Kolme aseellista ryöstöä tehnyttä miestä ei tuomittu vankilaan, koska vankilatuomio olisi "heikentänyt tuomitun sosiaalista asemaa"
Kommentit (35)
No se sosiaalisen aseman heikentyminen olisi ollut sille mu1kulle ihan oikein!
Mikä ton yhen miehen reaktio on😂😂😂 nojailee metrin päässä ja oottelee et ryöstö valmis et pääsee maksaa ostokset 😂😂
Vierailija wrote:
Vierailija kirjoitti:
Suomen laki ja lakikirja ja noissa duuneissa olevat tyypit on kyllä jotenkin outoa porukkaa. Jotenkin tuntuu, että noi tyypit, jotka keksii noita lakipykäliä, niin on itse niin roistoja jos joskus joutuu tilille tekosistaan, niin iteppähän on pykälät vääntänyt ja voi kävellä rosiksesta himaan, koska oli pahamieli tekohetkellä.
tiedätkö ketkä lait säätävät?
Kirjoituksen muodosta ja sisällöstä voi päätellä, että ei takuulla tiedä. Eikä sitäkään, että sattuneesta syystä lainsäädäntö ja tuomiovalta on erotettu toisistaan.
Vierailija wrote:
Mikä ton yhen miehen reaktio on😂😂😂 nojailee metrin päässä ja oottelee et ryöstö valmis et pääsee maksaa ostokset 😂😂
Normimeininkiä nykysuomessa. Mitä siinä muka muuta pitäisi tehdä kuin odottaa että ryöstäjä saa asioitua?
Vierailija wrote:
Mikä siinä ryöstössä nyt maksaa, vauhtia vauhtia, täällä on toisilla kiire...
Vierailija wrote:
Olen lukenut tapauksesta aikaisemminkin. Kyseinen henkilö ei ole syntynyt Suomessa, eikä hänen sukujuurensa ole Euroopassa.
Olisihan se pitänyt arvata !!
Vierailija wrote:
Aika tyynesti vaan katsellaan vierestä miten ryöstö sujuu :D En kehota puuttumaan, mutta näyttää vaan niin absurdilta :p
No kyllähän sitä nyt pelaa pelin loppuun jos on rahat pelikoneessa. Tai odottaa kiltisti vuoroaan kun on kahvit valmiina tarjottimella. Yksi sentään kääntyi ovelta takaisin.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Olen lukenut tapauksesta aikaisemminkin. Kyseinen henkilö ei ole syntynyt Suomessa, eikä hänen sukujuurensa ole Euroopassa.
Olisihan se pitänyt arvata !!
Me muut kyllä arvasimme jo tuosta sosiaalinen asema-kortista.
Aivan yhtä absurdia, kun yksi Karpon ohjelmassa kerran kerrottu juttu jostain rattijuoposta, jota ei määrätty ajokieltoon, koska ajamisen katsottiin olevan hänelle "terapiaa".
Ei helvetti! Sivistysmaassa olisi revitty raajat, poltettu pää ja sitten liiskattu tiejyrällä jonka jälkeen karkotus sinne mistä tulikin. Siis huh huh! Sairasta.
Miksi ihmeessä näitä veijareita ei laiteta lapiohommiin? Ihan tosissani ehdotan vaikkapa kantatie 44 peruskunnostusta lapiomenetelmällä pallo jalassa. Siinähän tämän kaverin sosiaalinen asema olisi kohentunut huomattavasti.
Aika hyvä, elämäntilanne oli tosiaan muuttunut. Vankilassa olis repsahtanut takaisin. Joutuu kyllä maksamaan kaiken.