Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tämä aihe vapaa on seonnut. Koko palstan

Vierailija
16.01.2014 |

Saisi lopettaa. Siis oikeasti. Miksi ihmiset voivat näin huonosti? Lueskelin tuota lihavuus ja lapsettomuusketjua. Miksi pitää haukkua ja nälviä ja solvata? HÄVETKÄÄ TE KAIKKI. LOPETTAKAA NYT JOKAIKINEN. Tämä meno on täällä sairasta.

Kommentit (57)

Vierailija
21/57 |
16.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä haukkunut aloittajaa vaan jäljittelin sellaista humalaisen mökellystä, jollaiseksi aina kuvittelen pahimmat kommentit. -6

Vierailija
22/57 |
16.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.01.2014 klo 23:32"]

Tuo on kunnianloukkaus

[/quote]Ei ollut. -6

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/57 |
16.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös haukutaan miehiä lyhyiksi ja isomahaisiksi, mistä tulee paha mieli. 

Täällä on Suomen ilkeimmät naiset. 

Vierailija
24/57 |
16.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.01.2014 klo 23:35"]

Onko yllä oleva lainaus haukkumista vai kritisointia?

[/quote]

Ei kumpaakaan. Pahoittelen väärinkäsitystä! -6

Vierailija
25/57 |
16.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ap helsinkiläinen tapa ja täällä on 90 %:a pk-seudulta. Itsetunto ei riitä muuhun.

Vierailija
26/57 |
16.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.01.2014 klo 23:30"]

[quote author="Vierailija" time="16.01.2014 klo 23:15"]huorrrrrraaa

[/quote]

Järkyttävää miten aikuiset ihmiset voivat haukkua täällä tuolla tavoin. Siis eikö ole älliä päässä vai muutenko vain viiraa päässä? Ei tulis mieleenkään vaikka anonyyminä kirjoittaisin haukkua ketään huoraksi tai mikskä täällä nyt ihmisiä haukutaan!!!!

[/quote]

minusta tuo oli hauska!

Vierailija
27/57 |
16.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.01.2014 klo 23:07"]

Miten niin seonnut? Samanlainen tappelutanner tämä oli jo vuonna -99, kun minä tänne tulin..=)

[/quote]

Oho, melkoinen konkari! *kumartaa*

Vierailija
28/57 |
16.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on se tuijottava koira. Sen vika.

29/57 |
16.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse voisitte vaikuttaa palstan tasoon, jos haluatte.

- älkää itse lähtekö mukaan asiattomuuksiin

- älkää vastatko provoille

- ilmoittakaa asiattomat viestit

- rekisteröikää itsellenne nimimerkki niin että erotutte muista kirjoittajista.

Asiattomuuksia syytävät provoilijat eivät rekisteröidy koska heidän tunnuksensa poistettaisiin. Tällä hetkellä palstalla näyttää minun lisäkseni olevan varmaan noin 2 muuta rekisteröityä nimimerkkiä aktiivisena ja toinen heistä on vaimoni.

Vierailija
30/57 |
17.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä ap:n kanssa. Ihan hirveää ilkeilyä! Enpä minäkään kovin herkkä tiedä olevani, mutta väkisinhän täällä mielensä pahoittaa, tänään mm. lapsettomuuskommenteista ja bloggaajien haukunnasta. Tuntuu jo vainolta joitakin kohtaan. Sairasta ja surullista! Kenen elämä on niin kamalaa, että sitä omaa pahaa oloa haluaa purkaa tuntemattomiin? Ketään (täysjärkinen) ei uskaltaisi eikä kehtaisi olla noin julma ja epäkorrekti toista kohtaan vasten kasvoja. 

Ja ei, ei ole pakko tulla lukemaan ketjuja. Mutta aina välillä haluaisi kuitenkin jonkin anonyymin kanavan josta hakea tietoa, tai vain nauttia hölmöyksien lukemisesta. Sitähän av parhaimmillaan on.

Vierailija
31/57 |
17.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annetaan kaikkien aivopierujen pöristä. Peace.

Vierailija
32/57 |
17.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun tämäkin keskustelufoorumi avattiin, olikohan vuosi -85, niin täälläkin aihe vapaalla kotiäidit vaihtoivat hiusten kiharrus- ja leivontavinkkejä. Nykyään jutut ovat karanneet täysin käsistä. Suurin osa kirjoittelusta on asiatonta sontaa..

Kaikkien aikojen AP

Vierailija
33/57 |
17.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.01.2014 klo 00:20"]

Silloin kun tämäkin keskustelufoorumi avattiin, olikohan vuosi -85, niin täälläkin aihe vapaalla kotiäidit vaihtoivat hiusten kiharrus- ja leivontavinkkejä. Nykyään jutut ovat karanneet täysin käsistä. Suurin osa kirjoittelusta on asiatonta sontaa..

Kaikkien aikojen AP

[/quote]

Taidettiin keskustelu hoitaa sitten kirjeitse. Vuonna -85.

Vierailija
34/57 |
17.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.01.2014 klo 23:45"]

Se on se tuijottava koira. Sen vika.

[/quote]

Älä hauku tuijottavaa koiraa :'(

Vierailija
35/57 |
17.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.01.2014 klo 23:37"]

Se on ap helsinkiläinen tapa ja täällä on 90 %:a pk-seudulta. Itsetunto ei riitä muuhun.

[/quote]

ei varmasti ole koska alkup. helsinkiläiset on niin cooleja ettei ne välitä mistään turhasta, nuo kateelliset kyräilevät itäsuomalaiset täällä ovat selvästi niin olevinaan! tai helsinkiin muuttaneet sellaiset joilla noussut lirut päähän!

Vierailija
36/57 |
17.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.01.2014 klo 00:20"]

Silloin kun tämäkin keskustelufoorumi avattiin, olikohan vuosi -85

[/quote]

Joo mä muistan miten me surffailtiin Commodore 64-tietokoneella täällä 1984-1986, ei ollut vielä monta jolla oli netti, meitä oli vain jotain 8 keskustelijaa tällä foorumilla.....

Vierailija
37/57 |
17.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä suosittelen että älkää avatko sellaisia ketjuja joissa haukutaan, on täällä ihan asiallisiakin ketjuja. Ja jos vahingossa avaatte, älkää lukeko pidemmälle kun huomaatte että jaha, taas joku läskien haukkumaketju.

Vierailija
38/57 |
17.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä suosittelen että älkää avatko sellaisia ketjuja joissa haukutaan, on täällä ihan asiallisiakin ketjuja. Ja jos vahingossa avaatte, älkää lukeko pidemmälle kun huomaatte että jaha, taas joku läskien haukkumaketju.

Vierailija
39/57 |
17.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
40/57 |
17.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.01.2014 klo 01:04"]

[/quote]Niin mutta kun ne ketjut tuntuvat kuitenkin kiinnostavan kaikkia eniten.

Jos kaikki paheksutut ketjut poistuisivat palstalta, palsta kuolisi nopeasti omaan tylsyyteensä ja asiallisuuteensa.