Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ryhmää helmimammalle?

17.01.2014 |

Heippa. Mä yritin epätoivoisesti etsiä ryhmää niille joilla olisi laskettu aika helmikuussa 2014. Löytyykö sellaista täältä facesta ym...? Olisin tosi halukas pääsemään mukaan, nyt vasta h-hetken lähestyessä olen ruvennut kaipaamaan juttu seuraa tulevaa ajatellen :) kiitos.

Kommentit (7)

1/7 |
21.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista itsekkin yrittänyt löytää. Terveisin laskettuaika 11.2. ^^)

2/7 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla 1.2. Taidan synnyttääkkin ennen ryhmän löytymistä. Noh ehkä mä pärjään ilmankin sit

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/7 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heips! Mä mietin tässä juuri itse samaa. Mulla LA 23.2 ja nyt tosiaan vasta eksyin foorumille :) 

4/7 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös yksi , joka vasta onnistui tänne rekisteröityä. Enkä myös ole löytänyt ryhmää.. Itsellä toinen lapsi tulossa ja laskettu aika 13.2 :) Esikoistyttö on 2v ja 7kk.

5/7 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa helmikuiset! Täällä on olemassa viime kesänä perustettu suljettu ryhmä Helmimassut 2014 (http://www.vauva.fi/keskustelu/ryhmat/247/ryhma/helmimassut_2014). Alkusyksystä osa porukasta jatkoi juttua facebookin puolella, ja täällä foorumilla tuonne ryhmään on vikan kerran kirjoiteltu syyskuussa. Facebookissa meitä on kyllä ihan aktiivinen porukka, jos haluaa liittyä siellä mukaan ? :)

6/7 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se facebook-ryhmä on siis salainen, sillä tavalla että ryhmä tai mitkään keskustelut siellä ei näy kavereille tms. Jos haluat tulla mukaan niin laita facebook-profiilisi linkki s-postilla innukka@luukku.com niin ryhmän ylläpitäjä voi lisätä sinut mukaan. (Pitää ensin lisätä hetkellisesti kaveriksi että pystyy lisäämään mukaan ryhmään.)

Mukavaa jos saadaan uusia helmimassuja kuulumisia vaihtamaan!

7/7 |
25.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heips, No niin nyt on ryhmään avattu pääsy sitä halunneille ja sieltä löytyy siis linkki helmimassujen 2014 fb-ryhmään :)