkeintä tässä iässä on se , että nainen saa ekaksi.
m 48
[/quote] Missähän iässä naisille on tärkeintä miehen orgasmi?
-Mies 28v-
[/quote]
Ei ole suoraan verrannollista. Seksi useimmiten päättyy miehen orgasmiin, harvemmin lopetetaan silloin kun nainen saa, vaikka miehellä vielä stondaa.
[/quote] Ei ehkä suoraan verrannollista, mutta missä on naiset, jotka laittavat miehen hyvinvoinnin edelle? Mitä jos oman orgasmin viivyttäminen tuottaa epämukavia tunteita miehelle? On valtavasti miehiä, jotka julistavat miten tärkeää heille on palvoa naista mutta harvoinpa päinvastoin. Kuinka moni nainen julistaa ilman kysymistä esim.nielevänsä aina varmuuden vuoksi siemennesteen ja miten tärkeää se on hänelle?
-Mies 28v-
[/quote]
Tuo mies 28v kertoo jo kaiken ;) vanhemmiten ymmärrät että seksi naisen kanssa joka nauttii on paljon kivempaa kuin naisen kans joka kohteliaisuudesta nielee :)
T nainen 38v
[/quote]
MIstä se ymmärrys vanhempana tulee? Avioeron jälkeenkö? Syrjähyppyjen muodossa?
t. eri mies
[/quote]Ei oppimiseen välttämättä mitään suurta kriisiä tarvita, elämä opettaa muutenkin.
t. joku mies
Toivottavasti en koskaan enää joudu sänkyyn tuonlaisen miehen kanssa, mitä M28 edustaa. Kuulostat katkeralta ihmiseltä, jonka nautintoa en itse ainakaan haluaisi edes ajatella....
Yli 40-vuotiaiden miesten kanssa seksi on ollut upeaa mutta suhteesta ei ole tullut mitään erilaisten elämäntilanteiden ja kiinnostuksen kohteiden takia. Suosittelen kokeilemaan kuitenkin, hyvät kyydit varmasti tiedossa. Samalla oppii vaatimaan parikymppisiltä pojiltakin parempaa seksiä ja huomioonottamista.
Ihanin on ollut lähes 5-kymppinen, eikai se ikään katso
Riippuu tietenkin miehestä. Minua piiritti pitkään yli neljäkymppinen mies (itse olen häntä 10 vuotta nuorempi) ja olin hieman varautunut häntä kohtaan tuon iän takia. Yllätys oli melkoinen, mies oli uskomaton sängyssä, kesti kauan ja suhteen alkuaikoina harrastettiin viisikin kertaa päivässä seksiä. Mies oli niin hyvä, että vein hänet vihille.
Ainakin pitkäkestosia. Ottaa myös naisen paremmin huomioon ku parikymppiset nassikat.
40v miehellä on erinomainen erektio ja kestävyys, halut ok, yleensä kerta päivässä riittää.
Olen itse yli 40 ja voin kertoa että seksin suhten tähän astinen on ollut pelkkää nousua. Eli nyt olen parempi sängyssä kuin koskaan ennen. Voi että miten nyt osaisi arvostaa nuorta naista ihan eri tavalla kuin 20 vuotta sitten....
Huippua ja alamäkeä odotellessa...
t. mies
40 kymmentä on aika lähellä, seurustelen itseäni muutaman vuoden vanhemman naisen kanssa. Voin kertoa että elän elämäni parasta aikaa seksin suhteen. Ei mitään parikymppisen räpiköintiä, malttia ja kestävyyttä riittää. Sekstaillaan useasti 2-5 kertaa päivässä, normi arkenakin pari kertaa helposti.
Tjaah, siinä 45-50 -kieppeillä monella erektio-ongelmat alkavat ilmoitella itsestään. Se ei sinänsä välttämättä ole mikään este hyvälle seksille, tuossa iässä miehellä on kuitenkin jo kokemusta naisen tyydyttämisestä jolla enemmän kuin kompensoi heikkoa stondista. Joskus vaan pitää olla kärsivällinen.
Parempaa kuin nuorempien, jos yleistetään.
m 48
m 48
-Mies 28v-
m 48
-Mies 28v-
[/quote]
Varmaan siinä iässä kun sun kanssa sänkyyn menevät naiset on. Pitää vain hyväksyä ja koittaa ehtiä mukaan. Tai auttaa jälkeenpäin itseään.
m 48
-Mies 28v-
[/quote]
Ei ole suoraan verrannollista. Seksi useimmiten päättyy miehen orgasmiin, harvemmin lopetetaan silloin kun nainen saa, vaikka miehellä vielä stondaa.
Ei minun 18 vuotta nuorempi tyttöystäväni valittanut kun täytin 40 eikä ole valittanut sen jälkeenkään (nyt olen 44). Seksiä on suhteessa ollut paljon, nainen ainakin omien havaintojeni mukaan käynyt aina todella kuumana (orgasmi lähes joka kerta), eikä erektio-ongelmia paitsi pari kertaa stressin ollessa päällä. Mutta se tuskin johtuu iästä.
[quote author="Vierailija" time="18.01.2014 klo 01:49"]
[quote author="Vierailija" time="18.01.2014 klo 01:24"][quote author="Vierailija" time="18.01.2014 klo 00:17"]
m 48
-Mies 28v-
[/quote]
[/quote] Ei ehkä suoraan verrannollista, mutta missä on naiset, jotka laittavat miehen hyvinvoinnin edelle? Mitä jos oman orgasmin viivyttäminen tuottaa epämukavia tunteita miehelle? On valtavasti miehiä, jotka julistavat miten tärkeää heille on palvoa naista mutta harvoinpa päinvastoin. Kuinka moni nainen julistaa ilman kysymistä esim.nielevänsä aina varmuuden vuoksi siemennesteen ja miten tärkeää se on hänelle?
-Mies 28v-
[/quote]
Tuo mies 28v kertoo jo kaiken ;) vanhemmiten ymmärrät että seksi naisen kanssa joka nauttii on paljon kivempaa kuin naisen kans joka kohteliaisuudesta nielee :)
T nainen 38v
[/quote]
MIstä se ymmärrys vanhempana tulee? Avioeron jälkeenkö? Syrjähyppyjen muodossa?
t. eri mies