Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ällöttävintä mitä teille on töissä tapahtunut?

Vierailija
17.01.2014 |

Itse pesin tänään lapsen kakkapyllyä ja pyllystä tuli ulos hiuksi, josta vetäisin... Se räpsähti suoraan silmään kakkoineen päivineen.

Nyt sitten silmätulehdusta odottelen.

Kommentit (53)

Vierailija
1/53 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.01.2014 klo 22:06"]

[quote author="Vierailija" time="17.01.2014 klo 21:17"]

[quote author="Vierailija" time="17.01.2014 klo 20:02"]

Karju "raiskasi" hyppäsi selkääni ja nylkytti huohottaen korvaan :-) "Paskaa silmään ja suuhun"on jokapäiväistä. Terkkuja tutuille <3

[/quote]

Ootko mielisairaalassa :)

[/quote] Tiedätkö mikä on karju ?? Eikai niitä pidetä vapaana mielisairaalassakaan

[/quote]

En tiiä

Vierailija
2/53 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mädäntyneen ruohon kaiveleminen kaivosta, eli kaivon putsaus. Haisee pahemmalta kuin paska.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/53 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D lisää näitä! oon varmaan jotenkin kipee, kun mua nauratti suurin osa paska-tarinoista...... :-DD

Vierailija
4/53 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän tää oli ällöttävää sille siivoojalle, jonka työn puolesta hälytin paikalle, mutta meinas kyllä itselläkin laatta lentää eli laitapuolenkulkija veti sellaiset aivan uskomattoman hirveälle haisevat varpusparviripulipaskat liukuportaisiin. Ja siis ne portaat pyörii ympäri eli sitä paskaa oli koko portaissa.

Itse en voinut viikkoihin käyttää ko. portaita, kun olin ihan varma, että sitä paskaa oli vielä jäänyt pyörimään sinne xD

Vierailija
5/53 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

'Työkaveri' yritti pakottaa minut kuuntelemaan 'rakkaudentunnustustaan' pitämällä fyysisesti kiinni ja estämällä pakoyritykseni. Todella ahdistavaa ja etovaa. Ällöttää ja suututtaa vieläkin.

Vierailija
6/53 |
17.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ehkä se, kun kerran avasin kännykän takakannen, ja huomasin, miten paljon pölyä ja hiekkaa sinne on kertynyt... Toimistotyössä ei pääse kovin huippusuorituksiin tällä alalla.

Vierailija
7/53 |
17.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi saatana :D

Vierailija
8/53 |
17.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi kertoa vaitiolovelvollisuuden vuoksi.

Vierailija
9/53 |
17.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun asukas oli kaivanut paskaa vaipastaan ja maalannut sillä seinät, ja tunkenut sitä suuhunsa. Olipa kivaa pestä asukkaan suu ja seinät. 

Vierailija
10/53 |
17.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vein potilaan kiireesti vessahädälle: pöntolle istuessa roiskahti veriuloste hirveällä paineella ympäri vessaa ja mun päälle. Onneks oli silmälasit ja suu kiinni: ja eikun suihkuun :))

Vierailija
11/53 |
17.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain täitartunnan, hyi v...u!

Vierailija
12/53 |
17.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaavin käytettyjä kondomeja kaapin päältä siivotessani kesähelteellä yhtä häätökämppää. Oli tuplahanskat. Sama sankari oli parturoinut itsensä kylppäriin ennen häätöään. Karvaa joka paikka täynnä - etenkin lattiakaivo. Se vasta oli ihana kesätyöpaikka!

Vierailija
13/53 |
17.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karju "raiskasi" hyppäsi selkääni ja nylkytti huohottaen korvaan :-) "Paskaa silmään ja suuhun"on jokapäiväistä. Terkkuja tutuille <3

Vierailija
14/53 |
17.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla itselläni meni kerran työmaalla paskat housuun. Tunsin painetta peräsuolessa ja yksi kyykistys weeceessä ennen istunnolle asettumista oli liikaa. Ruskeaa alkoi valumaan perärööristä kohti lattiata ja osa tuli lahkeestakin ulos.

mies

Vierailija
15/53 |
17.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.01.2014 klo 20:02"]

[/quote]

Ootko mielisairaalassa :)

Vierailija
16/53 |
17.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.01.2014 klo 19:53"]

Kun asukas oli kaivanut paskaa vaipastaan ja maalannut sillä seinät, ja tunkenut sitä suuhunsa. Olipa kivaa pestä asukkaan suu ja seinät. 

[/quote]

Tää varmaa joku vanhainkoti 

Vierailija
17/53 |
17.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai jonkun koti ja kotihoidon käynti. Onhan noita vastaavia, muttei voi kertoa.

Vierailija
18/53 |
17.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.01.2014 klo 19:43"]

Itse pesin tänään lapsen kakkapyllyä ja pyllystä tuli ulos hiuksi, josta vetäisin... Se räpsähti suoraan silmään kakkoineen päivineen.

Nyt sitten silmätulehdusta odottelen.

[/quote]

Asiakas kakkasi keskelle valkoista mattoa.

Vierailija
19/53 |
17.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.01.2014 klo 19:52"]

No ehkä se, kun kerran avasin kännykän takakannen, ja huomasin, miten paljon pölyä ja hiekkaa sinne on kertynyt... Toimistotyössä ei pääse kovin huippusuorituksiin tällä alalla.

[/quote]

Sama täällä... Tai kun tajuaa miten likainen näppäimistö on. Tai joutuu käyttämään toisen hiirtä ja miettii mitä likaa siinä mahtaakaan olla ja peseekö työkaveri vessassa käynnin jälkeen käsiään saippualla.

Vierailija
20/53 |
17.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avasin paisetta ja sen sisältö pärskähti naamalle. 

tk-lääkäri