Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kainalot hikoo jännityksestä.

Vierailija
17.10.2020 |

Kuinka estää se? Kiva käydä treffeillä...

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apteekista Triple Dry ja Absolut Torr.

Vierailija
2/14 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta treffeillä käynti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo absolut torr voi kuulemma vahingoittaa puuvillavaatteita. Onko kellään kokemusta botoxista? Nimenomaan hikoiluun siis.

Vierailija
4/14 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

I feel you!

Mä ite hikoon naamasta ja päästä vaan ja kämmenistäkin.

Ärsyttävää. Itse hikoan jännityksestä, kuumasta, kiireestä, tekemisestä...

Utelias myös botoksin suhteen.

Vierailija
5/14 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ehdottomasti botoxit käyttöön ennenkuin koittaa deodoranttia 👍

Vierailija
6/14 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan tota Absolut tietoa pari kertaa viikossa illalla suihkun jälkeen, ei saa ajaa kainaloita ennen sitä. Aamulla suihku ja normidödö.

Hyvin pitää kuivana.

Mut koita toki botoxia mieluummin.

Vierailija
7/14 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, ehdottomasti botoxit käyttöön ennenkuin koittaa deodoranttia 👍

Omituinen asenne. Mitä se sinulle kuuluu missä järjestyksessä kukakin kokeilee ja mitä? Kuvitteletko botoxin käytön olevan jotenkin erityisen haitallista? Itselleni ainakin käyttömukavuus on erittäin suuressa osassa ja satunnainen pistoshoito on parempi kuin säännöllinen antiperspirantin levitys. Eikä kumpikaan noista mainituista ole deodorantti, dödöistä ei ole mitään hyötyä liikahikoiluun, ei edes normaaliin hikoiluun, lisäävät vain hajua tehden siitä jonkun nenään miellyttävämmän.

Vierailija
8/14 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laitan tota Absolut tietoa pari kertaa viikossa illalla suihkun jälkeen, ei saa ajaa kainaloita ennen sitä. Aamulla suihku ja normidödö.

Hyvin pitää kuivana.

Mut koita toki botoxia mieluummin.

Tuota absolutia en tule edes kokeilemaan koska en halua tuhota vaatteitani. Aikamoista sähellystä kun joutuu vielä dödöä käyttämään lisäksi. Itse haluaisin nimenomaan eroon hajuista.

Vierailija
9/14 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"ehdottomasti en kokeile mitään muuta kuin kalliita pistoshoitoja ja silti kyselen apuja täällä".

Vierailija
10/14 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin minäkin suositellut tuota Absolutia, ei se ole mun vaatteita pilannut. Hajua ei tule kun ei ole hien eritystäkään.

Mun toinen kainalo jostain syystä erittää hikeä ihan norona, tuo toimii ja pitää urheillessakin ihan kuivana eikä tosiaan tarvii kun pari kertaa viikossa. Kympin putkilo riittää vuodeksi.

Vierailija
11/14 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännitätkö aina noin kovasti? Oon kerran jännittänyt niin paljon, että hikoilin, tärisin ja olin ihan punastunut. Tähän riitti pelkkä viestittely. Treffeistä ei varmaan olisi tullut mitään sillä jännityksellä.

Vierailija
12/14 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"ehdottomasti en kokeile mitään muuta kuin kalliita pistoshoitoja ja silti kyselen apuja täällä".

Mitä? En oo kommentoinu mitään tähän ketjuun, enkä ees lukenu.. ku nyt. Treffit meni ihan ok.

Ap

Vierailija
13/14 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännitätkö aina noin kovasti? Oon kerran jännittänyt niin paljon, että hikoilin, tärisin ja olin ihan punastunut. Tähän riitti pelkkä viestittely. Treffeistä ei varmaan olisi tullut mitään sillä jännityksellä.

No kyllä ja joissakin tilanteissa tulee läikät, vaikka ei sinällään ole edes jännittävä.

Ap

Vierailija
14/14 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen käyttänyt jo yli 20v. Absolut torria hikoilun estoon ja hyvin toimii vieläkin. Kerran viikossa yöksi puhtaisiin ja kuiviin kainaloihin ja joku vanha huono paita päälle.

Aamulla kainaloiden pesu ja mitään dödöjä ei tarvitse käyttää. Ainoastaan se paita kuluu kainaloiden kohdalta pikku hiljaa mitä pitää yöllä kun Absolut tor vaikuttaa. Kannattaa siis käyttää aina samaa paitaa yöllä kun aine vaikuttaa niin ei pilaa muita "yövaatteita".