Yh-äidit ovat halveksittavia
Mä EN ole ollut ennakkoluuloinen yh-äitejä kohtaan. Olen ollut ystävä
sanan ihan joka merkityksessä näille, sekä netissä että ihan IRL tapaamilleni äideille. Nyt vaan sattui jo NELJÄS tapaus vastaan, joka "silmäni välttäessä" yritti iskeä miestäni.
Kiitos rakkaat ystäväni, te olette saaneet minut yh-kielteiseksi. Lopulta.
Kommentit (31)
joka toinen pettää joka tapauksessa. Ei kai sillä väliä onko Se yh vai joku muu.
Ap: jos naiset eivät ole olleet tietoisia sinusta niin eihän he ole tehneet mitään väärää ?:D
[quote author="Vierailija" time="17.01.2014 klo 08:15"]
[quote author="Vierailija" time="17.01.2014 klo 07:45"]Mä EN ole ollut ennakkoluuloinen yh-äitejä kohtaan. Olen ollut ystävä
sanan ihan joka merkityksessä näille, sekä netissä että ihan IRL tapaamilleni äideille. Nyt vaan sattui jo NELJÄS tapaus vastaan, joka "silmäni välttäessä" yritti iskeä miestäni.
Kiitos rakkaat ystäväni, te olette saaneet minut yh-kielteiseksi. Lopulta.
[/quote]
Jep. Ei ole itsellänikään hyviä kokemuksia YH-äideistä. Mieheni oli kerran meidän lapsen kanssa kahvilassa, kun joku YH tuli oman lapsensa kanssa häntä iskemään!
Muutenkin YH-tilanne kertoo siitä että äidillä on pahoja ongelmia elämänhallinnan ja päätöskyvyn suhteen.
[/quote]
Sulla taas on ihan selkeä vainoharhaisuuden ongelma, hoitamattomana teet myös miehesi hulluksi ja silloin se saattaakin retkahtaa johonkin tervejärkiseen yksinhuoltajaan.
[quote author="Vierailija" time="17.01.2014 klo 08:20"]joka toinen pettää joka tapauksessa. Ei kai sillä väliä onko Se yh vai joku muu.
[/quote]
Kannattaa ottaa uskovainen aviopuoliso. Ei petä.
Voi hyvät ihmiset - siis naiset. Yksinhuoltajuus on ihan realiteetti nykyään, kun valtaosa liitoista päättyy eroon. Saattaa osua ihan jokaisen kohdalle. Haukkumalla ammutte vaan itseänne jalkaan.
Ja moni näyttää elävän ihan sairaalloisen pelokkaana miehensä menetyksestä. Sittenhän teistä tulee näitä parjattuja yksinhuoltajia. Raja on hiuksenhieno.
[quote author="Vierailija" time="17.01.2014 klo 08:24"]
[quote author="Vierailija" time="17.01.2014 klo 08:20"]joka toinen pettää joka tapauksessa. Ei kai sillä väliä onko Se yh vai joku muu.
[/quote]
Kannattaa ottaa uskovainen aviopuoliso. Ei petä.
[/quote]
Buahhahhahhhahhaahaaaaaa.... *vetää henkeä* Hihhihhahhahhuhhuhhekohekohekotikahduskohtausauttakaakuolennauruun...
Voi apua :D en ole yh mutta ne jotka tunnen ovat hyvistä syistä.
Ajatelkaa lapsia. Parempi yh:n kanssa kuin epätervettä suhdetta seuraten.
No hitsi, aikoinaan kun olin yh, en todellakaan haksahtanut ukkomiehiin. Nyt kun olen naimisissa, tapailen vain varattuja.. ei sinkku halua ukkomiestä eikä itse varattuna halua sinkkua riippakiveä.
[quote author="Vierailija" time="17.01.2014 klo 08:40"]No hitsi, aikoinaan kun olin yh, en todellakaan haksahtanut ukkomiehiin. Nyt kun olen naimisissa, tapailen vain varattuja.. ei sinkku halua ukkomiestä eikä itse varattuna halua sinkkua riippakiveä.
[/quote]
No eipä ole yllätys että sinusta huorasta aikoinaan yh tuli. Ja tulee varmasti pian uudestaan.
[quote author="Vierailija" time="17.01.2014 klo 08:42"]
[quote author="Vierailija" time="17.01.2014 klo 08:40"]No hitsi, aikoinaan kun olin yh, en todellakaan haksahtanut ukkomiehiin. Nyt kun olen naimisissa, tapailen vain varattuja.. ei sinkku halua ukkomiestä eikä itse varattuna halua sinkkua riippakiveä.
[/quote]
No eipä ole yllätys että sinusta huorasta aikoinaan yh tuli. Ja tulee varmasti pian uudestaan.
[/quote]
Koittakaa muistaa hyvät keskutelutavat. Huorittelu ei ole sitä.
[quote author="Vierailija" time="17.01.2014 klo 08:10"]Perustele iskeminen! Terveisin sosiaalinen nainen, joka on avoin, hymyilee ja koskettelee ihmisiä esim. selkään , eikä tämä ole sukupuolisidonnaista vaan luontaista kiinostusta toisia kohtaa ilman, että se on auttamatta iskemistä.
[/quote]
Kiva kuulla teidän huorienkin arjesta. Ylpeile vaan...