Käytätkö maskia kaupassa?
Kommentit (117)
Vierailija kirjoitti:
oot urpo, asutko jossain korvessa?
Minä käytän, asun Helsingissä.
Miksi käyttäisin? Enhän mä edes puhu kellekään mitään kaupassa enkä kyhnää ihmisten lähellä.
Ap
Kyllä käytän. Pelkään , että tartutan jonkun jos olen viruksen kantaja. Myös sen vuoksi, että se suojaa jonkin verran itseäni.
Käytän pidemmällä kauppareissulla, mut jos piipahdan lähikaupassa tupakkia hakemassa niin en käytä.
Kauppakeskuksissa tai esim. vaatekaupoissa en nyt käy.
En ole käyttänyt (vielä). Uudenmaan rajalla asun ja asioin lähikaupassa.
En käytä koska niitä ei saa mistään. En omista vähistä rahoista osta.
En, ei käytännössä mitään hyötyä. Eikä muuten täällä keskikokoisessa suomalaiskaupungissa näytä juuri kellään muullakaan olevan. Ihan yksittäisiä joskus näkyy
Käyn aika harvoin kaupassa (tilaan netistä kotiinkuljetuksella) , mutta olen jo puolentoista kuukauden ajan käyttänyt kaupassa asioidessani hengityssuojainta. Lähikaupan henkilökunnallakin kaikilla on jo maskit. Vantaalla asun.
tottakai käytän. meillä on maskisuositus, joka koskee kaikkia julkisia tiloja.
Bussissa on syytä käyttää.
Tila missä ollaan on sen verran rajattu ja vaihtuvia ihmisiä kohtuu paljon.
Käytän. Koska haluan sekä suojata muita että vähän itseänikin ja perhettäni. Meitä on kaksi riskiryhmäläistä.
Kyllä käytän, ja Porvoossa asun.
Käytän, asun pääkaupunkiseudulla. Meille on annettu maskisuositus, ja luotan viranomaisten arvioon tautitilanteesta enemmän kuin palstan trumpisteihin ja muihin uhoajiin.
En käy kaupassa, tilaan ruuat ja tavarat kotiin toimituksella.
Käykö muka joku pölhö vielä kaupassaa kakskytkakskyt luvulla?
Käytän. Täällä Etelä-Pohjanmaalla on nyt ollut paljon tartuntatapauksia. Omalla paikkakunnallani käyttää suurin osa.
Tietenkin käytän, ja suurin osa muistakin näyttää käyttävän. Miksi tästä pitää vielä kiukutella vastaan, en ymmärrä? Olen köyhä, mutta mulla on jemmassa n. 90 kirurgista maskia, maksoivat huimat 26 euroa yhteensä. Ymmärrän atsman yms. Jos ei voi käyttää, mutta periaatteellisia syitä en.
Enkä asu Helsingissä vaan Savonlinnassa, meillä hyvä koronatilanne.
Käytän, koska en halua olla tollo.
oot urpo, asutko jossain korvessa?
Minä käytän, asun Helsingissä.