Ryhmää helmimammalle?
Heippa. Mä yritin epätoivoisesti etsiä ryhmää niille joilla olisi laskettu aika helmikuussa 2014. Löytyykö sellaista täältä facesta ym...? Olisin tosi halukas pääsemään mukaan, nyt vasta h-hetken lähestyessä olen ruvennut kaipaamaan juttu seuraa tulevaa ajatellen :) kiitos.
Kommentit (7)
Mulla 1.2. Taidan synnyttääkkin ennen ryhmän löytymistä. Noh ehkä mä pärjään ilmankin sit
Heips! Mä mietin tässä juuri itse samaa. Mulla LA 23.2 ja nyt tosiaan vasta eksyin foorumille :)
Täällä myös yksi , joka vasta onnistui tänne rekisteröityä. Enkä myös ole löytänyt ryhmää.. Itsellä toinen lapsi tulossa ja laskettu aika 13.2 :) Esikoistyttö on 2v ja 7kk.
Heippa helmikuiset! Täällä on olemassa viime kesänä perustettu suljettu ryhmä Helmimassut 2014 (http://www.vauva.fi/keskustelu/ryhmat/247/ryhma/helmimassut_2014). Alkusyksystä osa porukasta jatkoi juttua facebookin puolella, ja täällä foorumilla tuonne ryhmään on vikan kerran kirjoiteltu syyskuussa. Facebookissa meitä on kyllä ihan aktiivinen porukka, jos haluaa liittyä siellä mukaan ? :)
Se facebook-ryhmä on siis salainen, sillä tavalla että ryhmä tai mitkään keskustelut siellä ei näy kavereille tms. Jos haluat tulla mukaan niin laita facebook-profiilisi linkki s-postilla innukka@luukku.com niin ryhmän ylläpitäjä voi lisätä sinut mukaan. (Pitää ensin lisätä hetkellisesti kaveriksi että pystyy lisäämään mukaan ryhmään.)
Mukavaa jos saadaan uusia helmimassuja kuulumisia vaihtamaan!
Heips, No niin nyt on ryhmään avattu pääsy sitä halunneille ja sieltä löytyy siis linkki helmimassujen 2014 fb-ryhmään :)
Sellaista itsekkin yrittänyt löytää. Terveisin laskettuaika 11.2. ^^)