Treffimiehellä (yli 40v miehellä) oli älysormus ja
en pääse yli siitä, että se on jotenkin niin lapsellista, kun pitää olla kaikki viimeisinmät vehkeet ja vempaimet. Muuten välillämme oli vetovoimaa ja jopa suutelimme näiden 2. treffien päätteeksi. Mutta älysormus häiritsee...
Kommentit (29)
Ajattele, mä olen 55v tavallinen työssäkäyvä äiti, en edes mikään hullu sporttaaja ja mullakin on oura. Kyllä sulle varmaan maailma on täynnä ihmeellisiä asioita, jos älysormus ihmetyttää.
Ap on selkeästi vähän ylipainoinen, ei juuri pidä kunnostaan huolta. Unohda se mies, teillä on eri kiinnostuksen kohteet.
Ap,. sitä Ouran sormusta käytetään 24/7, jotta sen tuottamalla datalla olisi jotain merkitystä.... taidat olla aika pihalla nykyajasta muutenkin.
Te ette varmaan ole tosiaan toisillenne sopivat, niin parempi jatkaa tosiaan sitten katselua.
Minullakin tuli älysormus mukaan kuvioihin noin nelikymppisenä, miehelle hommasin sen myös. Molemmilla alkaa olla jo omia kremppoja, ja sormuksen datasta näkee hyvin että mihin suuntaan ollaan menossa. Koronatartunnat myös näkyivät sormuksen avulla jo ennen kuin itse tajuttiin. Miehellä uniapnea, ja sormuksen avulla hän on löytänyt tapoja parantaa unenlaatua.
Vierailija wrote:
Näin nelikymppisenä sitä tietää aika tarkkaan mitä haluaa ja tavaroilla rehentelevät miehet ovat vaan jotenkin lapsellisia, enkä sellaista halua kumppaniksi. Teinien ja parikymppisten innon kaikesta "siististä" materiasta ymmärrän, mutta nelikymppisten en. Mutta vasta 2. treffit takana, joten täytyy vielä antaa mahdollisuus.
Puhuiko mies siis paljon tuosta sormuksesta vai miten rehenteli? Ei kai pelkkä käyttäminen ole rehentelyä?
No, onhan se rahvasta pitää jotain älysormusta. Jonkun juppi Stubbin voisin kuvitella hurahtavan moiseen typerään rehentelyyn ja egosentrisyyteen.
Vierailija wrote:
No, onhan se rahvasta pitää jotain älysormusta. Jonkun juppi Stubbin voisin kuvitella hurahtavan moiseen typerään rehentelyyn ja egosentrisyyteen.
Terkkuja it-alalta. Ainakin täällä omassa kuplassani pk-seudulla valtaosalla työkavereista on älykello ja/tai -sormus. Ihan normisettiä ilman mitään ”rehentelyjä”.
Ihme asioita ihmiset pitävätkin rehentelynä.
Miehelläni (60+!) on älykello ja älysormus. En jätä, eikä ole sika.
Puhumattakaan että minä ajan sähköautolla. Eikähän kaikki nämä ole jokaisella ihan omia valintoja. Jokainen harkitsee perusteet omista lähtökohdistaan ja tekee valinnat hyväksi harkitsemillaan perusteilla.
Jos parinvaihto/kumppanin hankkiminen on listoilla ja jokin merkityksellinen asia hiertää, seuraava jonosta sitten vain.
No, miten se rehenteli sillä? Käyttämällä sitä?