Käytätkö maskia kaupassa?
Kommentit (117)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En todellakaan käytä, sillä en ole mikään typerä lammas.
Ja sinä lammasmaisesti seuraat jotain koronasalaliittosatuja? Kulttia seuraavat vain lampaat.
Miten vaikeaa sinulle on seurata todellisuutta ja faktoja?
Juuri näitä heittoja, että maskeja pitävät vain lampaat esiintyy juurikin keskusteluissa, missä väitetään koronaa eliitin luomaksi huijaukseksi. Trump on messias ja liskoihminen tätäkin kirjoittaa jne. Niin. Eiköhän koronasta ole ihan tarpeeksi näyttöä maailmalla. Onko vaikeaa niellä sitä faktaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En todellakaan käytä, sillä en ole mikään typerä lammas.
Ja sinä lammasmaisesti seuraat jotain koronasalaliittosatuja? Kulttia seuraavat vain lampaat.
Niinpä ja kuvittelevat olevansa kriittisiä, itsenäisesti ajattelevia ihmisiä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maski kaupassa on vähintään yhtä nolo kuin paljaana loistava molo.
Voi sua reppanaa arkajalkaa. On niin helppoa olla reteenä virtuaalisesti Vauva-palstalla, mutta kaupassa nolostuttaa pitää suositusten mukaista maskia nasulla.
Nii se on suositus, EI PAKKO!
:D
Suomalainenhan tekee yhtään mitään järkevää vain PAKON edessä.
Vaikka olisi oma etu ja terveys kyseessä. EN ennen kuin pakotetaan ja piste.
Käytän, koska kerran on maskisuositus. Se on myös kunnioitusta kaupan henkilökuntaa kohtaan, jotka myös käyttävät maskia.
Käytän hallituksesta ja STM:stä huolimatta.
En kaada viattomien päälle tätä protestointihalua, mikä tuli siitä, että kansalasia vedätettiin keväällä hallituksen toimesta.
Käytän, en usko siitä ainakaan haittaa kenellekään olevan.
En käytä. Pirkanmaan kiihtymisvaihe on sellainen että joka päivä vähemmän tartuntoja kuin edellisenä.
M37 Tampere
Ilman muuta, jos on pakko mennä kauppaan. Pyrin tosin vakavasti sairaana riskiryhmäläisenä välttelemään ihan kaikkea asiointia.
Kyllä käytän. Myös bussissa ja töissä käytän. Siitä on jo tullut ihan rutiini juttu. Aina kun lähden jonnekin vedän maskin naamalle sen kummemmin ajattelematta. Alussa meinasi usein unohtua, ei enää.
Eka kertaa tänään. Kertakäyttö maski, jonka aion kyl keittää (en syö). Tuli sit ostettua myös kangasmaskeja 'kun halvalla sai.'
Käytän. Asun pienessä kaupungissa, jossa ilmeni tartuntarypäs. Todella suuri osa kaupungin väestöstä alkoi käyttää maskia ja nyt tartunnat ovat loppuneet. Olen ylpeä kaupunkini asukkaiden huvästä käytöksestä. Hyvä me 💪
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terveen ei tarvitse käyttää maskia.
Tuolla asenteella et ehkä kauaa ole terve.
Et myöskään ole ymmärtänyt, että maskilla suojaat myös muita. Oireetonkin voi levittää koronaa.
Ymmärrätkö, että oireeton ei olekaan terve. Minä puhun terveestä ihmisestä.
Useissa paikoissa/kunnissa on jo ilmoitettu, ettei enää tarvitse pitää maskeja, paitsi sisätiloissa, jos ihmiset ovat alle metrin päässä toisistaan.
Aiotko luopua maskin käytöstä?
Minä en vielä luovu maskista kaupoissa, koska siellä edelleen ihmiset tulevat tosi lähelle kassajonossa. Sain koronatartunnan juuri kassajonossa, kun eräs mies lähelläni aivasti ilman maskia. Olin muut ajat kotona etätöissä enkä käynyt missään muualla kuin kaupassa kerran viikossa, joten oli aika selvä tuo tartunnan lähde.
En ole saanut koronarokotusta, koska olen allerginen siinä käytettävälle aineelle.
En aio luopua vielä. Ennen oli paljon vähäisemmät tartuntaluvut ja silti suositeltiin maskin käyttöä!
Käytän ja käytän vielä pitkään ffp2-maskia. Vielä noin 5 kk ja sitten alkaa oma rokotesuojani heikkenemään. Miten paljon, sitä ei edes tiede pysty vielä kunnolla sanomaan.
Riskiryhmäläisille tämä on hurjaa aikaa. Ei edes kaikki syöpää sairastavat saa nyt kolmatta rokotusta.
Käytän , varmaan hamaan loppuun asti.
Täällä Uudellamaalla asun ja en käytä. En näe mitään syytä käyttää.