Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka julkkis on vanhentunut mielestäsi kauniisti/komeasti?

Vierailija
17.10.2020 |

Joku, joka ei olisi pilannut ulkonäköään kauneusleikkauksilla.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riitta Uosukainen, 78 v. 

https://pbs.twimg.com/media/EkDqdUdXcAI2s67?format=jpg&name=900x900

Juu. Mun mies on aina ihaillut Uosukaista. Kun on ollut ihmeen rypytön vaikka ikää tullut. Toki on kiloja jotka kai silottavat myös kasvojen ryppyjä.

Vierailija
22/28 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pertti Salolainen, täyttää 2 päivän päästä 80 vuotta.

https://yle.fi/aihe/artikkeli/2020/05/11/itse-asiassa-kuultuna-pertti-s…

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trump.

Vierailija
24/28 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aidostii punatukkaiseeet ja vihreäsilmäiiset ovat yleensä sellaisia jotka ovat esiim seksuaaalisesti ja älyllisesti selllaisia etttä vanhenevat kauniiisti.

Vierailija
25/28 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oskari Katajisto

Vierailija
26/28 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko kannattanut ensin määritellä, mitä tarkoitatte vanhalla. Joku tuolla luetteli Susanna Laineen, Ressu Redfordin ja Arja Korisevan. Hehän ovat vielä kohtalaisen nuoria. Sen sijaan olen samaa mieltä kuin 14 eli että Seela Sella, Stu Silvo, Tellervo Koivisto ja Ritva Oksanen ovat vanhentuneet kauniisti, erityisesti nostaisin esiin Tellervo Koiviston, joka on jo yhdeksänkymppinen, mutta still going strong. Minusta hän on vain kaunistunut ikääntyessään.

Vierailija
27/28 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisiko kannattanut ensin määritellä, mitä tarkoitatte vanhalla. Joku tuolla luetteli Susanna Laineen, Ressu Redfordin ja Arja Korisevan. Hehän ovat vielä kohtalaisen nuoria. Sen sijaan olen samaa mieltä kuin 14 eli että Seela Sella, Stu Silvo, Tellervo Koivisto ja Ritva Oksanen ovat vanhentuneet kauniisti, erityisesti nostaisin esiin Tellervo Koiviston, joka on jo yhdeksänkymppinen, mutta still going strong. Minusta hän on vain kaunistunut ikääntyessään.

Arja Koriseva on 55-v. ja Satu Silvo 58-v. Ei kauhean iso ikäero, mutta silti toinen on mielestäsi nuori ja toinen vanha. Kumpikin on minusta kauniisti ikääntynyt.

Vierailija
28/28 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pirkko Mannola. Mummonakin aivan upea.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kaksi