Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä johtuu homomiesten naismaisuus?

Vierailija
17.01.2014 |

Johtuukohan se jostain geenivirheestä, että kun olisi pitänyt tulla vaan poikien geenejä, niin sekaan lirahti liika tyttögeenejä.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
17.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se johtuu siitä homoudesta.

Vierailija
2/21 |
17.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

eivät kaikki homot ole naismaisia...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
17.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.01.2014 klo 15:04"]eivät kaikki homot ole naismaisia...

[/quote]

Aika monet ovat kuitenkin näitä ns. neitihomoja. "Homo on naisen paras ystävä"?

Vierailija
4/21 |
17.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa suurimmassa osassa homoista ei ole paljonkaan naismaista.

Puppelihomot ovat vaan paljon näkyvimpiä. Ei niissä "karhuissa" ole juurikaan kimittävää homoa näkyvissä

Vierailija
5/21 |
17.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös homoissa ole niitä naisen roolin ottajia ja miehen roolin ottajia. Kai ne neitimäiset ovat niitä naisen roolin omaksujia. Samaan tapaanhan lesboissa on ne siilitukat ja naiselliset erikseen.

Vierailija
6/21 |
17.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.01.2014 klo 15:06"]Itse asiassa suurimmassa osassa homoista ei ole paljonkaan naismaista.

Puppelihomot ovat vaan paljon näkyvimpiä. Ei niissä "karhuissa" ole juurikaan kimittävää homoa näkyvissä

[/quote]

Miksi media nostaa koko ajan esille näitä neitihomoja? Outoa.

Vierailija
7/21 |
17.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homous johtuu siitä, että kun sikiö on jotain 4 viikkoa vanha, sille pitäisi tulla mieshormonia  esim. neljä annosta jotta siitä tulisi poika, mutta jos sikiö saakin virheellisesti vain vaikka kaksi annosta sitä hormonia, sikiölle kasvaa miehen sukupuolielimet mutta naisen "aivot", tälläinen lapsi voi ajatella olevansa tyttö, vaikka ulkoisilta ominaisuuksiltaan on poika. Jos sikiö saakin vaikka kolme annosta hormonia voi olla että lapsesta tulee poika ihan aivoiltaankin ym. mutta se yksi yksikkö liian vähän mieshormonia aiheuttaa sen että hän tykkääkin pojista eikä tytöistä. Mieshormonit menee suurimmaksi osaksi niiden miespuolisten sukupuolielinten tekemiseen, ja jos jotain menee pahasti pieleen syntyy vauva jonka sukupuolta ei pystytä sanomaan.

Vierailija
8/21 |
17.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamala sana, mutta "neitihomoista" huomaat, että on jotain tavallisuudesta poikkeavaa, varmaan on kyllä muuten homo kyseessä. Ja tavallisen miehen oloisesta homosta ei tule mieleen mitään. Siksi tuntuu, että kaikki homot ovat jotenkin homon näköisiä.

Vierailija
9/21 |
17.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole homo, en naismainen enkä lähetä mitään signaaleja mutta silti jos menen vaikka baariin joka ei ole mikään homobaari niin silti todella usein homomiehet tulevat siihen hieromaan jotain tuttavuutta ja selvästi luulevat että olisin takuuvarmasti homo. Rasittavaa. Pitäisikö siitä olla imarreltu vai mitä? Olen ihan streitti hetero vaikkakaan en ole mikään naistennaurattaja.

Vierailija
10/21 |
17.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä aika paljon tietoa:

http://www.hs.fi/ulkomaat/a1305546987849

Vierailija
11/21 |
17.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo heteromies, joka harrastaa seksiä miesten kanssa -juttu on kyllä niin itsensäpettämistä ettei tosikaan.

Vierailija
12/21 |
17.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko hoikka, treenattu ja huoliteltu?

[quote author="Vierailija" time="17.01.2014 klo 15:15"]

Minä en ole homo, en naismainen enkä lähetä mitään signaaleja mutta silti jos menen vaikka baariin joka ei ole mikään homobaari niin silti todella usein homomiehet tulevat siihen hieromaan jotain tuttavuutta ja selvästi luulevat että olisin takuuvarmasti homo. Rasittavaa. Pitäisikö siitä olla imarreltu vai mitä? Olen ihan streitti hetero vaikkakaan en ole mikään naistennaurattaja.

[/quote]

Vierailija
13/21 |
17.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.01.2014 klo 15:08"]

[quote author="Vierailija" time="17.01.2014 klo 15:06"]Itse asiassa suurimmassa osassa homoista ei ole paljonkaan naismaista.

[/quote]

Miksi media nostaa koko ajan esille näitä neitihomoja? Outoa.

[/quote]

Olisivatkohan neitihomot enemmän töissä mediaa lähellä olevilla aloilla.

Jos reijo ja keijo ovat varastossa töissä ja vapaa aikana katsovat lätkää ja juovat kaljaa niin miten heistä uutisoidaan?  :D 

Vierailija
14/21 |
17.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.01.2014 klo 15:02"]

Johtuukohan se jostain geenivirheestä, että kun olisi pitänyt tulla vaan poikien geenejä, niin sekaan lirahti liika tyttögeenejä.

[/quote]

Tyttögeenit eivät tule ihan ensimmäisenä mieleen kun katselee ns. karhuhomoja. Osa homoista on kieltämättä aika neitimäisen oloisia - liittyisikö hormonituotantoon ja -tasapainoon ?

Itseäni eniten kiinnostaa mikä on se geeni mikä saa täysikasvuisen ihmisen ylenpalttisesti kiinnostumaan toisten seksuaalisuudesta ja sen ilmenemismuodoista. 

Vierailija
15/21 |
17.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.01.2014 klo 15:17"]

Oletko hoikka, treenattu ja huoliteltu?

[quote author="Vierailija" time="17.01.2014 klo 15:15"]

[/quote]

[/quote]

Omasta mielestäni olen. Naurattaa lähinnä se että ns. hyvännäköistä miestä (anteeksi itsekorostukseni mutta...) pidetään monesti homona.

Vierailija
16/21 |
17.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osittain kyse on myös tapakulttuurista. Meidän jengin on tapana näyttää tältä ja käyttäytyä näin. Sama ilmiö homoklubeilla, hevifestareilla, executive loungeissa, jokamiesluokan kilpa-ajoissa jne.

Vierailija
17/21 |
17.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Estrogeenista mikä leviää luontoon.

Vierailija
18/21 |
17.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homothan on naisia joilla jostakin oikusta on munat.

Vierailija
19/21 |
17.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homoilla ei ole tarvetta yltiömaskuliinisuuteen, vaan kaapista tulemisen jälkeen he voivat vapaasti toteuttaa itseään ja käyttäytyä vaikka vähän naismaisesti.

Eri asia on ne perheenisän jotka salaa pukeutuvat naistensa alusvaatteisiin ja lypsävät muita miehiä rekkaparkeilla

Vierailija
20/21 |
17.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on myös hetero mutta varsinainen homomagneetti. Se ei edes pukeudu mitenkään tyylikkäästi vaan ihan tavallisen juntisti. Paras oli kun nuorena oltiin yhdellä tanssilavalla ja siellä oli lähinnä selkeesti keski-ikästä ja vanhempaa porukkaa. Sillanpää esiintyi ja se tuijotti ihan koko ajan mun miestä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kahdeksan