Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kevyen elämän ensimmäinen repsahdus =)

Vierailija
17.01.2014 |

Viikon elänyt terveeellisesti ja kevyesti, tänään sitten lähti lapasesta. Söin 4 karjalanpiirakkaa ja 1 voisilmäpullan =) Tiesin jo karjalanpiirakoita paistessani että ellen pysty kieltäytymään kokonaan, vetäsen kevyesti 5.

No, huomenna korjaan tilanteen, saan syödä vain yhden viinirypäleen ja vettä.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
17.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään järkeä olla huomenna kokonaan syömättä! Pidä tänään herkkupäivä ja huomenna taas syöt terveellisesti. Et paastoa. Silloin juuri tulee mielitekoja.

Vierailija
2/5 |
17.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En niin, tuo oli vain heitto =) Olen aika onnellinen ettei mulla ole tänään karkkia saatavilla ja kauppaan on liian pitkä matka. Ei noi karjalanpiirkat nyt niin paha ole. 

ap. ei tää ole ihan kauhean vakavaa, 5 kiloa olis kiva saada pois

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
17.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En niin, tuo oli vain heitto =) Olen aika onnellinen ettei mulla ole tänään karkkia saatavilla ja kauppaan on liian pitkä matka. Ei noi karjalanpiirkat nyt niin paha ole. 

ap. ei tää ole ihan kauhean vakavaa, 5 kiloa olis kiva saada pois

Vierailija
4/5 |
17.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on edessä huomenna totaalinen repsahdus, suunniteltu sellainen. Lähdemme ulos syömään kaikkea hyvää juhlapäivän kunniaksi. Saa sitten nähdä mitä vatsaan mahtuu, kun takana on 2,5 viikkoa salaatteja ja kuppikeittoja.

Vierailija
5/5 |
17.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh että ostin hyvää ruisleipää, tekis mieli vetää koko leipä. Suap kyllä piätellä. Onneks luin tään viestin ennen kuin aloin syömää, niin anto tsemppii.

Tsemppii vuan sulleki ap.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kolme