Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tarkoittaa, jos ihminen ei koskaan naura?

Vierailija
17.10.2020 |

Aloin pohtimaan omaa isääni, jonka valitettavasti menetin ihan liian aikaisin pari vuotta sitten syövän takia. Hän ei _koskaan_ 21v aikana, jonka hänet sain tuntea, nauranut ääneen yhtään millekkään. Tiedän monia, jotka nauravat vain harvoin, mutta se, että ei naura ollenkaan, tuntuu aika surulliselta. Mistä sellainen voi johtua vai onko se ihan tavallista? Onko joku teistä tai tunnetteko ihmisiä, jotka ei ikinä naura, mutta ovat silti ihan tasapainoisia ja iloisia?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melankoliset, masentuneet ja murehtija-ihmiset nauravat harvoin.

Vierailija
2/8 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla rankka kokemus esim lapsuudessa tai vielä on sodassakin kauheuksia kokeneita.  Hymy on hyytynyt  lopullisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sielllä on varmaan tulppa perseesssä.

Vierailija
4/8 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun vitsisi ovat oikeasti huonoja.

Vierailija
5/8 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ei mikään naurattanut.

Vaihtoehto: niin huonot hampaat, ettei uskaltanut.

Vierailija
6/8 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

kommunismi valtioissa naurulla aliarvioidaan päättäjien päätöksiä. jos kansa nauraa lisää pakotteita. suomeen ollaan punikki hallituksen toimesta ajamassa samaa käytäntöä. nauru on tyttö hallituksen arvostelua

Vierailija
7/8 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, itse olen vain lopettanut nauramisen. En enää naura millekään, maksimissaan naurahdan. Stressaava ja vaativa työ, kiristävät perhesuhteet ja viimeinen niitti taisi olla jätetyksi tuleminen. Kun aloitin aikuisten työt ja huvitukset jäivät niin hävisi kai minusta ilokin. Mutta täysin tasapainoinen ja normaali olen, en vain naura enää.

Vierailija
8/8 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en jotenkin pysty nauramaan niiden ihmisten lähellä, joista välitän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kaksi