Vieroksun työn tekoa
Kommentit (12)
Kotona lasten vai laiskottelun vuoksi? Jos pidät lapsista, voisit mennä töihin tarhaan tai esikouluun. Viihtyisit hyvin ja saisit siitä rahaakin.
[quote author="Vierailija" time="17.01.2014 klo 18:41"]Kotona lasten vai laiskottelun vuoksi? Jos pidät lapsista, voisit mennä töihin tarhaan tai esikouluun. Viihtyisit hyvin ja saisit siitä rahaakin.
[/quote]
Miksi sitä haluaisi ventovieraita lapsia hoitaa omiensa sijaan?
Naisilla on helppo elämä. Koskaan ei sanota "ole nainen!" mutta usein sanotaan "ole mies!"
-Mies 28v-
[quote author="Vierailija" time="17.01.2014 klo 18:51"]Naisilla on helppo elämä. Koskaan ei sanota "ole nainen!" mutta usein sanotaan "ole mies!"
-Mies 28v-
[/quote]
Armeijaakaan ei tarvitse käydä naisten.
Olin töissä hetken lastentarhassa ja ei ole ikävä takaisin. Lapset oli ihan kivoja, mutta voi vee että ne jotkut työkaverit oli rasittavia. Kutsui minua tytöksi ja piti juoksulikkana aikuista naista, teki mieli mummotella takaisin tätä vähän minua vanhempaa joka tytötteli. En saanut edes oikeanlaista kuvaa koko työstä kun jaettiin kaikki typerimmät hommat. Jos olisi saanut tehdä monipuolisesti, niin alalle voisi olla kiinnostusta enemmän. Olin silloin raskaana ja se lisäsi sen hankaluutta kun kukaan ei tiennyt ja meinasin oksennella lasten pierunhajuihin ja nukahtelin koko ajan mihin vain melkein. Mutta nyt oman lapsen kanssa kotona ja aion olla niin kauan kuin voi olla, haluan itse kasvattaa oman lapseni
T: 1
Eipä niitä töitä kaikille ole, että hyvä vaan, että on vapaaehtoisesti työttömiä. Ensin töitä niille, jotka sitä eniten tarvitsevat.
[quote author="Vierailija" time="17.01.2014 klo 18:38"]
Viihdyn paremmin kotona lasten kanssa.
[/quote]
Sama täällä. Enkä edes kuluta paljon. En tarvitse työtä.
Köyhät töitä rahasta tekee, mielenköyhät velvollisuudesta.
[quote author="Vierailija" time="17.01.2014 klo 21:18"]
Ja me muut silkasta ilosta.
[/quote]
Kerro kuka? En usko.
Sama täällä