Ällöttävintä mitä teille on töissä tapahtunut?
Itse pesin tänään lapsen kakkapyllyä ja pyllystä tuli ulos hiuksi, josta vetäisin... Se räpsähti suoraan silmään kakkoineen päivineen.
Nyt sitten silmätulehdusta odottelen.
Kommentit (53)
Tyhjensin kissanpennun anaalirauhaset suoraan naamalleni. Onneksi oli edes silmälasit päässä..
Tyhjensin kissanpennun anaalirauhaset suoraan naamalleni. Onneksi oli edes silmälasit päässä..
Kannoin kania sylissä klinikan takahuoneeseen ja siellä vasta katsoin tarkemmin. Takapää tulehtunut ja täynnä kärpäsentoukkia . YÖK.
[quote author="Vierailija" time="17.01.2014 klo 19:43"]
Itse pesin tänään lapsen kakkapyllyä ja pyllystä tuli ulos hiuksi, josta vetäisin... Se räpsähti suoraan silmään kakkoineen päivineen.
[/quote]
Valaisetko tietämätöntä, mikä on hiuksi? Älä vaan sano, että tarkoitit hiusta...
Eräs mies pyyhki ulosteensa hotellin pyyhkeisiin.. Kaikki pyyhkeet oli aina ihan paskassa kun niitä meni keräämään. Toinen oli erään mies henkilön jättämät sperma yllärit mm pöydälle
Onko nämä lopulta edes pahoja...
olen nähnyt kun broilereita, sikoja ja nautoja teurastetaan, alusta loppuun.
Ihan huipentuma on ehkä se naudan pää, jossa nykii poskilihakset vielä kymmenen minuutin päästä kun pää on irroitettu ruhosta.
Pomo kävi taputtelemassa takapuolelle ja kehu hyväksi tytöksi.
Ei mitään edellisiin verrattuna, mutta ovathan ne vanhojen kuppaisten ukkojen seksi- ja avioliittoehdotukset puhelimen päässä aika ällöttäviä. Nimim. Asiakaspalvelu on ihanaa... Niin, ja en siis työskentele aikuisviihdelinjoilla. :D
Joudun suht usein syömään eri tavoin ja eri mittakaavassa pilaantunutta ruokaa, olen siis elintarviketeollisuudessa töissä ja säilyvyysnäytteiden seuraaminen kuuluu työhöni.
Ap:n on pakko jatkaa.
Tänään samainen lapsi kakkasi kädelleni. Oli siis tehnyt jo kakan pottaan ja olin pesemässä pyllyä. "Pieru" -totesi lapsi ja siinä sitten seisoin kakkapökäle kädessä ja lisäksi sellaista löysää liejua valui sormien välistä. Ja en käytä hanskoja (koska ne on aina liian isoja ja pyörii käsissä, ehkä pitäis...).
[quote author="Vierailija" time="17.01.2014 klo 21:23"]
Avasin paisetta ja sen sisältö pärskähti naamalle.
tk-lääkäri
[/quote]
Sama on käynyt täälläkin!
T. toinen tk-lääkäri
Opiskeluaikoina kotihoidossa työskennellessäni piti kaivaa kakkaa yhden ihmisen pyllystä tämän ollessa suihkussa. Kakka tippui suihkun lattialla olevaan vatiin. Meinaan vieläkin oksentaa pelkästä muistikuvasta, täysi kunnioitus kaikille kotihoidossa työskenteleville, homma on ihan helvettiä.
Narkkari tuli ihan sekasin verissäpäin juoksemaan ympäri myymälää. Verta oli joka puolella.
Asiakas jätti menkkaveret kahvilan tuolille. Ei ollu mikään tippa.
Työkaveri jättää aina vessan vetämättä.
[quote author="Vierailija" time="17.01.2014 klo 21:38"]
[quote author="Vierailija" time="17.01.2014 klo 19:43"]
[/quote]
Valaisetko tietämätöntä, mikä on hiuksi? Älä vaan sano, että tarkoitit hiusta...
[/quote]
No hiuksi on tietenkin hiumadon toukka, höntti!
lintu paskansi suoraan suuhuni
yökerhon miesten vessan siivous
Jaa...
*Kerran loiskutin avannepussin ripulipaskat työkengilleni.
*Veret olen saanut naamalleni pari kertaa.
*Monta kertaa on räitty naamaan limaa ja oksennusta kun olen ottanut nielunäytettä.
*Kerran sain puolisen litraa gynekologista vuotoa housuilleni ja kengilleni - tietenkään en ollut ehtinyt laittaa suojaessua...
T: sairaanhoitaja, joka ei suostu muihin työkenkiin kuin crocseihin, kun ne voi pestä decossa...
Kehitysvammaisella miehellä oli vatsassa avanne. Oli sitten vessareissulla repinyt tästä suolenpätkästä suolistonsa pihalle. Vessa oli kuin teurastuksen jäljiltä ja ukko makas suolineen pihalla suihkun lattialla. Ambulanssi tuli ja vei miehen. Meni kk ja ukko taas osastolla ihan kuin mitään ei olisi ikinä tapahtunukaan..
Joku oli kakannut linja-auton penkille.